Hotel H10 London Waterloo

Hotel H10 London Waterloo
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor H10 London Waterloo voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel H10 London Waterloo in het Nederlands

Prima hotel, heel goed gelegen zodat je eigenlijk overal in het centrum snel bent. Prima kamers, rustig en zeer schoon. Het personeel is erg vriendelijke en behulpzaam. Zeer goed ontbijt maar ook het avondeten is uitstekend. Wel stevig aan de prijs, zoals alles in Londen

Heerlijk!

Merel
31-8-2017

Super hotel, het personeel was vriendelijk, de kamer erg schoon en er is zelfs een kussen-service in dit hotel waar je je eigen soort kussen uit kunt kiezen! Het ontbijt was wel aan de dure kant (23 euro per persoon) maar op 2 minuten lopen zitten andere leuke tentjes om te ontbijten voor een stuk minder.

Goed hotel, vreemd terrasbeleid..

AJH
11-7-2017

Goed: prima plek, top ontbijt, mooie kamer.

Jammer: prachtig dakterras; echter een raar terrasbeleid. (Te) ruim opgezet met meneer bij de deur: niet meer dan 13 (?) personen op het terras. Je mag wel even 1 min.kijken , daarna op je beurt wachten, dus laat maar. Gooi het open of laat het dicht. Dit is echt een lachertje.. Jammer. Daardoor service niet echt hoog.

Buiten dat zouden wij het zo weer boeken. Je loopt zo naar de Londen Eye, zeer gezellig met terrassen langs de Thames. Verder op loopafstand van o.a. Tate Modern.

Top hotel

Balou
4-7-2017

Top mooi hotel! Vriendelijke mensen, zeer uitgebreid ontbijt. ( div broodjes beleg yoghurt fruit taart etc. etc. maar ook engels ontbijt als je wil) mooie luxe kamer op de vijfde verdieping. Ligbad/douche, kluisje, tv, nespresso en minibar. Gratis wifi. Er staat zelfs een paraplu voor je klaar als je perse de regen in wil. Uitzicht vanuit de kamer was goed. Uitzicht skybar 6de verdieping is helemaal top! Londen eye etc. te zien. Sirene's van de ambulancepost vonden wij niet storend. 500 meter van Waterloo metro/trein. Groot station. Hotel metro is te voet goed te doen. We hebben genoten van onze drie dagen Londen met als hoogtepunt het concert van Adele.

Goed hotel!

Krista
15-3-2017

De kamers van het hotel zijn erg schoon en de bedden slapen heerlijk. Het ligt op ongeveer 10 min lopen naar Waterloo station en op ongeveer 15 min van het London eye. De ligging is goed, er zit wel een ambulance post vlakbij. Prachtig uitzicht vanaf de skybar. Het ontbijt is top, de service is goed. Onze kamerpas sloeg wel heel vaak af, maar werd altijd gelijk opgelost. Zeker de moeite waard!

London Tip: ga naar Primrose Hill! Daar kan je (s'avond of met schemer) de prachtige London skyline zien!

Super hotel met een overheelijk ontbijt

Anne
18-12-2016

Het is een modern en strak hotel. De koffers konden wij bij aankomst (9:00) daar achterlaten zodat wij het centrum in konden. De kamer zag er strak en netjes uit. Ruime douche en een goed bed.

Het ontbijt was fantastisch!! Een heel uitgebreid europees/engels ontbijt. Alleen daarvoor zal ik terug gaan naar het hotel. Ongeveer 10minuutjes lopen naar de bigben maar je kan ook de metro pakken.

Prima Hotel!

Janine
14-12-2016

Onlangs twee nachten in dit hotel verbleven. We hadden een (kleine) kamer op de negende verdieping en hadden daardoor een mooi uitzicht over de stad. Op loopafstand ligt Waterloo station waar je de metro kan pakken. Ook stopt er een bus voor de deur. Het kost je circa 30 minuten om in het centrum van Londen te komen. Personeel is vriendelijk, men spreekt Engels en Spaans. Het ontbijt is zeer divers en van goede kwaliteit. Voor (kleine) kinderen is dit hotel minder geschikt.

centraal gelegen nabij metro en bushalte

Raymond
9-12-2016

Uitstekend ontbijt met dagelijks schone handoeken en opgemaakt bedden. Veel sirenes met vlakbi eenj ambulance post. Valt s'nachts gelukkig mee. Diverse buslijnen naar o.a. Waterloo Station voor de deur. Metro station Lambert was gesloten ivm renovatie.

Goed hotel , heerlijk ontbijt

CXA
30-6-2016

Een prima verblijf gehad , ontbijt heerlijk en de kamer ruim genoeg.

Wij hadden een kamer op de 2e verdieping aan de straatkant en dat is absoluut geen aanrader aangezien het hotel

aan een druk kruispunt ligt met een ambulancepost om de hoek .

Op loopafstand van metro en the Eye, the Eye is op maandag een stuk rustiger dan in het weekend, 10 miniten slechts hoeven wachten.

om opnieuw te doen

gerda
22-5-2016

alleen goede dingen: de kamer was ruim en netjes; ontbijt was heel uitgebreid en het personeel zeer vriendelijk.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 London Waterloo in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 London Waterloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.