Hotel Alexandra

83 reviews over Hotel Alexandra in het Nederlands

Nooit meer

Jessica
9-6-2017

Het hotel is niet aan te raden. De kamers zijn oud en vies. Schimmel in de badkamer. In onze waterkoker zaten zelfs insecten. Hiermee naar de receptie geweest en zagen niet echt een probleem. Even omspoelen was in hun ogen prima. Kamer was ook niet schoon. Er is geen motivatie te zien bij het personeel. Erg jammer om te zien hoe de staat van dit hotel is.

Ontbijtzaal was vies. Je bleef aan de vloer en tafel plakken. Weinig keus.

Ligging van het hotel is wel super. Zo bij de metro om verder Londen te verkennen.

Oude reviews (archief)

Nooit meer naar dit hotel..

Lena Damen
11-1-2016

De ligging van dit hotel is heel fijn, het is maar 5 minuten lopen naar het metro station van Paddington en vanuit daar ben je zo in het centrum van Londen! Het hotel is echt vreselijk.. het eten is super vies en weinig keuze. We zijn beide dagen ergens anders gaan ontbijten. De badkamer zit vol schimmel, de kamers zijn oud, muf en piepklein. Bovendien waren ze aan het verbouwen (ze hadden het niet vooraf gemeld en toen we vervokgens een revieuw erover lazen en dit meldden, zeiden ze dat we er geen last van zouden hebben)..

Verschrikkelijk hotel

Lena Damen
2-11-2015

Schimmel in de badkamers, ranzige vloerbedekking, alles is enorm klein en het ontbijt was heel erg slecht. We zijn ergens anders gaan ontbijten. De croissants lagen er al dagen en waren niet te eten. Heel erg weinig keus verder.

Bovendien hadden wij heel erg veel last van de verbouwing, terwijl ons verteld was dat we er geen last van zouden hebben, dat het alleen verschuiven van kamerplanten waren etc. Nou niet dus! Elke ochtend kei hard geboor en getimmer

Alleen de ligging is heel goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Alexandra voor je op een rij gezet:

ligging super, maar badkamer vreselijk klein,

wielfaert christine
4-8-2015

kamer was redelijk ok, wel heel klein maar geen probleem dat wisten we, vast tapijt niet al te goed onderhouden

maar de badkamer was echt niet te doen, zo klein je kon er amper in bewegen, totaal anders dan te zien op de website !! een grote nul, je kon niet op het toilet zonder de deur open te laten, anders zat je met de knieen tegen de deur, is echt not done zoiets, ligging is wel heel goed

Dit nooit meer

Ilse
11-5-2015

De kamers, (we hadden er twee) waren 25 graden binnen. De kamers, een met bad en een met douche waren smerig. Overal schimmel, plak geel op de zijkanten van het bad, schimmel op de vloer en wand van de douche, overal dikke lagen stof!

De bedden waren zeer slecht!. Maar 1,80 of 1,90 lang en scheef, links was 3 cm lager dan rechts. Na een klacht hebben ze er niets aan gedaan. Na klagen hebben ze wel het bad gepoetst.

Ontbijt, zeer slecht. Kleffe croissants en geen bruin brood.

Wel prima thee, oude koffie, ei en muesli.

De kamer was niet veilig. Als er brand uitbreekt en je hebt geen sleutel, kan je niet eens je kamer uit. Belachelijk gewoon!!!

Vrije ruimte op de kamer is er niet. De bedden staan er, je hebt een scheef plafond, waardoor je niet op je bed kunt zitten en tussen de bedden is 40 cm ruimte. Er staat geen stoel om op te zitten. De kast kan niet open.

Voor een stedentrip prima!

Robin
16-3-2015

Zoals in de titel aangeven, prima voor een stedentrip.

Londen is een geweldige stad waar zoveel te doen en te zien is. Het enige wat je aan een hotel nodig hebt in mijn beleving is een aardig bed (check), een redelijk centrale locatie (check), en een goed ontbijt (halve check).

De kamers zijn basic, en redelijk onderhouden, wel een gehorig pand waar af en toe een piep van het brandalarm te horen is. Maar als het goed is slaap je als een blok, dus hier hoor je snel weinig meer van.

Ontbijt is simpel, toast, crossaintje, cornflakes, eitje, koffie, thee en sap. Maar in london heb je genoeg eettentjes, dus als je snel weer honger hebt is dit geen probleem. Prijs/ kwaliteit is prima!!

Nooit meer.

Len
18-4-2014

Van buiten leek het er erg leuk uit te zien maar daar kwamen we snel genoeg op terug.

Kamers erg slecht.

Gehorig en zeker als je een kamer naast de weg heb.

Je slaapt bijna niet.

Ligging was perfect.

Prijs/kwaliteit daar moet je gewoon een 1 voor geven.

Eten belabberd.

Kamers niet erg schoon.

Al met al erg slecht bevallen.

De ligging heeft ons gered maar verder was het dramatisch.

Goed voor een korte stedentrip

Lieke
22-9-2013

Simpel maar goed ontbijt; toast, ham, kaas, gekookte eitjes, jam etc. Kamers zijn simpel, maar voldoende. Helaas hadden wij een kamer op de 4e etage en was er GEEN lift aanwezig. Daarnaast is de 'badkamer' erg klein en primitief. Wel voldoende voor een stedentrip voor enkele dagen. Verder is in het hotel geen gelegenheid om 's avonds iets te drinken, maar in de straat voldoende eetgelegenheden etc. Prijs kwaliteit is goed. Kort bij underground, ligging is ideaal.

"Poppenhuis" Hotel

anneschrijver
15-8-2013

Dit lief "Poppenhuis" hotelletje is een prima hotel voor een stedentrip.

De kamers zijn klein,de badkamer niet geschikt voor lange mensen en er is geen airco. Maar dat kun je voor deze prijs ook niet verwachten.

Dichtbij Paddington station en hyde park.

Het ontbijt is eenvoudig maar het is echt wel genoeg.

Voor een stedentrip wel te doen

Willmijn
28-7-2013

Het hotel ligt op een kleine loopafstand van Paddington underground. De kamer waar wij in zaten was erg klein. Met het warme weer en het ontbreken van een airco was het 's nachts erg benauwd. De bedden lagen goed. De douche en wc was schoon. Wel was de koude kraan van de douche kapot waardoor we al een kwartier bezig waren om het water op de juiste temperatuur te brengen. Ook het schuifslot van de wc-deur was kapot. In dat opzicht dus wel slecht onderhouden. De kamer zelf was ook wel redelijk schoon, zoland we maar niet onder het bed keken. Daar was het stoffig en lag nog wel rommel.

Het onbijt was wel goed te doen. Je kon kiezen uit koffie, thee, sinaasappelsap of appelsap. Qua broodbeleg zag de boterhamworst en kaas er minder smakelijk uit. Gelukkig waren er ook kuipjes jam in verschillende smaken. Verder kon je ook nog kiezen uit verschillende smaken vruchtenyoghurt in bekertjes.

Voor een vakantie waarbij je de hele dag weg bent is dit hotel wel goed te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Alexandra voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alexandra in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alexandra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alexandra scoort een 5.21 uit 10 op basis van 93 reviews.