We hebben een aantal aanbieders voor Croydon voor je op een rij gezet:

vakanties Croydon

We hebben een aantal aanbieders voor Croydon voor je op een rij gezet:

Reviews over Croydon

Plaats met goede verbindingen naar Londen

HermanB,
    5-6-2018

Croydon is een voorstad van Londen, en via het station East-Croydon heb je daarmee goede treinverbindingen. Ook Gatwick ligt aan die lijn. En Croydon viel mee, met wat aardige winkelstraten. Ook was er genoeg keus in restaurants. Alles wat minder duur dan in Londen. Dus een goede uitvalsbasis voor Z-Engeland en Londen in het bizonder.

Gereisd met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke nette buurt.

DENE,
    23-4-2014

Nette buurt met het station en openbaar vervoer op 2 minuten loopafstand. Zo ook de winkels en leuke kleine betaalbare restaurantjes etc. Je bent met de trein binnen 15 minuten in 't centrum van Londen, waar je weer metro's e.d. kunt nemen naar diverse bestemmingen.

Gereisd met partner in april 2014

Onaantrekkelijk voorstadje van London

jo_vandebrouck,
    7-8-2013

Vroeger was de nationale luchthaven er gevestigd, maar door de aangroeiende bevolking is die verdwenen. Wij verbleven buiten het centrum en daar is het nog opvallend rustig, maar in feite is Croydon nu gewoon één van die vele onaantrekkelijke voorsteden van London, dichtbevolkt, (te) druk, vuil,... Kortom, niets te beleven.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013
Croydon scoort een 7 uit 10, op basis van 11 reviews