Sorteren

Reviews over Cambridge

Prima hostel

Ilse
    10-5-2016

Modern, schoon hostel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Gelegen in een woonwijk en op loopafstand (20 minuten) van het centrum.

Geweldig gastvrij

Nieskens
    23-12-2015

Wat een ervaring want als je aankomt verwacht je niet dat het zo een gaaf hotel is.

Engelse gastvrijheid en wat een rust als je in het hotel bent en toch zo dichtbij het centrum.

Bedden slapen heerlijk, mooi schoon hotel, ontbijt is heerlijk.

Echt genieten , ik zeg " doen ".

Nieuw hotel

rtvd
    13-8-2015

Plus: Geheel nieuw, vrij groot hotel. Met airco en gratis wifi. De security is goed; zonder je deurpasje kom je met de lift niet omhoog. De kamers zijn mooi ruim. Het personeel is hulpvaardig en vriendelijk. Het hotel ligt op redelijke loopafstand van het centrum (20 min lopen). Achter het hotel zijn een beperkt aantal parkeerplaatsen. De prijs-kwaliteit verhouding is (bij vooruit boeking) OK.

Min: Premier Inn is één van de goedkopere ketens, maar door de ongunstige wisselkoers was het toch nog een aardig bedrag (omgerekend €93 per kamer excl. ontbijt bij voortuit boeking). Het merendeel van de gasten is als gevolg hiervan nogal van het volkse type. Het ontbijt is het typisch Engelse ontbijt. Fatsoenlijk ander broodbeleg is niet aanwezig. Na een paar dagen heb je er wel genoeg van.

Prima!

Catelijne
    30-7-2015

Zeer nette camping, goed onderhouden, nette paden en wegen.

Waar je rekening mee moet houden is dat er weinig plek is voor tenten, één veld met ongeveer 7 pitches, de rest is caravan/camper pitch. De plekken zijn wel ruim. Het ligt in een voormalige groeve daardoor kan het 's avonds aardig fris en klam worden. Pluspunt zijn de sanitaire voorzieningen, deze zijn zeer netjes en schoon! Een minpunt is misschien de prijs, deze is wat aan de hoge kant, 21 GBP per nacht voor twee volwassenen met tent en elektra.

Net voor de slagboom staat een informatiehuisje waar je folders kunt vinden over wat er allemaal te doen is in de omgeving. Er is geen restaurant maar op loopafstand zit een pub (the Robin Hood) waar je prima kunt eten voor een redelijke prijs. Op de camping zelf kun je beperkt een aantal artikelen krijgen, brood bestellen is mogelijk.

Een fijne camping, al is het naar mijn mening/idee meer een doorreis camping.

Mooie camping dichtby Cambridge

menmcs
    21-9-2014

Mooie camping in een 'kom' geleden (oude steengroeve). Veel begroeiing. Mooi terrein met geaccidenteerde wegen. Ruime plaatsen, voldoende ruimte ertussen (brandvoorschrift). Apart camperterrein vooraan. Sommige plaatsen erg schaduwrijk, let daarop met boeken! Hardstanding en gras pitches. Voor waterpunt moet je wel wat ver lopen.

Aardig beheerders echtpaar. Caravan Club Site, dus met je Camping Key card van de Anwb krijg je korting. Voor 's morgens broodjes te bestellen.

Supermarkt (Tesco) op 5 min. rijden.

Dichtbij Cambridge, uitstekende busverbinding op loopafstand vd camping. Parkeren in het centrum is duurder!

Cambridge scoort een 8,7 uit 10, op basis van 31 reviews