We hebben een aantal aanbieders voor Weimar voor je op een rij gezet:

Reviews over Weimar

Fabelachtig...

Carina Luyten,
    9-1-2019

Weimar staat bol van cultuur. Je hebt er Goethe, Nietsche, Schiller, Lizt...en er is de prachtige Anna Amalia bibliotheek. Wandelen kan je in het immens grote park langs de rivier de Ilm. Net buiten Weimar vind je Schloss Belvedere met zijn zalige orangerie. Een bezoekje aan het concentratiekamp Buchenwald mag uiteraard niet ontbreken. Voor wie nog energie over heeft, de stad Erfurt ligt op amper 20km. De dom van Erfurt en de Krämerbrücke zijn niet te versmaden. Na een vermoeiende dag is het heerlijk uitrusten in hotel Park Inn, net buiten Weimar. Je kan er relaxen in het overdekt zwembad of met een drankje in de gezellige bar. 's Morgens wacht een uitgebreid ontbijt om de batterijen weer op te laden en erop uit te trekken ! De parking aan het hotel is gratis en er is een bushalte voor het hotel. Vervelen doet men er zich niet...

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Prettig centraal - direct tegenover het Weimar centraal -

...,
    25-12-2018

Prettig centraal - direct tegenover het Weimar centraal treinstation - gelegen hotel. Praktische (gerenoveerde) kamers. Prettig personeel.

Gereisd anders in december 2018

Prima hotel op loopafstand van het centrum.

Tom en Anita,
    3-9-2018

Leonardo is een mooi hotel met prima kamers, op ongeveer een kwartier lopen van het centrum van Weimar. Er is een prima zwembad dat je gratis kunt gebruiken en een bar binnen en een terras buiten. De medewerkers zijn superaardig, we konden onze koffer op de laatste dag nog even laten staan, en we kregen bij aankomst meteen info over waar we de auto gratis konden parkeren, twee straten verderop. Niets mis mee, met dit hotel!

Ontbijt hebben we niet gehad, dus geen idee.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima keus voor paar dagen

De heer Sinselmeijer,
    10-8-2018

Parkeerterrein naast het hotel. Mooi groot binnenzwembad met ligstoelen. Heerlijk ontbijt. Afstand tot Weimar is te ver om te lopen. Weimar is de moeite waard. Kamer gedateerd en zonder airco erg warm. Kamer 233 was wel ruim voor met 2 kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wat een prachtig schoon hotel.

Carolien,
    9-6-2018

Er was niks slecht. Top geregeld allemaal

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018
Weimar scoort een 8,5 uit 10, op basis van 56 reviews