Sorteren

vakanties Thüringen

Reviews over accommodaties in Thüringen

Hans
    28-10-2018

In het prachtige Thuringen ligt in het stille dorpje Langenbach dit unieke Landferienhaus. Douw en Linda zijn de enthousiaste eigenaren en geven op hun persoonlijke wijze invulling van goed gastheer/gastvrouwschap. Elke dag hebben ze nieuwe tips voor wandelingen en fietstochten waarbij kaarten en/of gps tracks beschikbaar zijn. Van hun maaltijden en gesprekken hebben we genoten.

Heerlijke wandelweek!

Theo Heijman
    22-9-2018

Kort samengevat: Een prima adres voor een heerlijke wandelweek! Douw en Linda zijn uitstekende gastheer/gastvrouw. Keurige kamers en lekker eten.

Aanrader!

Top camping.

Rick Hirs
    15-9-2018

Dit is nu eens een camping waarnaar we allemaal op zoek zijn. Reuze vriendelijke ontvangst. Zeer grote plekken. Super sanitair gebouw. Geweldig eigen restaurantje. Schitterende wandel bossen. Werkelijk de overtreffende trap van alles. Terrein zelf zeer mooi en buitengewoon goed onderhouden. Duidelijk te zien is dat de beheerders niet alleen plezier in hun werk hebben, maar er ook alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken. De rust die van het terrein en omgeving uitgaat is uitstekend. Een minimarkt voor de nodige boodschappen zorgt er voor dat je zelfs het terrein niet hoeft te verlaten. Een top aanrader. Hier komen we zeker terug.

Jolanda
    8-9-2018

Als je aankomt op dogglywood, wordt je van harte welkom geheten door Monique en Kees, de eigenaren. Wij huurden een finhutte en wat is dat een geweldige accomodaties. Leuk, gezellig en compleet ingericht voor mens, praktisch comfortabel voor honden. De sfeer is gemoedelijk, ongedwongen en dorps. Dat dorps komt ook omdat wij er waren met heerlijk weer. Je kunt er workshops met je hond volgen. Samen met mijn hond heb ik o.a. Mantrailing gedaan. Zo gaaf is dat. De zwemplek is prima, wij hebben er veel plezier gehad want het is een leuke afkoel en balletjesvangplek. Het uitlaat Els is omheind en ruim minuten lopen of een korte rit met de auto. Thüringen is natuurlijk ook erg geschikt om buiten het park te wandelen met je hond(en). In het verblijf is een map met uitgebreide documentatie over wat er in de omgeving te doen is. Ikea al geboekt voor over 4 maanden.

geweldig

nicole van dewerdt
    3-9-2018

prachtige omgeving erg vriendelijke campingeigenaren wij zaten in de gezellige blokhut echt een aanrader net als de verse broodjes s'morgens veel lof het enige nadeel voor mij was moeilijk begaanbaar met rolstoel maar erg genoten