Thüringen

We hebben een aantal aanbieders voor Thüringen voor je op een rij gezet:

vakanties Thüringen

We hebben een aantal aanbieders voor Thüringen voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Thüringen

Fantatastisch! Super mooie camping!

Steenberg,
    3-1-2019

Een echte aanrader! Mooie camping, wel heel groot maar daardoor heel veel ruimte om en rond je plekkie, de plek mag je zelf uitzoeken. Wij waren met de caravan. Vriendelijke eigenaren. Schoon en goed sanitair, douchen gaat met muntjes, je kunt 4 minuten douchen met één muntje maar dat is ruim voldoende (voor ons dan). Mini markt op de camping elke ochtend heerlijke verse broodjes die Patricia zelf afbakt. Gasstätte op de camping waar je lekker en goed kunt eten! Voor mensen die van rust houden is dit de ideale plek, veel wandelmogelijkheden.

Zwemmen kun je vlakbij de camping in een groot stuwmeer, ongeveer 15 minuten lopen. We komen zeker nog een keer terug er valt nog veel te ontdekken.

Gereisd met partner in september 2018

Goed Hotel fijn personeel van hoog tot laag.

lmj LABORDUS v SCHAIK,
    1-1-2019

Super hotel goed personeel en goed eten. Dat je verrast word door vijf euro per dag moet betalen voor te parkeren. Wat ik nog wilde vertellen , ga niet met de Kerst want in Jena is alles gesloten, wat wel mooi is dat het vervoer per Tram gratis is en ook de Bus.

Gereisd met partner in januari 2019

super adres voor natuurliefhebbers (incl. honden)

Margreet,
    30-12-2018

Net terug van een heerlijke week vakantie bij Douw, Linda en Anouk Cloete. We hadden onze hond meegenomen en hebben prachtige wandelingen kunnen maken, waarbij de hond gewoon los kon snuffelen. Douw en Linda kennen de omgeving als hun broekzak, dus konden ons goed adviseren. De wandelingen beginnen vanuit het pension. Na het wandelen genoten in de gaststube waar het haardvuur brandde. De maaltijden die door Linda zijn bereid waren elke avond een feestje. De hond heeft zo genoten dat ik haar moest overhalen om in de auto te komen voor de terugreis. Echt een aanrader dus, ook voor mensen met honden.

Gereisd met partner in december 2018

Prettig centraal - direct tegenover het Weimar centraal -

...,
    25-12-2018

Prettig centraal - direct tegenover het Weimar centraal treinstation - gelegen hotel. Praktische (gerenoveerde) kamers. Prettig personeel.

Gereisd anders in december 2018

Hans,
    28-10-2018

In het prachtige Thuringen ligt in het stille dorpje Langenbach dit unieke Landferienhaus. Douw en Linda zijn de enthousiaste eigenaren en geven op hun persoonlijke wijze invulling van goed gastheer/gastvrouwschap. Elke dag hebben ze nieuwe tips voor wandelingen en fietstochten waarbij kaarten en/of gps tracks beschikbaar zijn. Van hun maaltijden en gesprekken hebben we genoten.

Gereisd met partner in oktober 2018