We hebben een aantal aanbieders voor Travemünde voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Travemünde voor je op een rij gezet:

Reviews over Travemünde

Gezellige kade maar veel van het zelfde

A.lansink
    5-3-2017

Zeker wel de moeite waard. Het is er gezellig en gemoedelijk. Ik mis echter een breed winkel aanbod, het is veel van hetzelfde. Restaurants, kleding, outdoor... dat was het wel. De maritieme sfeer en de grote schepen die voorbij varen, het pontje naar priwall maken een boel goed!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2017

Vooral veerhaven

Rinus
    13-10-2011

Travemünde is een stadje dat vooral zijn bekendheid geniet als vertrekhaven van de veerdiensten naar de verschillende Scandinavische landen. Als men met de veerboot de haven verlaat ziet men uit op de markante kopenren torenspits van de stadskerk, even markant is een enorm flatgebouw op de kop van de haven, bij de stad ligt een uitgestrekt strand. Aan de andere zijde van de havenmond liggen verschillende scheepswerven en een jachthaven waar de bekende viermaster "Passat"zijn thuishaven heeft.

Gereisd Met partner in juli 1981
Travemünde scoort een 7,4 uit 10, op basis van 12 reviews