We hebben een aantal aanbieders voor Travemünde voor je op een rij gezet:

Reviews over Travemünde

fantastische omgeving

Carin Snijders,
    3-9-2017

De ligging is echt perfect, er zijn twee restaurantjes daar kun je heerlijk eten, we zaten gelijk naast het strand dus perfect, fietsen huren is ook een aanrader, de accomodatie was prima voor 8 dagen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi park met zee, bos en cultuur en veel boten

Birgit,
    8-4-2017

Mooi park maar ik raad aan iets meer uit te geven voor de plek in het park. Wij zaten namelijk dichter bij redelijk drukke weg. Toch zou ik het park niet afraden, erg leuk voor kinderen vanwege strand. Travemunde is leuk toeristisch dorp. Houd er rekening mee dat de kortste route met het pondje is! dat is dus (bijna) elke dag betalen of uur omrijden. Hey, tis wel een schiereiland! Huizen zijn niet zo luxe maar prima verblijf, wel kleine slaapkamertjes en 8-persoonshuisje met maar een toilet in badkamer is niet echt handig. Prachtige wandeling in nabij gelegen natuurgebied gemaakt, aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2017

Mooi park direct aan de oostzee

Bertram,
    23-10-2016

Als je een park zoekt die vrijwel direct bij het strand ligt dan is dit wel een aanrader. Het is geen goedkoop park maar de omgeving maakt het wel goed.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Super mooi

Carola,
    5-9-2016

Er is geen restaurant op t park maar in de buurt wel veel leuke restaurants en voor ieder wat wils

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

goed voor elkaar

Herman,
    6-2-2016

+ Mooi park met respect voor de natuur

+degelijk huisje

+auto bij huisje

+dichtbij strand

+overal punten met honden poepzakjes

- de douche spuit alle kanten op en vloer werd nat.

tip1 ga niet met 6 persoons in een een 6DL, maar neem een 6BL, of nog beter neem dan een 8 persoons. De slaapkamers zijn aan de kleine kant dus wij gebruikten 1 kamer voor opslag. Je kan natuurlijk ook je auto daar voor gebruiken. Wij hadden met 2 persoons genoeg ruimte voor een 6DL.

tip2 de vier persoons heeft geen sauna, niet ideaal als je in de wintermaanden gaat.

omgeving

tip 1. als je bij de siedlung de mecklenburger landstr inrijdt , dan heb je al snel links een bospad, als je deze inloopt kom je nog een oude ddr wachttoren tegen , deze staat op slot , maar als je een telescooplader meeneemt kun je er wel inkomen via een luikje die toen wij er waren openstond.

tip 2 sudlicher priwall mooi natuur park en de hond mocht er gewoon los.

tip 3 travenmunde is prima te doen met de veerpont en heeft een mooie boulevard voor wat ieder wat wils en ook in de winter genoeg open. kosten 1,20 pp enkele reis en de hond is nog gratis.

Gereisd met vrienden in februari 2016
Travemünde scoort een 7,2 uit 10, op basis van 12 reviews