• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

894 accommodaties in

Sleeswijk-Holstein (Schleswig Holstein)

Reviews over accommodaties in Sleeswijk-Holstein (Schleswig Holstein)

Mooi park met zee, bos en cultuur en veel boten

Birgit, 8-4-2017
    Mooi park maar ik raad aan iets meer uit te geven voor de plek in het park. Wij zaten namelijk dichter bij redelijk drukke weg. Toch zou ik het park niet afraden, erg leuk voor kinderen vanwege strand. Travemunde is leuk toeristisch dorp. Houd er rekening mee dat de kortste route met het pondje is! dat is dus (bijna) elke dag betalen of uur omrijden. Hey, tis wel een schiereiland! Huizen zijn niet zo luxe maar prima verblijf, wel kleine slaapkamertjes en 8-persoonshuisje met maar een toilet in badkamer is niet echt handig. Prachtige wandeling in nabij gelegen natuurgebied gemaakt, aanrader!

Prima plek

Andre, 11-8-2016

Mooie camping met een goede ligging, strand, promenade met diverse winkeltjes en terrasjes op loopafstand. Ook zeer geschikt voor de hond mooie stukjes strand gereserveerd voor de 4- voeter.

Wat ik jammer vond is dat wij een plaats hadden waar problemen waren met het afvoer van water, bij flinke regenbuien bleef er water in de voortent staan.

Verder prima, mooi toiletgebouw, camping met veel activiteiten en alles binnen loopafstand

Relax dagen in het A - ROSA Sylt.

., 21-2-2014
    We hadden 4 fantastische dagen in dit nog bijna nieuwe hotel. De kamer, met name het bed, was te gek. Ik heb in een hotel nog nooit zo goed geslapen als hier. Het eten was uniek lekker en liet ook niets te wensen over. De keuze bij het ontbijt was geweldig. Verder heeft List niet veel te bieden. Ik wist in ieder geval niet, wat ik daar een hele week zou moeten doen. Kortom, het was voor de korte tijd een heel mooie vakantie. Los Angeles Sylt een must, net om de hoek!

Tot zover alles goed.

., 28-1-2014
    Er was geen flatscreen-tv, maar alleen een oude. Dat ben ik bij 5 sterren niet gewend. Badkamer had geen ventilatie.
Sleeswijk-Holstein (Schleswig Holstein) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 262 reviews