Sorteren

vakanties Sleeswijk-Holstein (Schleswig Holstein)

Reviews over accommodaties in Sleeswijk-Holstein (Schleswig Holstein)

Voor herhaling vatbaar.

fam. Geertsma
    12-6-2018

De ontvangst bij de receptie was prima. De beheerder is een man van weinig woorden maar vertelt je op een vriendelijke manier dat wat je moet weten. Wij vonden het prettig dat je zelf een plekje mag zoeken, geen gedoe met vakken en nummers. Houdt er wel rekening mee dat je bij aanmelding direct moet betalen, dit kan alleen cash! Per nacht 20 euro all in. Het sanitair was prima. Die drukke weg klopt maar is niet echt storend. Het Viking museum ligt tegenover de camping en is zeker de moeite waard en met de auto ben je zo in Schleswig bij het prachtige museum aldaar.

Mooi park met zee, bos en cultuur en veel boten

Birgit
    8-4-2017

Mooi park maar ik raad aan iets meer uit te geven voor de plek in het park. Wij zaten namelijk dichter bij redelijk drukke weg. Toch zou ik het park niet afraden, erg leuk voor kinderen vanwege strand. Travemunde is leuk toeristisch dorp. Houd er rekening mee dat de kortste route met het pondje is! dat is dus (bijna) elke dag betalen of uur omrijden. Hey, tis wel een schiereiland! Huizen zijn niet zo luxe maar prima verblijf, wel kleine slaapkamertjes en 8-persoonshuisje met maar een toilet in badkamer is niet echt handig. Prachtige wandeling in nabij gelegen natuurgebied gemaakt, aanrader!

goed voor een paar dagen

Bianca
    7-8-2016

goede kamer met airco goed ontbijt diner is natuurlijk Duits gewoon een net hotel

Geweldige vakantie.

2-3-2014

Ontspannen met trein en bus te bereiken. Men beleeft de bijzondere sfeer van Sylt. Prachtig gelegen om te wandelen en fietsen. Een licht en modern gebouw met een zeer goede keuken (!).