• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

vakanties Sleeswijk-Holstein (Schleswig Holstein)

Reviews over accommodaties in Sleeswijk-Holstein (Schleswig Holstein)

Mooie overnachtingscamping

Familie Booi
    1-7-2017

Ondanks de regen werden we hartelijk ontvangen door een ontzettend gezellige en humoristische eigenaar. Hij zocht een nog enigszins droge plek voor ons uit. Het sanitair is dan wel wat ouder maar schoon en prima in orde.

Echt een prima camping als je op doorreis bent. In het stadje hebben we heerlijk gegeten. Ongeveer een kilometer lopen.

Mooi park met zee, bos en cultuur en veel boten

Birgit
    8-4-2017

Mooi park maar ik raad aan iets meer uit te geven voor de plek in het park. Wij zaten namelijk dichter bij redelijk drukke weg. Toch zou ik het park niet afraden, erg leuk voor kinderen vanwege strand. Travemunde is leuk toeristisch dorp. Houd er rekening mee dat de kortste route met het pondje is! dat is dus (bijna) elke dag betalen of uur omrijden. Hey, tis wel een schiereiland! Huizen zijn niet zo luxe maar prima verblijf, wel kleine slaapkamertjes en 8-persoonshuisje met maar een toilet in badkamer is niet echt handig. Prachtige wandeling in nabij gelegen natuurgebied gemaakt, aanrader!

goed voor een paar dagen

Bianca
    7-8-2016

goede kamer met airco goed ontbijt diner is natuurlijk Duits gewoon een net hotel

Geweldige vakantie.

2-3-2014

Ontspannen met trein en bus te bereiken. Men beleeft de bijzondere sfeer van Sylt. Prachtig gelegen om te wandelen en fietsen. Een licht en modern gebouw met een zeer goede keuken (!).

Sleeswijk-Holstein (Schleswig Holstein) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 268 reviews