Sorteren

vakanties Sleeswijk-Holstein (Schleswig Holstein)

Reviews over accommodaties in Sleeswijk-Holstein (Schleswig Holstein)

Mooi park met zee, bos en cultuur en veel boten

Birgit
    8-4-2017
    Mooi park maar ik raad aan iets meer uit te geven voor de plek in het park. Wij zaten namelijk dichter bij redelijk drukke weg. Toch zou ik het park niet afraden, erg leuk voor kinderen vanwege strand. Travemunde is leuk toeristisch dorp. Houd er rekening mee dat de kortste route met het pondje is! dat is dus (bijna) elke dag betalen of uur omrijden. Hey, tis wel een schiereiland! Huizen zijn niet zo luxe maar prima verblijf, wel kleine slaapkamertjes en 8-persoonshuisje met maar een toilet in badkamer is niet echt handig. Prachtige wandeling in nabij gelegen natuurgebied gemaakt, aanrader!

Goede rustige doorgangscamping naar het Noorden

Ben
    16-9-2016

Camping Roland is een oude camping aan de rand van Bad Bramstedt die tegenwoordig door een van de kinderen van de oorspronkelijke eigenaars wordt gerund. Je kunt er een paar dagen staan om in de omgeving te fietsen, maar er is op de camping en het dorp verder niet veel te beleven. De camping ligt nu tussen de oprukkende huizen/gebouwen. Naaste buur een grote autodealer en ligt ingeklemd tussen een doorgaande weg en een weg van het dorp. De mensen van de camping zijn zeer behulpzaam en spreken enig Nederlands. Het sanitair gebouw is zeer oud waarbij diverse pogingen zijn gedaan om het op te knappen. Kortom eigenlijk een camping enige km na of voor de Elbetunnel voor 1 nacht. Je kunt broodjes bestellen en ze hebben kiosk met diverse waren. Ongetwijfeld zal er in het dorp genoeg te eten/drinken zijn in diverse restaurants enz.

De meeste kampeerders staan hier voor 1 nacht. De aan reis route zowel vanuit het zuiden als het noorden is simpel omdat de camping aan een doorgaande weg ligt die aansluit op de A7. Alleen het E gebeuren is behelpen bij een volle camping met verlenghaspeltjes enz. Wanneer de camping vol is hebben ze nog 3 plaatsen net voor de poort waar je ook E kunt krijgen. Douchen en afwaswater in prijs inbegrepen. Je staat onder bomen of langs een heg. Er is een zandbak en wat kinderspeelgoed.

goed voor een paar dagen

Bianca
    7-8-2016
    goede kamer met airco goed ontbijt diner is natuurlijk Duits gewoon een net hotel

Geweldige vakantie.

2-3-2014
    Ontspannen met trein en bus te bereiken. Men beleeft de bijzondere sfeer van Sylt. Prachtig gelegen om te wandelen en fietsen. Een licht en modern gebouw met een zeer goede keuken (!).
Sleeswijk-Holstein (Schleswig Holstein) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 268 reviews