vakanties Leipzig

Reviews over Leipzig

Mooi, maar de kamer was heel heet!

Piet,
    13-8-2018

Net hostel voor een kleine prijs. Wij hadden de familiekamer. Deze was niet heel ruim, maar had wel een eigen douche en toilet, dat erg schoon was. Wij waren hier in de zomer met 30 graden en de kamer was heel erg warm. Wij zijn hier twee nachten geweest. De eerste nacht heeft niemand geslapen, vanwege de hitte. Noodgedwongen zijnwe de volgende naar de stad gegaan om een ventilator te kopen. Tweede nacht beter geslapen. Leipzig is zeker een bezoek waard, erg mooi en leuk om te shoppen.

Prima camping

Gert Vermeer,
    12-8-2018

Handige plekken voor 1 nacht, heerlijke warme douches, en vlakbij (7,5 km) vanaf centrum.

Prima plek

Margot,
    11-7-2018

Fijne tussenstop op weg naar Polen. Ligt aan mooi meer met veel watersport. Tentenveld ligt aan het meer, caravans en campers op een apart veld daarachter. Restaurant netjes maar niet bijzonder en erg vroeg dicht.

Fantastisch!

Luc,
    26-3-2018

Een werkelijk fantastisch appartement! Zeer ruim, modern en schoon. Ideale centrale ligging in het oude centrum van Leipzig. We hebben er een fantastisch weekend gehad.

Top plaats

Yvonne,
    16-9-2017

Prima plek niet ver van het centrum wat prima op de fiets te doen is!! Heerlijke douches en lekkere broodjes te bestellen!! Prima camping!!

Leipzig scoort een 8,2 uit 10, op basis van 60 reviews