vakanties Wernigerode

Reviews over Wernigerode

Leuk park!

Carlijn,
    8-8-2018

Leuk park, goede voorzieningen.Wij zaten in het bestaande deel, huisjenr 121(bij het hoofdgebouw). Dit deel loopt via een steile weg omhoog. Het park is verdeeld in twee delen (nieuwere stuk heet 'am langen stieg', maar om bij hoofdgebouw te komen moet je over een wat drukke weg en door stukje woonwijk. Beide delen zijn leuk aangelegd, met kleine terrasjes bij elk huis, met overal trappetjes en bruggetjes. Niet erg praktisch als je kinderwagen hebt of slecht ter been bent. Huisje is mooi en schoon, erg attent enkele toiletartikelen en koffie was al wat aanwezig.

Zwembad is mooi en schoon, binnenspeeltuin ook. Service overal goed,. Restaurant en biergarten leuk , kun je best goed eten, niet duur. Vooral veel Duitse bezoekers in park, enkele Nederlanders. Ideaal dat toeristen gratis met bus mogen reizen door de regio. Omgeving is zeer mooi en er is veel te doen, ook voor kinderen.

prachtige locatie voor treinenliefhebbers

gerda petri,
    9-7-2018

Prima hotel, vriendelijk personeel, mooie kamer. Eten was prima. Alleen jammer dat er geen lounge was. Je moest dus in het restaurant gaan zitten of buiten op het terras. Je moet dan wel van stoomtreinen houden en geen probleem vinden zo nu en dan in de rook te zitten.

Heerlijke midweek samen

Elisabeth,
    26-9-2017

Het hotel ligt heel gunstig. Midden in het levendige centrum, maar toch heel rustig.

Heerlijk dakterras om op te ontbijten. Goede bedden, ruime kamer. Veel in de omgeving te doen.

Heerlijk hotel dicht bij de oude binnenstad

Klaas den Braven,
    30-8-2017

Er waren geen minpunten. Het hotel beschikt over een keurig binnenbad en een sauna.

Verder is het ontbijt voortreffelijk.

De binnenstad is prima te voet te bereiken.

Mooi hotel met lekker eten

Leny,
    20-8-2017

Groot hotel, goed verzorgd buffet zowel ontbijt en diner.

Wernigerode scoort een 8,5 uit 10, op basis van 64 reviews