We hebben een aantal aanbieders voor Wernigerode voor je op een rij gezet:

Reviews over Wernigerode

Super mooi

Hillie Siebum,
    11-8-2018

Een prachtig stadje met oude vakwerkhuizen en een heel gezellig marktplein met leuke terrassen en één van de mooiste oude stadhuizen die ik heb gezien. Prachtige natuur je kunt er heerlijk wandelen en de burcht boven op de berg is zeker een bezoek waard. Ook kun je er het kleinste huis van Duitsland bewonderen, kortom het is daar fantastisch! !!

Gereisd met partner in juli 2017

Superformiweldigfantakolosachtig !

Carina Luyten,
    17-2-2018

Een eerder kleine stad in de Harz (voormalig Oost-Duitsland, met gezellige verkeersvrije straatjes, prachtige gerestaureerde vakmanshuizen en een majestueus slot dat goedkeurend boven dit gezellige stadje lijkt uit te tornen. Op het marktplein prijkt het raadshuis, omringd door bloemige terrasjes vol Duitse gemoedelijkheid. Je valt in Wernigerode van de ene verbazing in de andere...en je wil je blijven laven aan al dat moois...het werkt verslavend...je verlangt naar meer en meer en eens thuis naar een spoedige terugkeer. Wat een schitterende plek !

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Mooie, gezellig stadje.

Timmers,
    12-5-2014

Erg leuk om daar te zijn, schijnbaar in de zomer periode vol toeristen (maar wij waren in het voorjaar), was het er prima. Mooie gebouwen, heel groen, alles goed & netjes verzorgd. Gezellige, echt "duitse" restaurants, met super lekker eten, maar echt helemaal niet duur.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Een klassiek Duitse stad

n_feij,
    20-9-2013

De stad is bedoeld voor hen die van rust, degelijkheid, wandelen, goed Duits eten, en stoomtreinen houdt. Het ligt centraal in de Hartz met goede verbindingen naar de Unesco Erfgoedsteden, Goslar en Quedlinburg. Schitterende steden van eeuwen oud. Voor de jeugdige is deze streek minder geschikt die iets anders zoeken

Gereisd met partner in september 2013

Mooie provincieplaats

BMD,
    16-8-2013

Wernigerode is een aantrekkelijke provincieplaats met veel vakwerkhuizen. Het centrum heeft zowel authentiek als shopping te bieden. Op het industrieterrein zitten meerdere grote supermarkten. De omgeving is heuvelachtig en op een van de heuvels staat het Slot Wernigerode wat zeker een bezoek waard is. De sfeer in de plaats is gemoedelijk en de mensen overwegend toegankelijk en vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013
Wernigerode scoort een 8,4 uit 10, op basis van 64 reviews