Sorteren

Reviews over Wernigerode

Geweldig

gerda petri
    10-7-2018
    Een prachtige stad. Mooie traditionele Duitse vakwerkhuizen. En dan natuurlijk de stoomtreinen naar de Brocken.

Superformiweldigfantakolosachtig !

Carina Luyten
    17-2-2018
    Een eerder kleine stad in de Harz (voormalig Oost-Duitsland, met gezellige verkeersvrije straatjes, prachtige gerestaureerde vakmanshuizen en een majestueus slot dat goedkeurend boven dit gezellige stadje lijkt uit te tornen. Op het marktplein prijkt het raadshuis, omringd door bloemige terrasjes vol Duitse gemoedelijkheid. Je valt in Wernigerode van de ene verbazing in de andere...en je wil je blijven laven aan al dat moois...het werkt verslavend...je verlangt naar meer en meer en eens thuis naar een spoedige terugkeer. Wat een schitterende plek !

Mooie oude binnenstad, er wordt gerenoveerd

Klaas den Braven
    30-8-2017

Vooral de oude gebouwen als het stadhuis en het slot zijn de moeite waard om te bezoeken.

Daarnaast is een reisje met de stoomtrein naar de Brocken een belevenis.

Super leuk

Renate
    5-9-2015
    Veelzijdig stadje waar je leuk kon winkelen, lekker kon eten en genoeg plekjes om echt de toerist uit te hangen. Daar willen we zeker nog wel eens naar terug.

mooi stadje in een mooie omgeving

b horseling
    2-7-2015
    leuk stadje met voldoende eet en drinkgeledigheden
Wernigerode scoort een 8,4 uit 10, op basis van 63 reviews