vakanties Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt)

Reviews over accommodaties in Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt)

Geweldig!

Marloes van Keulen,
    20-9-2018

Het is een prachtig plekje met heel lief personeel. Het is alsof je thuis komt.

Leuk park!

Carlijn,
    8-8-2018

Leuk park, goede voorzieningen.Wij zaten in het bestaande deel, huisjenr 121(bij het hoofdgebouw). Dit deel loopt via een steile weg omhoog. Het park is verdeeld in twee delen (nieuwere stuk heet 'am langen stieg', maar om bij hoofdgebouw te komen moet je over een wat drukke weg en door stukje woonwijk. Beide delen zijn leuk aangelegd, met kleine terrasjes bij elk huis, met overal trappetjes en bruggetjes. Niet erg praktisch als je kinderwagen hebt of slecht ter been bent. Huisje is mooi en schoon, erg attent enkele toiletartikelen en koffie was al wat aanwezig.

Zwembad is mooi en schoon, binnenspeeltuin ook. Service overal goed,. Restaurant en biergarten leuk , kun je best goed eten, niet duur. Vooral veel Duitse bezoekers in park, enkele Nederlanders. Ideaal dat toeristen gratis met bus mogen reizen door de regio. Omgeving is zeer mooi en er is veel te doen, ook voor kinderen.

Redelijk.

Dirk van Dam,
    28-7-2018

Het Hotel is prima maar het restaurant en bediening ver onder de maat!

Prachtige week gehad?

Renge,
    11-4-2018

Prima ambiance, vriendelijk personeel, mooie kamer en badkamer, zeer goede bedden, eenvoudig maar voldoende gegeten en natuurlijk een geweldig mooie omgeving en dat voor deze prijs!

Fantastisch, een aanrader, zeer vriendelijk

Mulders Rosette,
    22-3-2018

Warme ontvangst, zeer lekker eten, vlotte bediening, zowel het personeel als de gastheer en gastvrouw waren heel vriendelijke behulpzame mensen, een vraag of opmerking werd onmiddellijk behandeld, gezellige muziekavonden, in een woord TOP. De kamer had alles wat we nodig hadden, geen last van lawaai, lekker warm. Mooie omgeving. Dik in orde, wij gaan terug!