Sorteren

vakanties Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt)

Reviews over accommodaties in Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt)

Fantastisch voor herhaling vatbaar.

Geert
    5-10-2017
    Dat het er sprookjes achtig is.Mooie omgeving. Goed hotel.Zeker om vaker na toe te gaan Wij waren er voor de tweede keer. Hebben weer genoten

Prachtige plek.

NannoSijtse
    21-9-2017
    Hotel bestaat uit verschillende gebouwen. Er zijn 3 en 4 sterrenkamers (Het is wat je kiest). Wij kozen voor een 4 sterrenkamer in het Schlossgebouw. Grote kamer, 1e etage, met zicht op de binnentuin. Zitje. Koelkastje. Theezetmogelijkheid (Helaas was er geen koffie). Moderne badkamer. Eten in het andere gebouw was goed. Gezellig restaurant. Ontbijt: goed. Sauna. Voldoende parkeerplaatsen. Gewandeld naar de golfbaan en daar iets gedronken. Ook gewandeld naar Forsthaus (Ook daar zijn enige kamers (Voor de volgende keer)). Tips: Een bezoek aan Quedlinburg of aan de nieuwe 400 m. lange glazen Titanbrug bij de Rappbodetalsperre. P. was daar een probleem. Lange wachtrij voor de kassa.

Rustige camping met eigen saniter

Jan jansen
    30-6-2017
    Water en stroom worden berekend zonder dat je zicht hebt op de meters. Wij kamen uit op een dagprijs van 28,50. Wel wat veel voor wat er voor geboden word. Als je van rust houd en de prijs op de koop toe neemt, een aanrader. Toen wij er waren was het erg warm en de paden onverhard en erg stoffig. We hebben vaak stof zitten happen. Voor een 4 sterren camping mag je wel geasfalteerde wegen verwachten.

Fraai appartement

gerard
    2-9-2015
    Zeer rustig gelegen in de bossen rond het dorpje Allrode. In de nabije omgeving weekeindhuisjes. Meerdere appartementen; ons appartement was ruim en modern ingericht. Grote tuin aan voor- en achterkant. Erg rustig en daar moet je van houden. Vriendelijke en behulpzame Nederlandse beheerders. Veelal kleine dorpjes in de omgeving waarvan Quedlinburg veruit het mooiste was vonden wij. Heel erg mooi en tot onze verbazing weinig toerististisch was de Teufelsmauer, een rotsketen met indrukwekkende vormen. In vergelijking met Thuringen waar wij later een week verbleven was onze indruk van (dit deel van) de Harz dat de inwoners ietwat afstandelijk waren en niet altijd (restaurants, cafe's) even klantgericht.

Voor herhaling vatbaar

Jess
    23-7-2015
    Het park ligt midden in de bos waardoor het er heerlijk rustig is. Met z'n tweeën hadden we een 4-persoonshuisje , wat erg ruim was. Alles was aanwezig en het appartement was schoon! Bij het park is een kleine speeltuin. Ook beschikt dit park over het grootste blokhut restaurant van de wereld waar je heerlijke snitzels kunt eten! s' morgens worden de broodjes aan de deur gehangen, dus je hoeft er niet uit voordat je wilt ontbijten! Het is een knuspark waar je heerlijke kunt genieten!
Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 350 reviews