• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

vakanties Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt)

Reviews over accommodaties in Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt)

Fantastisch, een aanrader, zeer vriendelijk

Mulders Rosette
    22-3-2018

Warme ontvangst, zeer lekker eten, vlotte bediening, zowel het personeel als de gastheer en gastvrouw waren heel vriendelijke behulpzame mensen, een vraag of opmerking werd onmiddellijk behandeld, gezellige muziekavonden, in een woord TOP. De kamer had alles wat we nodig hadden, geen last van lawaai, lekker warm. Mooie omgeving. Dik in orde, wij gaan terug!

De naam van der Valk niet waardig

pieron mosch
    4-1-2018

kerst arrangement geboekt kamer was perfect maar wat een aanfluiting was het eten hoofdzakelijk buffet en dan leek het wel of het er al ergens in de middag was neergezet om pas in de avond te mogen eten 2x keuze menu nou ja keuze of vlees 1 soort of vis 1 soort voor tussen en nagerecht was geen keuze kwaliteit van het eten was echt matig nogmaals geen van de Valk kwaliteit personeel niet echt met plezier aan het werk

Rustige camping met eigen saniter

Jan jansen
    30-6-2017

Water en stroom worden berekend zonder dat je zicht hebt op de meters. Wij kamen uit op een dagprijs van 28,50. Wel wat veel voor wat er voor geboden word. Als je van rust houd en de prijs op de koop toe neemt, een aanrader. Toen wij er waren was het erg warm en de paden onverhard en erg stoffig. We hebben vaak stof zitten happen. Voor een 4 sterren camping mag je wel geasfalteerde wegen verwachten.

Fraai appartement

gerard
    2-9-2015

Zeer rustig gelegen in de bossen rond het dorpje Allrode. In de nabije omgeving weekeindhuisjes. Meerdere appartementen; ons appartement was ruim en modern ingericht. Grote tuin aan voor- en achterkant. Erg rustig en daar moet je van houden. Vriendelijke en behulpzame Nederlandse beheerders. Veelal kleine dorpjes in de omgeving waarvan Quedlinburg veruit het mooiste was vonden wij. Heel erg mooi en tot onze verbazing weinig toerististisch was de Teufelsmauer, een rotsketen met indrukwekkende vormen. In vergelijking met Thuringen waar wij later een week verbleven was onze indruk van (dit deel van) de Harz dat de inwoners ietwat afstandelijk waren en niet altijd (restaurants, cafe's) even klantgericht.

Voor herhaling vatbaar

Jess
    23-7-2015

Het park ligt midden in de bos waardoor het er heerlijk rustig is. Met z'n tweeën hadden we een 4-persoonshuisje , wat erg ruim was. Alles was aanwezig en het appartement was schoon! Bij het park is een kleine speeltuin. Ook beschikt dit park over het grootste blokhut restaurant van de wereld waar je heerlijke snitzels kunt eten! s' morgens worden de broodjes aan de deur gehangen, dus je hoeft er niet uit voordat je wilt ontbijten! Het is een knuspark waar je heerlijke kunt genieten!

Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 354 reviews