Sorteren

vakanties Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt)

Reviews over accommodaties in Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt)

prachtige locatie voor treinenliefhebbers

gerda petri
    9-7-2018

Prima hotel, vriendelijk personeel, mooie kamer. Eten was prima. Alleen jammer dat er geen lounge was. Je moest dus in het restaurant gaan zitten of buiten op het terras. Je moet dan wel van stoomtreinen houden en geen probleem vinden zo nu en dan in de rook te zitten.

Prachtige week gehad?

Renge
    11-4-2018

Prima ambiance, vriendelijk personeel, mooie kamer en badkamer, zeer goede bedden, eenvoudig maar voldoende gegeten en natuurlijk een geweldig mooie omgeving en dat voor deze prijs!

Rustige camping, eigen sanitair, privacy.

Thea Wegerif
    25-7-2017

De plekken zijn omheind, waardoor je veel privacy hebt. Eigen sanitair, is heel fijn. Veel rust, je hoort geen verkeer. Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Prachtige omgeving met karakteristieke vakwerkhuizen, veen kastelen en oneindig veel bos. Er is dus genoeg te doen. Een aanrader voor de rustzoeker. Wij gaan in ieder geval weer terugkomen!

goed verzorgd

marion_eenink
    8-1-2016

Een net klein, schoon parkje. Je kan voor je eigen deur parkeren. Lekker rustig gelegen maar toch vlak bij toeristische attracties en ook de winkels zijn niet ver weg. Het trein station ligt op ca. 100 meter van de huisjes.

De huisjes zijn ruim en van alle gemakken voorzien. (oven, magnetron, vaatwasser e.d.). Ook met een hond kan je hier goed op vakantie. Let wel op, dat als je een 6 persoons huisje boekt, je wel een trap op moet. Wij gaan hier denk ik nog wel een keertje terug. O ja, ook ideaal is de broodjes service. Je kan voor elke ochtend verse broodjes bestellen (worden aan de deur gehangen).

Fraai appartement

gerard
    2-9-2015

Zeer rustig gelegen in de bossen rond het dorpje Allrode. In de nabije omgeving weekeindhuisjes. Meerdere appartementen; ons appartement was ruim en modern ingericht. Grote tuin aan voor- en achterkant. Erg rustig en daar moet je van houden. Vriendelijke en behulpzame Nederlandse beheerders. Veelal kleine dorpjes in de omgeving waarvan Quedlinburg veruit het mooiste was vonden wij. Heel erg mooi en tot onze verbazing weinig toerististisch was de Teufelsmauer, een rotsketen met indrukwekkende vormen. In vergelijking met Thuringen waar wij later een week verbleven was onze indruk van (dit deel van) de Harz dat de inwoners ietwat afstandelijk waren en niet altijd (restaurants, cafe's) even klantgericht.