Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt)

We hebben een aantal aanbieders voor Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt) voor je op een rij gezet:

vakanties Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt)

Neckermann

Reviews over accommodaties in Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt)

Prima voor paar dagen

Margriet,
    7-3-2019

We hadden een 6 persoons huisje met zijn vieren en qua ruimte was dat ok. Als je met 6 komt moet je de slaapbank gebruiken.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Geweldig!

Marloes van Keulen,
    20-9-2018

Het is een prachtig plekje met heel lief personeel. Het is alsof je thuis komt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk park!

Carlijn,
    8-8-2018

Leuk park, goede voorzieningen.Wij zaten in het bestaande deel, huisjenr 121(bij het hoofdgebouw). Dit deel loopt via een steile weg omhoog. Het park is verdeeld in twee delen (nieuwere stuk heet 'am langen stieg', maar om bij hoofdgebouw te komen moet je over een wat drukke weg en door stukje woonwijk. Beide delen zijn leuk aangelegd, met kleine terrasjes bij elk huis, met overal trappetjes en bruggetjes. Niet erg praktisch als je kinderwagen hebt of slecht ter been bent. Huisje is mooi en schoon, erg attent enkele toiletartikelen en koffie was al wat aanwezig.

Zwembad is mooi en schoon, binnenspeeltuin ook. Service overal goed,. Restaurant en biergarten leuk , kun je best goed eten, niet duur. Vooral veel Duitse bezoekers in park, enkele Nederlanders. Ideaal dat toeristen gratis met bus mogen reizen door de regio. Omgeving is zeer mooi en er is veel te doen, ook voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Redelijk.

Dirk van Dam,
    28-7-2018

Het Hotel is prima maar het restaurant en bediening ver onder de maat!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Prachtige week gehad?

Renge,
    11-4-2018

Prima ambiance, vriendelijk personeel, mooie kamer en badkamer, zeer goede bedden, eenvoudig maar voldoende gegeten en natuurlijk een geweldig mooie omgeving en dat voor deze prijs!

Gereisd met partner in april 2018