We hebben een aantal aanbieders voor Quedlinburg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Quedlinburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Quedlinburg

Gwen,
    29-9-2017

Gastvrij, correct, vriendelijk persoonlijk een thuis gevoel.

Gereisd met partner in juli 2017

Zeer groot en schoon appartement 65 m2

Geert & Ria,
    18-7-2017

Zeer groot en schoon appartement 65 m2 .

Wij hadden op de beneden verdieping ook nog een groot terras met zonnescherm en tuin.

De eigenaren waren zeer vriendelijk en gaven ons uitleg over Quedlinburg en omgeving.

De oude stad Quedlinburg heeft vele monumentale panden uit de 16de t/m 19de eeuw en er worden rondleidingen gegeven . Het stadhuis is 's avonds feestelijk verlicht . Ook heeft het een prachtig kasteel.

Ook de plaats Wernigerode is de moeite waard met ziin lange gezellige winkelstraat.

Verder is ook Thale de moeite waard met 2 kabelbanen.

Voor kinderen ,maar ook voor ouderen is daar veel vertier.

In Thale vind je ook het DDR museum.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch romantisch terug in de tijd

Ingrid,
    21-5-2017

In het centrum van de stad, direkt aan de markt gelegen hotel met buiten terras, zeer vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, ook glutenvrij en enorm grote romantische comfortable en rustige kamer. Gratis parkeren op korte afstand, in deze historische oude stad (Unesco wereld erfgoed)

Geen lift!

Gereisd met partner in februari 2017

Ruim, comfortabel rustig appartement nabij centrum

jan_weggemans,
    27-9-2016

Heel ruim appartement met eigen ingang en parkeren via achterliggende straatje. Het appartement was schoon en is goed onderhouden (niet modern qua uitstraling, wel qua comfort). Vriendelijke ontvangst. Rustig, want in het voetgangersgebied. Om de hoek (200 m) is het centrale plein (Markt); op zaterdag is er ook een leuke markt. Alle horeca is op loopafstand evenals de drie (!) musea, een supermarkt, twee bakkers (ook zondag open). Prijs is heel redelijk voor 2 ruime slaapkamers en woonkamer met keuken. Goede bedden en prima bad/douche. Alle faciliteiten om zelf te koken, etc. Voor Wifi moet je even met je tablet naar buiten (stedelijk gratis net), want de muren zijn te dik voor goed bereik binnen. Ideale plek in de Unesco-erfgoedstad Quedlinburg. Veel wandelmogelijkheden in de omgeving. Geboekt via Booking.com

Gereisd met vrienden in september 2016

Heel fijn hotel in prachtig stadje!

m_j_brink1985,
    18-1-2015

Zeer sfeervol hotel: gevestigd in een complex van Duitse vakwerkhuizen aan de rand van het middeleeuwse centrum. Ruim van opzet en meer dan voldoende gratis parkeerplaatsen. Vriendelijk en voorkomend personeel. Op doorreis hadden we een grotere kamer geboekt en deze voldeed ruimschoots aan de verwachtingen: schoon, comfortabel en groot. Geen bad, enkel een douche. Ontbijt was keurig, niet overdadig maar wel allemaal van goede kwaliteit vers. Jammer genoeg geen vers sap. Diner kan genuttigd worden in het restaurant 'Der Weinstube', dat behoorlijk wat GaultMillault punten heeft. Ook allemaal zeer sfeervol en lekker, maar ondanks het uitdrukkelijke verzoek rekening te houden met een koemelkallergie - en de toezegging dat te doen - werd toch een gerechtje op basis van roomboter geserveerd. Niet okay voor deze prijsklasse. Goed opletten dus als je een allergie hebt...Voor kinderen niets te beleven, maar ze zijn zeker welkom. Voor een nachtje prima. Al met al is dit hotel zeker aan te raden!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015
Quedlinburg scoort een 9 uit 10, op basis van 19 reviews