Nohfelden

Reviews over Nohfelden

Rustig dorp met toren

Andrea
    30-9-2019

Nohfelden is niet groot en ook niet heel pittoresk. De enige 'grote' bezienswaardigheid is de ruïne van Burcht Veldenz, te herkennen aan de 20 meter hoge toren. De ruïne is gratis te bezichtigen en de toren bied een mooi uitzicht over het dorpje en omliggende heuvels. Vanaf de parkeerplaats start ook een 12 km lange (middelzware) wandeling (het 'Bärenpfad') welke erg mooi schijnt te zijn.

Gereisd Met partner in september 2019

mooie omgeving.

P.Brasser
    30-9-2017

Wanneer je op het park Bostalsee zit, kun je prima inkopen doen in Türkismuhle. Je moet wel eerst helemaal door het dorp heen, dan vind je de Edeka en de Netto tegenover elkaar. Bij de jachthaven kun je voortreffelijk eten in het restaurant Kostbar am See.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

echt vakantiegevoel

W Vanderheijden
    28-6-2015

Mooie wandelomgeving, rust maar ook "biergarten" voor als je dat wilt. werd wel net een heel groot hotel gebouwd ,dus afwachten wat dat met rust en omgeving doen. hopen volgend jaar toch weer terug te gaan

Gereisd Met partner in juni 2015

Zijn niet het dorp in geweest.

Dianne
    20-1-2015

We zijn alleen even boodschappen wezen doen en betaalde 13 euro voor een kilo kip! Was wel lekker maar duur. Ik zou van te voren boodschappen doen of even kijken of er ergens een supermarkt is. Dat hebben wij niet gedaan.

Gereisd Met vrienden in Thu Jan 15 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Welke Nohfelden?

Bobby
    6-8-2014

Drie huizen en een kerk! Het plaatsje Nohfelden stelt niets voor. De omgeving is mooi voor wat oudere mensen die van wandelen en fietsen houden. Een aanrader is het Hotel/restaurant Seerose, heerlijk eten en gastvrije bediening.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014
Nohfelden scoort een 7,1 uit 10, op basis van 84 reviews