Saarland

Reviews over accommodaties in Saarland

Heerlijk vakantiegevoel!

Leen Kwanten,
    18-1-2019

Centerparcs is altijd even genieten met de kinderen. Je verveelt je geen moment en wij konden als ouders ook nog eens bijkomen! Het is een schitterend park, rustig gelegen in de natuur. Het centrum biedt meer dan voldoende activiteiten om tijdens deze wintermaanden samen leuke dingen te doen. Het vakantiehuisje was zeer netjes en gezellig!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
    Central Office, Central Office, 24-1-2019

Hello Leen Kwanten,

thank you for your rating on zoover.

Nice that you enjoyed your holiday in our Park Bostalsee. We are happy that your kids loved the activities. It is great that you and your family had fun in our Aqua Mundo.

We would love to welcome you again soon.

Kind regards

Your Center Parcs Park Bostalsee Team

Super gezellig.

Remco,
    18-1-2019

Park ligging prachtig aan Bostalsee, zeer groene omgeving. Mooi schoon huisje, lekkere bedden. Heel gezellig park. Beste vakantiepark waar we ooit zijn geweest.

Gereisd met partner in januari 2019
    Central Office, Central Office, 24-1-2019

Hello Remco,

thank you for rating your stay on zoover.

We are very happy that you enjoyed your stay in Center Parcs Park Bostalsee and that you liked your cottage. Also it is great that you loved the location of our Park Bostalsee.

We hope to welcome you again soon.

Best regards

Your Center Parcs Park Bostalsee Team

Aan te raden

De Jongh,
    30-12-2018

Prettig, rustig en erg mooi gelegen park. Zwembad is echt top, rest van de voorzieningen niet echt benut maar op het oog allemaal goed in orde.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
    Center Parcs Park Bostalsee, Central Office, 16-1-2019

Hello De Jongh,

thank you for your rating on Zoover.

We are very pleased that you would recommend our park and could spend a quiet and pleasant stay with us. Nice that you also liked the Aqua Mundo so much.

Of course we hope to welcome you back soon.

Best regards from the Park Bostalsee

Bente,
    22-12-2018

Fantastisch aangelegd park in een prachtige omgeving. Heel veel te doen. Schoon huisje. Gezellig ingericht en veel luxe. We gaan zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
    Central Office, Central Office, 26-12-2018

Dear Bente,

thank you for your review on Zoover,

Nice to hear you like your stay at Center Parcs Park Bostalsee and you will come again to it. Also we are glad you like your comfortable cottage with the wonderful landscape.

We wish you a merry christmas and a happy new year,

Center Parcs Park Bostalsee

We komen zeker terug.

Rick,
    30-11-2018

Een mooi, relatief nieuw, park in een prachtige omgeving. Gelegen op een heuvelzijde met tamelijk steile hellingen, iets om rekening mee te houden wanneer je iets minder te been bent. Er zijn ook huisjes wat dichter bij het meer waar je minder last hiervan zult hebben.

Het zwembad is prachtig, zeker ook voor kinderen met allerlei glijbanen voor jong en oud. Verder prima gegeten in de Market Dome met snelle service, fijn met kinderen. Wanneer je iets meer van de lokale keuken wilt proeven zou ik buiten het park eten want dat ga je hier niet vinden.

We komen zeker nog eens terug, benieuwd hoe het in het voorjaar/zomer is of met sneeuw.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018
    Central Office, Central Office, 26-12-2018

Dear Rick,

thank you for your review.

It's nice to hear you like our tropical Aqua Mundo with Water Playhouse and different water slides and our restaurants.

For choosing the right cottages appropriate to your perception you can call our park by phone 00496852/90280 and we will advise.

We looking forward to welcome you again maybe with snowy Bostalsee.

We wish you a wonderful christmas and a happy new year,

Center Parcs Park Bostalsee