Reviews over Waxweiler (Eifel)

Mooie omgeving

AMJ
    26-7-2015

We hebben genoten van de plek, maar hebben voor alle aktiviteiten die we hebben ondernomen wel telkens een stuk moeten rijden.

Klein plaatsje, basisvoorzieningen.

langenburgm
    25-7-2015

Kleine plaats, met weinig te doen. Lekker gegeten in het restaurant dichtbij de camping, Nederlandse eigenaar, heerlijk Duits gegeten. Met hele goede service qua aanpassing van het menu voor onze jongste kind. Dichtbij Bitburg ( excursie brouwerij) en Eiffelpark (pretpark/dierentuin). Dat waren twee hele leuke uitstapjes, echt een aanrader!

Rustig dorpje

skinnieontour
    15-8-2014

Rustig klein dorpje met vriendelijke mensen, 1 supermarkt , heerlijk Italiaans ijswinkel , Pizza restaurant, klein museum, fantastixhe omgeving om te wandelen,wielrennen of mountainbiken. Dicht bij Prüm, Bitburg,Trier en Daun

Rustig dorp in mooie omgeving

Tklapwijk
    3-8-2014

Een rustig dorp in een mooie omgeving met veel fiets- en wandelmogelijkheden.

super

astridk
    22-6-2014

rust . super netjes . voor kleine kinderen overal speel toestellen. genoeg plaats om te staan .

Waxweiler (Eifel) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 45 reviews