• 1.512

Reviews over accommodaties in Rheinland Pfalz

Mooie bestemming

Mies,
    8-12-2018

Wij hadden een huisje die nog niet opnieuw gestoffeerd was. Voor 4 personen was het 6 persoonshuisje lekker ruim. Wij zaten precies achter een wal, met daarachter de provinciale weg die het park door midden snijdt. Redelijk centraal gelegen. Het geluid van de auto's stoorde ons niet, daardoor hadden wij achter ook niet veel inkijk, alleen onze buren hadden wij en natuurlijk andersom goed zicht op.

Lees vaak dat mensen de oudere stoffering oubollig vonden. Wij vonden het totaal niet erg, daardoor was het huisje ook goedkoper. Maar toch veel ruimte en luxe van 2 badkamers + sauna.

Wij hadden wat probleempjes met de vaatwasser en de oven, een droogrekje was kapot. Alles direct gemaakt, geweldige service. Sowieso was al het personeel zeer hartelijk.

In de omgeving van Cochem is veel te beleven, ik zal daarover wat schrijven bij wat te doen.

Deze vakantie was voor ons een geweldige vakantie, wij hebben genoten. We komen graag weer terug.

Hier wil je elke keer weer terugkomen!

Nico en Teun Kreemers,
    8-12-2018

We waren hier met onze kleinkinderen en komen hier al zo'n 15 jaar. Het is een geweldige camping waar zowel wij als onze kleinkinderen erg graag naar toe komen! Ze vermaken zich altijd prima en ook wij hebben het hier altijd enorm naar onze zin. Jeannette en Mario zijn erg gastvrij en ook het personeel is erg aardig en behulpzaam. Zeker een aanrader om heen te gaan!

Een must om regelmatig te bezoeken!

Familie van Zanten,
    8-12-2018

Een heerlijke camping met ontzettend gastvrije eigenaren en personeel. Het is altijd een feestje om deze camping te bezoeken en wij gaan er ook erg graag naar toe!

Zeker voor herhaling vatbaar

Yvonne en Jan S.,
    7-12-2018

Al vele jaren fantastisch.

Komen hier al 35 jaar , nu voor de 33e keer, en alweer geboekt voor 34e keer.

Mooi park met uitstekend uitzicht, en zeer vriendelijke eigenaren en personeel.

Zeer mooie omgeving om te wandelen, en echte wandelaars vinden het niet te ver om naar het dorpje te lopen.

Hier voel je je snel thuis!

Cees Udinga,
    6-12-2018

Gezellige familiecamping met goede en schone sanitaire voorzieningen in een prachtige omgeving aan de mooie Moezel!