vakantie Utscheid

Reviews over Utscheid

Hannie Hamstra,
    28-12-2018

Fijne en rustige camping in een mooie omgeving. Wandelen al vanaf de camping zo de natuur in. Leuke stadjes in de buurt. Schoon sanitair en ze zijn ook enorm aan het vernieuwen. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in december 2018

Blijft leuk om terug te komen

Max,
    22-11-2018

leuke omgeving, leuke camping, leuke eigenaren, blijft leuk om terug te komen, wel beetje fris in november ;-)

Gereisd met partner in november 2018

Prachtige camping, in 1,5 jaar zien moderniseren.

Eric-Jan,
    30-9-2018

Leuke rustige camping, waar in 1,5 jaar tijd een heleboel is veranderd door Arthur en Leon. Niets is hen te gek. Als je wat mist of wenst wordt dat zsm opgelost. Eten is prima.

Ik kan mij niet vinden in de negatieve beoordelingen hieronder: Er is bekend dat de nieuwe eigenaren deze camping sinds januari 2017 hebben overgenomen en men is op eigen kracht, vaak met hulp van vrienden en familie, bezig hier een pareltje neer te zetten.

Ik heb na 3 bezoeken vorig jaar en dit jaar 5(!) de camping zien opknappen, waar de vorige eigenaren in 25(!) jaar niets hebben uitgevoerd! Ik heb zelf ook veel geholpen, hulp wordt altijd gewaardeerd!

Zomer 2017 zijn er speeltoestellen geplaatst waar eerder niets voor kinderen was.

Een prima camping om te onthaasten, met veel wandelmogelijkheden, gebruik bv de GastLandSchaften-app voor de omgeving.

Ik kom volgend jaar graag weer om te onthaasten!

Gereisd alleenreizend in september 2018

Tot volgende keer

Joën,
    29-9-2018

Geweldige camping om te onthaasten. Heerlijk gewandeld en lekker gegeten. Een aanrader om se duitse Eifel te ontdekken. Ook nu, eind september goed te doen

Gereisd met partner in september 2018

wij raden het iedereen aan!

Theo Belders,
    17-9-2018

Wij snappen de beoordeling hieronder dus echt niet! Je weet vooraf dat je naar een KLEINE camping gaat die nog niet af is. Dit hebben Leon en Arthur duidelijk op de website staan en kun je ook lezen in de andere beoordelingen. Er zijn maximaal 50 plaatsen, dus hoe kunnen er dan 30-60 kinderen zijn????? Natuurlijk heeft een KLEINE camping geen grote speeltuin, maar er staan meer dan 1 klimrek! Is het zo erg dat er 's avonds een auto naar achteren rijdt omdat de mensen die daar een seizoensplek hebben slecht ter been zijn? Alles gebeurt rustig en kalm.

Het eten is er prima met aardig wat keus en dat is iets wat je niet veel ziet op een kleine camping. De toiletten zijn schoon en ja, de deuren draaien ouderwets naar binnen, maar dat gaan ze veranderen.

Wil je luxe moet je naar een 5 sterren camping gaan waar je 3 keer zoveel betaald. Wil je een gemoedelijke kleine camping met vriendelijke eigenaren dan raden wij deze camping zeker aan!

Gereisd met partner in september 2018
Utscheid scoort een 9 uit 10, op basis van 5 reviews