We hebben een aantal aanbieders voor Trier voor je op een rij gezet:

vakanties Trier

We hebben een aantal aanbieders voor Trier voor je op een rij gezet:

Reviews over Trier

Zeer oud en super gezellig historisch stadje

Guido V. Gent,
    21-10-2018

Duitslands oudste stad met een zeer uitgebreid aanbod aan historische gebouwen, leuke kroegjes, wijnlokalen en gezellige winkeltjes voor ieders keuze. Fototoestel en/of camera/smartphone is er een onmisbaar item! Uiteraard heel veel toeristen alhoewel het er in oktober toch iets rustiger aan toe ging. 25 jaar geleden ook al bezocht. Jammer maar helaas: in tegenstelling tot vroeger zijn bijna alle historische gebouwen (Porta Nigra, Amphitheater..) nu niet meer vrij te bezoeken maar betalend geworden, al zijn er combitickets verkrijgbaar voor meerdere bezienswaardigheden ineens aan een gunstiger prijs. Zeker ook doen: wijn proeven in de vele Weinstubes, lekker èn betaalbaar!

Gereisd met partner in oktober 2018

Kelly ter Doest,
    22-9-2018

De locatie van dit hotel is fantastisch! Je zit midden in Trier, en kijkt uit over de eeuwenoude stadspoort La Porta Nigra. Daarnaast is ook Trier zelf een prachtig plaatsje met veel leuke winkels, oude panden, een fantastische dom en veel bezichtigingen die zeker de moeite waard zijn! Om niet te zwijgen over het heerlijke eten natuurlijk.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prachtige stad, geweldig.

Cora Schoonderwoerd,
    18-9-2018

Trier is een prachtige oude stad, met veel Romeinse cultuur. De binnenstad moet je gezien hebben, moderne winkels in eeuwenoude panden. Gezellig straatjes met heerlijke restaurants afgewisseld met kerken en kloosters. Parkeren in het centrum is goed te doen en niet duur. Als we in de buurt zijn gaan we er zeker nog een keer naar toe.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige ervaring voor iedereen!

Lester Prins,
    18-5-2018

Het was erg mooi en een leuke ervaring. Er was veel te doen voor iedereen. Leuke restaurantjes waar ze voor ieder wat wils serveren. De omgeving is erg mooi en er staan veel Romeinse resten, wat ik altijd erg leuk vind om naar te kijken.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Trier en de Moezel prachtig

Madeleine-C2,
    28-7-2017

Als je alles op het gemak wilt bekijken ben je wel meer dan een dag kwijt hier. De historische binnenstad met de 3 mooie kerken (alle 3 gratis te bekijken), Porta Nigra en de Hauptmarkt. Ook het paleis met tuin , alle thermen (valt wat tegen) en arena. Buiten het centrum zijn er ook nog juweeltjes te zien (Moezelkranen, St Paulin) en natuurlijk de vele winkels. Een rondvaart over de Moezel van een uur(of 2 uur) rondom Trier valt tegen. Weinig te zien. Was hier een week waarvan 2 dagen langs de Moezel gereden. Tijdens mijn verblijf was het 4 dagen tussen de 32 en 36 gr. Niet echt een temperatuur om een stad te bekijken of om heel actief te zijn. Ondanks dat toch veel gezien in de vroege ochtend of late namiddag. Het speelgoedmuseum is ook leuk om te bekijken. Trier ligt in een prachtige omgeving.

Gereisd alleenreizend in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Trier scoort een 8,3 uit 10, op basis van 297 reviews