Traben-Trarbach (Moezel)

We hebben een aantal aanbieders voor Traben-Trarbach (Moezel) voor je op een rij gezet:

vakanties Traben-Trarbach (Moezel)

Reviews over Traben-Trarbach (Moezel)

Ria Willems,
    22-7-2018

Het is echt een fantastisch hotel, wij gingen samen met mijn schoonmoeder, twee kamers naast elkaar met een prachtig balkon. Ontbijt super goed en het avond eten was ook erg lekker. Mooie schone kamers erg schoon. En de eigenaars enorm vriendelijk en aardig. Echt een aanrader voor iedereen

Gereisd met partner in juli 2018

Hier komen we terug

carine,
    17-5-2018

We hebben hier op de camperplaats gestaan, een echte aanrader. Lekker gegeten bij Zum Anker, vanaf het boventerras genoten van het uitzicht over de moezel. Traben Trarbach biedt meer dan fietsen naast de moezel. Je kan er prachtige wandelingen door wijngaarden, maar ook door bossen maken.

Gereisd met partner in mei 2018

Mooi plaatsje!

Fenny,
    7-7-2017

Traben-Trarbach is een mooi klein stadje. Je kunt er heerlijk wandelen, eten en drinken. Er is erg weinig vertier en er zijn erg weinig winkeltjes, die ook nog op zondag dicht zijn! Het Boeddha museum is schandalig duur. Ook een bootreisje is zeker niet goedkoop maar wel erg mooi. Voor een overnachting is het erg mooi in Traben-Trarbach te verblijven.

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie plaats

Ans,
    7-7-2017

Mooi plaatsje, voor een weekendje heerlijk vertoeven! Er zijn een paar winkeltjes maar die zijn zondags dicht! Boorreisje vonden wij prijzig maar erg mooi!! Persoonlijk vinden wij cochem veel gezelliger!

Gereisd met partner in juni 2017

Er zijn betere alternatieven

Guy,
    10-8-2016

Traben: goede hotels. Dorp: leegstand, verloederd, kebab-zaken ipv Gaststätte...

Trabach: gezellige cafeetjes, terrasjes, restaurants, bezienswaardigheden (vooral Boeddhamuseum - MOET je bezocht hebben!), nog typisch Duits.

Afstand tussen beide te voet: ong. 10 min. over de brug.

Station Traben: om het uur een trein naar Bullay, waar trein aansluiting naar haltes tussen Koblenz en Trier. Bussen: zeer beperkt en onregelmatig: naar Bernkastel-Kues bv in het weekend: 3 bussen heen en 3 terug.Boottochten zijn erg interessant en rustgevend, niet goedkoop (€ 22.00/pers.naar Bernkastel-Kues)

Gereisd met partner in augustus 2016
Traben-Trarbach (Moezel) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 168 reviews