Reviews over Stromberg / Schweppenhausen

Fantastisch!

Margreet,
    28-10-2018

Prima kleine camping. Ligt wel aan een weg, maar daar heb je geen hinder van.

Sanitair is zeer schoon en verzorgd. Omgeving is prachtig om heerlijk te wandelen of fietsen.

Eenvoudige maar vooral prima camping

Jan Mossel,
    9-8-2018

Een knusse en kleine camping met de helft aan doorreis plekken en de andere helft voor de vaste gasten. De ligging is aan een beekje onderaan een beboste heuvel en langs een weg (niet storend trouwens). De enthousiaste Nederlandse eigenaar heeft het in 2006 overgenomen. Eten is eenvoudig maar prima. Hamburgers, schnitzels of saté met patat en eventueel salade en kan buiten of on de bistro genuttigd worden. Er kunnen verse broodjes besteld worden voor het ontbijt de volgende morgen. Sanitair is zeer netjes en schoon. Ook zijn er 2 wasmachines aanwezig. Voor de kleine kinderen is er een klein speeltuintje en kan er gespeeld worden in een klein beekje. Ook is er een tafeltennis tafel.

Super camping

Gaby,
    9-6-2018

Schone mooie camping. Wij waren op doorreis en we konden aangekoppeld blijven staan wat ideaal was. Prima sanitair. Extra fijn voor ons was dat er een babybadje en aankleedkussen aanwezig was. Eten in de bistro was lekker en niet duur! Een leuke speeltuin voor de kindjes. Komen hier zeker een keer terug!

Fijne doorreis camping

Thierry,
    27-4-2018

Kleine camping met Nederlandse eigenaren. Goed ontvangst en prima plek waar je aangehaakt kan blijven staan. Prima Wifi wat gratis beschikbaar is voor alle gasten. Erg makkelijk bereikbaar vanaf de A61 dus een goede doorreiscamping. In de loop van de dag (maandag) komt de camping redelijk vol te staan met doorreisklanten. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in de diverse kleine riviertjes. Verder goede stroomvoorziening aanwezig en prima sanitair. In de avond kan je een hapje eten tegen prima prijzen. Het was zo goedkoop dat ik nog even heb gevraagd of alles wel klopte. Vanaf 7 uur in de ochtend kan je de camping weer verlaten om de reis te vervolgen. Dit jaar komen we weer terug op doorreis naar Italië!

voor herhaling vatbaar komen zeker terug

jan,
    1-9-2017

Mooie ligging prachtige wandelingen vanaf camping. Helaas had men wifi storing op gedeelte waar wij stonden.

Stromberg / Schweppenhausen scoort een 7,3 uit 10, op basis van 30 reviews