Stromberg / Schweppenhausen

We hebben een aantal aanbieders voor Stromberg / Schweppenhausen voor je op een rij gezet:

Reviews over Stromberg / Schweppenhausen

Een rommelig dorp met een klein, aardig centrum

Remko de Paus
    21-8-2014

Het centrum van het dorp Stromberg is best aardig, de buitenwijk waar het resort ligt nogal rommelig en onoverzichtelijk. Veel werkzaamheden aan de weg. We zijn alleen een paar keer naar de bakker geweest.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 27 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Supermooie plaats

Lisa
    25-1-2012

Enig hoogteverschil, maar toch dicht bij Nederland. Heerlijk om er even tussenuit te zijn. Er zitten twee supermarkten op de top van de stad, dit was even lastig om heen te gaan. Je kon er niet zomaar heen lopen, maar de rust die je ervoor terugkrijgt was heerlijk. Ook lekker dicht bij de Rijn.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig

P.Rongen
    7-2-2010

Camping Aumühle is een mooie camping en erg gezellig Je kan er lekker eten drinken. En van de natuur genieten. Er zijn mooie wandel en fiets mogelijkheden. Voor een rustige en ontspanne vakantie aan te bevelen.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Stromberg / Schweppenhausen scoort een 7,3 uit 10, op basis van 30 reviews