Reviews over Stadtkyll

perfecte bediening,gezellig en mooi hotel,gastvrij

fam.Weijtmans
    12-11-2018

Met een groep ,meest wat oudere reislustigen hier naar toe gegaan om de locatie en het Hotel te gaan bekijken,was zeer goed, de ruime kamers zeer netjes met balkon,de bedden zeer goed en het eten was zeer smakelijk,evenals de lunch met warme gerechten en fruit,yogurt en verschillende broodjes,lekkere cappuccino en s'avonds entertainment met gezellige muziek,wij hadden all-inclusive dus alle drankjes waren erbij inbegrepen,kortom een fijn hotel.alle lof !! wij komen er zeker terug,ook de ligging in de eifel is genieten .

Voor herhaling vatbaar, goed en gezellig

Patrick van Woensel
    31-10-2018

Nog niet alle kamers waren van hetzelfde niveau t.a.v. bedden. Na terugkoppeling met receptie andere kamer die wel voldeed met boxspring. Hygiëne goed, handdoek wissel perfect. Weinig geluidsoverlast. Ontbijt eenvoudig maar meer dan voldoende. Lunch eenvoudig buffet. Dinerbuffet was zowel kwantitatief als kwalitatief goed. Alleen eerste avond 3gangenmenu kon beter. Aardappelpuree uit een pakje is niet aanbevolen. Restaurant mag iets meer aangekleed worden. Bar is eenvoudig maar netjes. Voor ieder wat wils. Johan probeert gasten te stimuleren naar de bar te komen en samen gezellig te zijn. Drankverstrekking is goed ook bij het eten. Duidelijk een aanwinst voor Enjoy.

Touroperator sta-caravan geweldig uitgerust

Bommer
    30-10-2018

Een opencamping zonder slagbomen e.d. / honden lopen los ondanks aanlijningsverplichting. Grote bad is koud en overvol. Landal staat op een berghelling en is niet goed zonder auto te doen om bij de faciliteiten te komen, ook staat de huisjes dichter p elkaar dan wij gewend zijn van andere parken.

Restaurant is uitstekend, parkshop/ midgetgolfbaan/ buitenspeelplaatsen/ bollo club zijn goed.

Bollogrot mag wel meer toezicht op.

De host Thijs van touroperator gaf goede tips, was behulpvaardig. Het touroperator gedeelte is op het vlakke gedeelte van het park, dichtbij de wirft. (Caravans aan de wirft) en daardoor zijn alle faciliteiten goed te voet te doen.

Heerlijk uitgerust, wij wilden eigenlijk allemaal niet meer naar huis.

een aanrader

José Spierings
    27-10-2018

klantvriendelijk, mooie grote kamers, geweldige bediening en entertainment. Prima prijs. Leuke plaatsjes in de omgeving.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Rein
    14-10-2018

Prima hotel. Mooie ruime,schone kamers. Het eten was ook goed en het personeel

erg vriendelijk.

Stadtkyll scoort een 7,2 uit 10, op basis van 131 reviews