We hebben een aantal aanbieders voor Stadtkyll voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Stadtkyll voor je op een rij gezet:

Reviews over Stadtkyll

Heerlijke plek om bij te komen...

Jeannetta Visser,
    17-1-2019

Had voor mijzelf en mijn twee honden een hondenbungalow gereserveerd. De foto's op de website lieten een wat gedateerde woning zien, wat in de werkelijkheid 100% meeviel. Het huisje was ook netjes en schoon. Vriendelijke medewerkers (zowel bij de receptie als bij de technische dienst). Probleem met WiFi werd snel verholpen. Mooie omgeving met veel wandelmogelijkheden (wel steeds op en tegen de berg omhoog en naar beneden op een bosachtige ondergrond dus je moet wel redelijk ter been zijn...). Waarschijnlijk ga ik dit weekend ook nog het zwembad uitproberen...

Gereisd alleenreizend in januari 2019

Zeer gastvrij en goede prijs-kwaliteit.

Annette,
    10-1-2019

Het is een prima hotel om te verblijven ; prijs kwaliteit is goed in balans. We zijn uiterst hartelijk ontvangen. Het personeel heeft er alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken. Het hotel is in mei 18 overgegaan naar een nieuwe eigenaar. Ze staan open voor tips, die ze dan ook serieus nemen. Er is bv direct een topper op het bed geregeld voor 1 van ons. De bedden zijn goed en het is netjes. Lekkere ruime kamer met balkon.

We waren met een groep van 8 vrienden om te relaxen en oud en nieuw te vieren. Mede door het management hebben we een top feest gehad. Live is er fantastisch gezongen, prachtig vuurwerk, bubbels om 12 uur en heerlijk de hele avond gedanst. complimenten voor de gastvrijheid!

We hebben heerlijke dagen gehad bij jullie.

Gereisd met vrienden in december 2018

fantastisch

johan - loonen,
    8-1-2019

Zijn in december in hotel am park geweest met 4 personen ,we verwachten niets omdat het hotel pas bij enjoy is gekomen,maar het overtrof onze verwachtingen zo fijn en goed geweldige service goed eten en drinken en vooral niet vergeten de fantastische entertaimentavonden met zang van johan de zingende ober die heel de dag voor u klaarstaat ook nog eens met heel veel vriendelijkheid dank hier voor jij hebt ons verblijf bijzonder gemaakt.wij kunnen dit hotel met een 9 aanbevelen.

groet johan en corry loonen uit waalwijk nederland

Gereisd met vrienden in december 2018

Fedor,
    5-1-2019

Goed personeel vriendelijk voortreffelijk eten en goede kamers met fijne bedden zekker voor herhaling vatbaar

Gereisd alleenreizend in december 2018

Het is goed

Jos,
    5-1-2019

Tijdens het Oudejaarsfeest hebben we het goed gehad

Leuk en vriendelijk personeel . Alle drankjes inclusief glaasje leeg gelijk weer vol !

Mooie grote kamers met uitzicht op het riviertje de Kyll

Tijdens de wisseling van het jaar werd er een leuke feestavond georganiseerd

Op het eten hebben wij geen enkele aanmerking en zeker gezien de prijs/ kwaliteit verhouding

Wij zeggen dit voort en zoals beloofd komen we zeker een keer weer

Jos en Angelina Loos ( jullie weten wel de Aproldrinkster )

Gereisd met partner in december 2018
Stadtkyll scoort een 6,8 uit 10, op basis van 131 reviews