Reviews over Stadtkyll

Klein stadje, waar je lekker kan eten

Drenthen
    11-8-2017
    Goede restaurants en niet duur. Verder is er niet heel veel te doen

Gezellig klein dorpje

Mark
    30-7-2017
    Gezellige restaurantjes waar je heerlijk kunt eten en ruim voldoende winkels in de buurt als Lidl en Aldi.

Mooie omgeving

A.H. (Bert)
    22-7-2017

Prachtig fietspad in de buurt(Kyllradweg)

Kronenburgersee in de buurt is erg leuk.

klein maar met alles wat je nodig hebt

Conny
    4-7-2017
    Stadtkyll is een klein dorp in de Vulkaneifel maar is met alles voorzien wat je nodig hebt tijdens een vakantie: horeca, winkels en fantastische wandel- en fietspaden die ook nog eens goed aan gegeven staan. Verder kun je vanuit Stadtkyll allerlei andere toeristische oorden in de omgeving bezoeken zonder dat je ver moet rijden. Wij vonden het een ideale plek voor onze week in deze streek.

Leuk dorpje met alle nodige voorzieningen

Miriam
    20-2-2017

Wij kampeerden op het landal park wirfftal in stadtkyll. Voor het 2e jaar op rij. Zowel het park als het stadje als de omgeving is ons zeer goed bevallen.

Stadkyll is klein, maar heeft alle nodige voorzieningen. Alle winkels zijn duidelijk gewend aan de nederlandse vakantiegangers. Vooral met kleine kinderen raden we een tripje die kant op zeker aan!

Stadtkyll scoort een 7,3 uit 10, op basis van 130 reviews