We hebben een aantal aanbieders voor Senheim voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Senheim voor je op een rij gezet:

Reviews over Senheim

Vind het fantastisch en lekkere wijn.

Gerda Gouw,
    22-2-2019

Het is een mooie camping en schoon sanitair. Vaak is het er mooi weer in de school vakantie. En het is een prachtige omgeving. Je kan ook zwemmen in de moesel. Wij gaan dit jaar zeker weer heen .

Gereisd met partner in augustus 2018

Super camping, waar wij graag terug komen!

H. Muskens,
    23-12-2018

Heerlijke, schone en goed verzorgde camping, vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij zaten in een gehuurde caravan van de camping. Er wordt aandacht besteeds aan het activiteiten programma waar je deel aan kunt nemen! Wij gaan er ieder jaar weer terug.

Gereisd met partner in september 2018

wij zijn zeer teveden

h f meijer,
    22-12-2018

deze camping komen wij ieder jaar ook in de maand september, wij kunnen een ieder aanbevelen deze camping aan tedoen. wat de omgeving bied is rust en een mooi landschap aan de mosel. een goed ontvanst bij aankomst en de servige is op tiemaal . de sfeer op de camping is gezellig, het recreatie gebeuren wordt goed verzorgd, sanitair en schoonheid is goed geregeld. ook de weinfeesten zijn geweldig. wij komen hier al 18 jaar en als we aankomen op de camping zeg ik tegen mijn vrouw we zijn thuis. De eigenaars jeanette en mario Hermsen zijn leuke en vriendelijke mensen die altijd met raad en daad terzijde zullen staan

Wij hebben voor augustus 2019 al besproken

Gereisd met partner in juni 2018

Genieten aan de Moezel!

Wiel,
    21-12-2018

Prachtig gelegen camping op een schiereiland in de Moezel. Erg geschikt als startpunt voor wandelingen en fietstochten. Niet alleen langs de Moezel, maar ook middels de radlerbusse (RegioRadler) is de Hunsruck of Eifel bereikbaar.

De camping zelf organiseert voor elke dag een activiteit, variërend van wijnproeverijen, wandelingen over de heuvels of naar nabijgelegen natuureservaten tot bezoek aan kastelen of hangbruggen.

De beheerders van de camping zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Je moet nog net wel je eigen tent opbouwen, maar voor het overige staan ze altijd voor je klaar (zonder opdringerig te worden)

De camping beschikt over ruime douches (met munten), wasgelegenheid en toilettengroep en een grote aparte afwasruimte. Het geheel wordt doorlopend uitstekend schoongehouden.

Mochten de eigen kookkunsten tekort schieten, dan zijn er in Senheim/Senhals meer dan voldoende mogelijkheden om dat probleem vakkundig te omzeilen.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch ik kom er al 17 jaar met alle plezier.

G.L. de Leeuw,
    21-12-2018

Gezellige en schone camping. Toilet en doucheruimte worden de hele dag keurig netjes schoon gehouden. Leiding nederlands. Winkel aanwezig. Prachtige afwasruimte met heet water. Afvalvuilzakken worden alle dagen opgehaald. WiFi aanwezig. Gezellig team. Camping word goed onderhouden. Recreatieteam aanwezig. Kortom een heel gezellige camping.

Gereisd met partner in juni 2018
Senheim scoort een 9,3 uit 10, op basis van 72 reviews