We hebben een aantal aanbieders voor Oberweis voor je op een rij gezet:

Reviews over Oberweis

Mooie kerk

Hogenboom,
    19-8-2017

Oberweis is een klein plaatsje vlak bij Bitburg, heeft een verse bakker en een eigen zwembad, bij de camping. Vanaf de camping is de kerktoren heel mooi te bewonderen, zeker wanneer het donker is dan staat ie mooi in de schijnwerpers!

Het dorpje heeft verder nog een Pizza-Kebab waar je lekkere pizza's kan halen en ook heerlijke schnitzels. Helaas is het dorpje verder niet voorzien van winkels maar zeker wel van hele mooie natuur!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Komen hier zeker terug

Rikus en Betty Wadman,
    5-7-2017

Het plaatsje Oberweis op zich stelt niet zo veel voor. Er is 1 cafe en een (hele goeie) bakker. Voor de rest geen middenstand in de vorm van winkels etc. Mooie kerk(toren). Op de camping is een prima restaurant en een openbaar zwembad. Op die camping hebben we 3 heerlijke weken doorgebracht. Daarvoor komen we hier zeker terug. Voor meer vertier en supermarkten etc. kun je prima terecht in Bitburg (10 km).

Gereisd met partner in juni 2017

Wandelen en vooral fietsen voor de geoefenden

AnneliesV,
    1-7-2017

De omgeving is mooi en je kunt er volop wandelen. Er is verder niet zoveel te doen. Bitburg is leuk om eens te bezoeken. Oberweis zelf stelt niet veel voor. Fietsen kan eigenlijk alleen als je zeer geoefend bent of beschikt over een e-bike en dan nog is het pittig. Wel mooi.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Oberweis e.o.

E. Stolk,
    6-8-2014

Oberweis is een klein dorpje met een kerk en een bakker, verder niets. De heuvelachtige groene omgeving is erg mooi en er is in de omgeving veel te doen. Als je van cultuur houdt en wandelen kan je hier je hart ophalen. Kasteeltjes, burgten, riviertjes en watervalletjes zijn hier in overvloed. Dicht bij Bitburg (supermarkten) en Luxemburg.

In Oberweis ligt camping Prumtal welke een Freibad heeft. Hier wordt eens in de zoveel tijd een poolparty tot in de kleine uurtjes georganiseerd. Een drukke, vooral door Nederlanders bezochte camping, maar goed geregeld.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Oberweis is klein en rustig

danielle,
    9-10-2013

Oberweis zelf is klein en rustig. Je zult echt naar Bitburg moeten voor wat meer vertier. Fietsen in de omgeving is lastig overigens; er zijn veel wegen waar je niet mag fietsen en het is er erg stijl!

Gereisd met partner in juli 2013
Oberweis scoort een 7,2 uit 10, op basis van 41 reviews