Reviews over Oberhausen an der Nahe

gezellig, vreindelijk, persoonlijk

Hans en Yvonne Vialle,
    7-11-2018

Wij zaten in de verhuur caravan en hebben ons verblijf erg plezierig gevonden , zowel de ligging, zeer nette caravan maar zeker de erg vriendelijke en meedenkende eigenaren Bob en Foukje . We hebben ook zeer genoten van de door hun verzorgde excursies, al met al een kleine vriendelijke gezellige camping .

Prachtig , echt genoten

Gerard,
    6-11-2018

2 weken kamperen, heerlijk gefietst

Een plek om vaak terug te komen!

Froukje,
    5-11-2018

Camping ligt in een prachtige omgeving. De toerit naar de camping is wat minder, maar eenmaal op het terrein waan je je in een andere wereld. De camping is netjes aangelegd en heeft mooie ruime plaatsen met meer dan voldoende privacy. De kiosk is een echte blikvanger, en er zijn (op bestelling) heerlijke broodjes te verkrijgen. 's Avonds is hier een eenvoudige maar smakelijke en betaalbare maaltijd te nuttigen.

De eigenaren zijn heel gastvrij, weten veel over de omgeving en helpen je waar nodig.

Het sanitairgebouw is ruim en schoon.

De omgeving is prachtig. De camping ligt dicht bij riviertje de Nahe, op de bergen staan wijnranken, en je loopt vanaf de camping zo de ongerepte natuur in. In de omgeving is veel te zien, en het restaurant boven op de berg in een aanrader (goed eten en fenomenaal uitzicht).

Voor de geocachers: vanaf de camping een mooie route met veel originele caches.

Een fijne rustige en gezellige camping!

Tot de volgende keer!

Illse,
    3-11-2018

We zijn hier al vaker geweest. Altijd even hartelijk ontvangen. Nette gezellige camping.

Deze keer hebben we meegedaan aan de wijnproeverij. Vorig jaar waren we hier met 3 pubers. Die hebben het onweis naar hun zin gehad. Dit mede door de omgeving. Wandeling spoortunnel, de mein in en het plonzen in de rivier. Toen we de camping opkwamen vonden ze het “saai”, maar nu vragen ze wanneer we daar weer heen gaan. En dit is mede door de omgeving en ja wij zijn ook ondernemend, door te gaan wandelen en idd die rivier in te springen.

Geweldig

Petri Hulsebosch,
    2-11-2018

Fijne, rustige camping in een prachtig wijngebied. Wij zijn hier al een paar keer geweest. De laatste keer in oktober. Bob en Foekje hadden een fantastische Erlebniswoche georganiseerd .

De omgeving is zeer de moeite waard om te wandelen en fietsen (e-bike is aan te raden). De wijnproeverijen, die door de camping worden georganiseerd, zijn ook zeker aan te raden. Heerlijke wijnen van o.a. Weingut Staab, waarvan de dochter Weinkönigin Duitsland 2017-2018.

Kortom, camping een aanrader!

Oberhausen an der Nahe scoort een 8,5 uit 10, op basis van 12 reviews