Reviews over Oberhambach (Hunsrück)

Leuk park in mooie omgeving

Dave,
    16-10-2018

Park ziet er netjes uit. Huisjes zijn idd wat gedateerd maar prima te doen. Zwembad is superschoon en niet druk. Eten ook prima in orde bij het restaurant. WiFi werkt goed op park. Goede service bij in en uit checken.

Onze kinderen vonden het fantastisch

Onvriendelijk personeel, mooi huisje

Marieke,
    16-9-2018

In Augustus 2 weken verbleven met 4 personen. Huisje 211, was mooi gerenoveerd. Wel duidelijk bij binnenkomst dat er niet goed was schoongemaakt. Stof onder de bedden, spinnenwebben en schimmel in de badkamer. Verder zit alles in het huisje wat je nodig hebt. Wij vonden deze locatie ideaal want we zaten laag gelegen, andere mensen moesten hele stukken omhoog klimmen. In de omgeving lekker gegeten (restaurants opgezocht via internet). Veel te doen in de mooie omgeving. Zwembad was verouderd maar erg schoon en leuk voor de kinderen. Wel erg onvriendelijk personeel (de receptioniste die Nederlands kon). Erg onbeschoft over het internet waar we 40 euro voor hadden betaald. Deze deed het niet. Zij wou dit niet voor ons regelen (volgens haar logen wij en deed het internet het gewoon). Uiteindelijk zelf direct met de provider moeten regelen en hadden we 5 dagen geen internet. Schandalig en erg klantonvriendelijk voor dat geld.

Super volgende keer weer voor dat geld.

John,
    10-9-2018

Eerst geboekt en toen pas reviews gelezen en beloofde niet veel goeds. Nou wij herkenden niets van dit alles. Huisje 216 was prachtig helemaal gerenoveerd alles aanwezig tv met Nederlandse zenders. Vaatwasser, groot ligbad, prachtig meubilair kortom prachtig huisje. Zwembad was zo schoon en personeel super vriendelijk. Eten was goed. En inderdaad het is een ouder park en voor veel vertier op het park moet je na de vakantie periode er niet zijn. Maar in omgeving is zoveel te zien. Wij gaan zeker terug zeker voor zo'n prijs.

Verouderd

Marjolein,
    2-9-2018

Park is zeer verouderd, we hadden een appartement met doorgezakte bedden. Bij melden komen ze dat wel vervangen. Appartement uitgerust met de noodzakelijke spullen, wel erg gehorig en stoffig daar. Schoonmaak personeel is erg luidruchtig. Huisjes liggen hoog, veel trappen lopen, niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Vriendelijk ontvangst bij de receptie en in restaurant. Eten is wat saai en standaard, supermarkt op terrein erg prijzig. Zwembad is mooi, maar aan de koude kant. Omgeving bosrijk.

Gelegen in een prachtig deel van Duitsland...

Veen,
    17-8-2018

Vorige week hier een week op vakantie geweest. De omgeving was prachtig en in de omgeving was er genoeg te doen. Het park is uitgestrekt en heeft een flink hoogte verschil. Zo zaten wij in huisje 181. Dit lag geheel aan de buitenrand en op het hoogst gelegen. Wilde we naar de receptie of het zwembad moesten we eerst een paar honderd meter naar beneden lopen. Met kleine kinderen niet ideaal, vandaar dat wij verschillende malen met de auto heen en weer reden. Het huisje was schoon, eenvoudig maar flink verouderd, renovatie is zeker nodig.

Tegen de tijd dat het gerenoveerd is komen we graag nog eens terug. Alleen dan wel met een voorkeursboeking voor een huisje in de buurt van de parkplaza

Oberhambach (Hunsrück) scoort een 6,8 uit 10, op basis van 241 reviews