Oberhambach (Hunsrück)

We hebben een aantal aanbieders voor Oberhambach (Hunsrück) voor je op een rij gezet:

Bungalow.net

Reviews over Oberhambach (Hunsrück)

Prachtige omgeving, bossen,beekjes uitzichtpunten

Fam.Visser,
    22-5-2017

Veel hoogte verschillen maar met elektrische fietsen geen probleem. Ook hond aan de fiets is best te doen. 27 km. verderop is de Bostalsee waar je bijna vlak 8km. omheen kunt fietsen en wandelen met gescheiden fiets,wandelpad.Minder leuk vonden wij dat op het resort de huisjes ver af waren van de receptie en het zwembad tenminste als je een woning huurt helemaal bovenaan de berg/heuvel. Cultureel is er veel te zien. De oude militaire basis in dit gebied is opgeheven en nu wel vrij toegankelijk voor iedereen en is tevens een mooi en interressant wandelgebied. Er heerst overal veel rust ook op het park en er is heel veel aandacht en zorg voor de natuur. Wij hebben weinig ervaring met het uitgaansleven maar op het resort zal ongetwijfeld genoeg te doen zijn in de vakanties.

Gereisd met partner in mei 2017

Betoverend mooi!

Nicole,
    9-12-2016

Alle kleine stadjes langs de rivier De Moezel zijn absoluut een bezichtiging waard! Prachtige middeleeuwse huisjes, kasteeltjes, Ruines etc...een must om te zien. Wij vonden Traben Trarbach en Bernkastel uniek! En eind November, begin December de mega mooie kerstmarkten in Trier, Idar Oberstein, St.Wendel + middeleeuwse markt!

Gereisd met partner in december 2016

Mooie omgeving!

Gerda,
    11-5-2015

Centrum Birkenfeld met diverse grote winkels/supermarkten op een kleine 10 minuten afstand. Vele wandelroutes, goed aangegeven. Andere bezienswaardigheden e.d. ook op niet al te grote afstanden. Vriendelijke mensen, mooie, groene omgeving. Onze kinderen gingen elke keer liever met ons op pad dan op het vakantiepark te blijven. Ze genoten van het bergachtige landschap, uitzichten en alle dingen die wij bekeken en gedaan hebben in de omgeving. Trier ook een een leuk, gezellig plaatsje.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

Mooie omgeving, heerlijk wandelen.

Rowald,
    10-5-2015

Prachtige omgeving met glooiend landschap. Sommige stukken behoorlijk steil. Er zijn veel beekjes en rivieren in de buurt en ook een aantal stuwmeren. Vooral het stuwmeer bij Nonnweiler verdiend een vermelding. Veel mogelijkheden voor geocaching. Edelsteenmijn en kopermijn zijn erg leuk om te bezoeken. Wij hebben Idar-Oberstein een aantal malen bezocht, leuk stadje!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Veel cultuur tussen de natuur

Goedefroy,
    13-4-2015

Vakantiepark met veel mogelijkheden voor elke leeftijd. Tof tropisch zwembad dat zeer goed verwarmd is, zowel water als omgevingstemperatuur. Veel animatie die je zelf vrij kan opvullen zoals je wil. In de omgeving mooie bossen met vlakbij start van wandelingen voor klein (toverbos) en groot. Tevens veel te bezichtigen binnen een omtrek van half uurtje met de auto. Kasteel, edelsteenmuseum, kopermijn, ... En tijdens de winter skipistes.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015
Oberhambach (Hunsrück) scoort een 6,5 uit 10, op basis van 241 reviews