• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over Oberhambach (Hunsrück)

Prachtige omgeving, bossen,beekjes uitzichtpunten

Fam.Visser
    22-5-2017

Veel hoogte verschillen maar met elektrische fietsen geen probleem. Ook hond aan de fiets is best te doen. 27 km. verderop is de Bostalsee waar je bijna vlak 8km. omheen kunt fietsen en wandelen met gescheiden fiets,wandelpad.Minder leuk vonden wij dat op het resort de huisjes ver af waren van de receptie en het zwembad tenminste als je een woning huurt helemaal bovenaan de berg/heuvel. Cultureel is er veel te zien. De oude militaire basis in dit gebied is opgeheven en nu wel vrij toegankelijk voor iedereen en is tevens een mooi en interressant wandelgebied. Er heerst overal veel rust ook op het park en er is heel veel aandacht en zorg voor de natuur. Wij hebben weinig ervaring met het uitgaansleven maar op het resort zal ongetwijfeld genoeg te doen zijn in de vakanties.

schitterende natuur met Ida Oberstein om de hoek.

wil bosch
    19-5-2017

Als je strand en zee wilt hebben niet naartoe gaan

Mooie omgeving

Henk Vis
    28-4-2017

Dorpjes in de directe omgeving zijn klein en er is niet veel te doen.

Rij je wat verder naar bijvoorbeeld Idar Oberstein dan heb je meer bezienswaardigheden.

Betoverend mooi!

Nicole
    9-12-2016

Alle kleine stadjes langs de rivier De Moezel zijn absoluut een bezichtiging waard! Prachtige middeleeuwse huisjes, kasteeltjes, Ruines etc...een must om te zien. Wij vonden Traben Trarbach en Bernkastel uniek! En eind November, begin December de mega mooie kerstmarkten in Trier, Idar Oberstein, St.Wendel + middeleeuwse markt!

Voor de natuurliefhebber

Fam Brands
    4-10-2016

Prachtige omgeving! Echt een aanrader voor mensen die van wandelen en natuur houden.

Oberhambach (Hunsrück) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 241 reviews