We hebben een aantal aanbieders voor Nürburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Nürburg

Levendige plaats!

Danielle Elbers,
    3-3-2010

Wij zijn hier geweest tijdens de Formule 1 races in 2007. Het plaatsje zelf is helemaal omgetoverd tot F1 dorp. Overal kun je merchandise kopen, staan er eet-tentjes en wordt er muziek gemaakt. De sfeer is er fantastisch!!

Als je het dorp net uit bent kom je weer in een hele andere wereld terecht: mooie bossen, waterpartijen tussen de bergen en enorm mooie vergezichten. Duitsland is een heel divers land en wat dat betreft is Nurburg geen uitzondering. Ook als er geen F1 race gereden wordt is het er erg mooi (wel een stuk rustiger!).

Gereisd met vrienden in juli 2007

Mooiste circuit van de gehele wereld!

S,
    1-1-2010

De machtige Nürburgring vormde één van de grootste uitdagingen van de Formule 1. Dit circuit, toen waarschijnlijk het beste ter wereld, verwierf zijn grootste internationale aandacht tegen een verschrikkelijke en tragische prijs. De 22,8 km lange Nürburgring heeft alleen al bij Grand Prix-wedstrijden aan vijf Formule 1 coureurs het leven gekost en vele andere blijvend letsel bezorgd. Er werden 21 Grands Prix verreden tussen 1951 en 1976. Het enorme circuit werd als werkverschaffingsproject gebouwd rond het dorp Nürburg in het Eifelgebergte ten zuidwesten van Bonn. Het bevatte officieel 176 bochten verdeeld over de 22,8 km van de Nordschleife en de 7,7 km van de aparte Südschleife, en vormde een extreme uitdaging voor zowel mens als machine. Diep in de beboste bergen verborgen liggen bochten met namen als Flugplatz, Aremberg, Bergwerk, Karussel en Pflanzgarten, die herinneringen oproepen aan de oude meesters. En nu kan je er zelf rond rijden tijden touristenfahrten!

Gereisd met vrienden in september 2009
Nürburg scoort een 6,8 uit 10, op basis van 10 reviews