Reviews over Nürburg

Voor herhaling vatbaar.

Miranda van den Heuvel,
    16-10-2018

Gebied dat autosport uitademt in de Eiffel van Duitsland. Dus veel mooie sportautos met bijbehorend geluid. Racecircuit is erg dichtbij met regelmatig races in het weekend. Erg mooi park met nette huizen dat rekening houdt met jonge kinderen. Er is zelfs 1 huisje omgebouwd tot kinderhuis met ballenbak en glijbaan en een kids club die leuke activiteiten organiseert. Op park is alles op loopafstand.

Front Office Team, Parkleitung, 25-10-2018

Hartelijk bedankt voor uw beoording. Het doet ons goed dat wij hebben kunnen bijdragen aan een geweldig verblijf. Kom ons binnenkort weer eens bezoeken.

Geweldig

Klopman,
    17-8-2018

14 dagen op dit park, genoten. We hadden een 2 onder 1 kap buren niet gehoord. We zaten aan de buitenkant met uitzicht op het bos. Mooie ruime huisjes, 3 toiletten, 3 slaapkamers, balkon. Terras met meubilair, goed uitgeruste keuken.

Nederlandse BVN tv, wanneer je je op de receptie aanmeld voor het spaarprogramma Lindner nights ( gratis) krijg je per week WiFi code’s gratis met super WiFi. Centraal gelegen, inderdaad vele auto sport liefhebbers maar dat zijn wij ook. Onze eerste dagen waren ze van Q en S op het parkje dit is een christelijke vakantie organisatie. Deze organisatie had ca 50 huisjes in gebruik. Op zaterdag een openlijke zang dienst op het parkje( hoeft van mij niet maar ja leef en laat leven). De kinderanimatie is volledig Duits dit is best jammer omdat onze kinderen er eigenlijk niets aan hadden. (Tip neem 1 Nederlands meisje)

Koblenz/ cochem ca 35min rijden, goed te doen. Kortom wij hebben genoten en komen zeker weer.

Prima park

Mel,
    4-9-2017

Zeer net park , met weinig gebreken. Zeer nette/mooie huisjes en het personeel is vriendelijk. De gratis wifi is knudde,maar de betaalde wifi werkt goed.

Wel erg vreemd dat er standaard geen magnetron in het huisje is, kan men wel huren.

Lindner Ferienpark, Parkleitung, 11-9-2017

Lieve Mel,

hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf en wij hopen dat we u weer snel welkom mogen heten op ons park.

Het Team van Linder Ferienpark Nürburgring

Zeer mooi huisje, absolute aanrader

Ben-en-Desiree,
    12-8-2017

Wij zijn hier 6 dagen geweest en hebben genoten van een zeer mooi en modern huisje. In het huisje zit alles wat je nodig hebt, een grote keuken met vaatwasser, een goede bank, 2 badkamers en 3 grote slaapkamers met prima bedden. Ook de carport voor de auto was perfect Het park is gelegen op een rustige plek met mooi uitzicht over de omgeving.

De service bij zowel het inchecken als uitchecken was prima.

In de direct omgeving liggen wat leuke dorpen zoals Adenau en Nurburg. Ook het circuit de Nurburgring is vlakbij, vooral het museum wat hierbij hoort is een absolute aanrader.

Lindner Ferienpark Parkleitung, Parkleitung, 2-9-2017

Beste Ben-enDesiree,

hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons zo gedetaileerd te beoordelen. Bedankt dat wij u konden inspireren. Bezoek ons snel weer.

Goed hotel !

vd Broek,
    11-2-2017

Er is in de buurt natuurlijk niets te doen, óf je moet van wandelen houden. Óf natuurlijk voor de Ring komen.......

Hotel heeft alles wat je nodig hebt. Persoonlijk heb ik meer met het Lindner, dan met het verderop gelegen Dorint. In het Dorint hebben ze dan weer wel een hele gave bar, de Cockpitbar. Heden ten dage is het maar een dooie boel in het Nurburgring "dorp". In het weekend is wel de disco open op het grote plein. Dorpjes in de buurt brengen ook weinig vertier. Als er geraced wordt, is het er wel druk.

Nürburg scoort een 6,8 uit 10, op basis van 10 reviews