Lissendorf (Eifel)

We hebben een aantal aanbieders voor Lissendorf (Eifel) voor je op een rij gezet:

Reviews over Lissendorf (Eifel)

Klein dorpje

Fam. van Doesburg,
    15-2-2016

Een klein dorpje met een bakker, supermarktje, koffietent, bank en twee restaurants. De ligging is mooi maar er is verder niet veel te doen. Er is ook nog een kleine speeltuin en er is een treinstation. De grote supermarkten zijn te vinden in de omliggende dorpen.

Gereisd met partner in januari 2016

Slaapdorp met schitterende natuur

Henk Hofman,
    15-10-2014

In Lissendorf zelf is, afgezien van een erg goede bakker en een kleine supermarkt niets te beleven. Gelukkig is er een treinstation waardoor je binnen notime de verdere omgeving kunt verkennen. Natuur rondom Lissendorf is schitterend.

Gereisd met partner in september 2014

Rust en ruimte

R Sybesma,
    6-12-2010

Mooie bestemming voor wie van wandelen houdt in een schitterende natuurlijke omgeving. We hebben er in oktober een heerlijke ontspannen week doorgebracht in een zeer ruim en compleet uitgerust vakantiehuis van de fam. Thome. De Vulkaneifel is verrassend mooi. Wandelen rond de Maren is een aanrader. Bezoek aan Gerolstein, Daun niet vergeten.

Gereisd met partner in oktober 2010

Puur natuur

Marjolein,
    21-10-2010

Wij hebben genoten van de prachtige omgeving. Ideaal voor liefhebbers van uitgebreide wandel- en fietstochten. Er is ook veel te doen en te zien in de omgeving, o.a. leuke uitstapjes naar Trier en Monschau. Goede restaurants in de buurt, o.a. Gasthof "Zum Landsknecht" in Lissendorf en de "Historische Wassermühle in Birgel". Echte uitgaansmogelijkheden zijn er misschien niet, maar daarvoor ga je hier ook niet naar toe.

Gereisd met partner in oktober 2010

Regelmatig brengenwij weekenden door in het hotel Zum Dit

Marieke Lambermont,
    18-6-2006

Regelmatig brengenwij weekenden door in het hotel Zum Friesenschenke. Dit doen we al een aantal jaren naar volle tevredenheid. Het hotel is eenvoudig, maar de eigenaar kan geweldig koken en de mensen zijn reuze vriendelijk. Een echte aanrader. Het hotel ligt in de Burgstrasse.

Wij gaan altijd om te wandelen in de Eifel en de omgeving is een echte aanrader voor liefhebbers van de wandelsport. Je kunt hier nog 20 km lopen zonder mensen tegen tekomen. Er zijn nog reeën, vossen en allerlei andere dieren die we in Holland haast niet meer in het wild zien.

Gereisd met partner in april 2006
Lissendorf (Eifel) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 20 reviews