Reviews over Leiwen (Moezel)

3 jaar na elkaar echt top vakantie beleeft

Bortels Thierry
    2-11-2018

Uniek dit is voor ons prijs kwaliteit de beste keuze

Fijn park, mooie omgeving

Mark Keijzers
    29-10-2018

Fijn en ruim opgezet vakantiepark. Omgeving is erg mooi vanuit de camping wandel je zo de natuur in, met mooie uitzichten over de Moezel. Ons huisje was eigentijds ingericht en van alle gemakken voorzien (oven, magnetron, vaatwasser etc.). Staan ook niet zo dicht op elkaar zoals bij andere keten. Zwembad lekker om even plons te maken en voor kleinere kinderen voldoende vertier. Grote binnenspeeltuin wat in deze tijd vh jaar erg fijn was. Wij hebben heerlijke uitstapjes / wandelingen gemaakt in de omgeving (Cochem, Bern-Kastel, Burg Rammstein, hangbrug Geierlay, Edelsteenmijn Idar-Oberstein). M.a.w. wij hebben een erg fijne week gehad en komen waarschijnlijk hier nog wel n keer terug.

Heerlijke week!

Margriet
    20-9-2018

Op een berg, rustig gelegen en vlakbij de idyllische wijngaarden. Wat wil je tijdens een vakantie nog meer?

Het park is ruim van opzet. De campingplaatsen zijn goed van formaat (goed voor een caravan plus auto) en het sanitair is nieuw. De ontvangst bij de receptie was erg vriendelijk en de faciliteiten waren goed. Ook hebben wij 2x in het restaurant gegeten, lekker!

Omdat zelfs het weer meewerkte hebben wij een heerlijke week gehad!

Geweldig leuk park voor gezin met jonge kinderen!

Marrie06
    16-9-2018

Wat een leuk park! De weg omhoog naar het park geeft trouwens een geweldig uitzicht. We stonden met onze caravan op plekje 105 wat precies midden op het pad was tussen het sanitairgebouw en de enorm grote buitenspeeltuin. Het had comfortabeler geweest met een gras ondergrond maar het viel te doen. Sanitair was schoon en netjes. Het zwembad was echt leuk voor ons 3,5 jarig zoontje. Een leuk glijbaantje, stroomversnelling, plekken waar dan grote bubbels opkomen etc. Ook het indoorspeelparadijs was bij slecht weer een uitkomst en zeer groot. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Met iets oudere kinderen zou je ook nog kunnen midgid golfen, bowlen of het leuke klimparcours door de boomtoppen kunnen doen. Enige minpuntjes waren dat er af en toe te weinig personeel was en dat je met je wasmand vol vuile was door het restaurant moest lopen langs mensen die zaten te eten om bij de wasmachines te komen. Maar wij komen zeker terug!

Schitterend!!

Bert en jeanet
    30-8-2018

Heerlijk gezellig vriendelijk relaxed kindvriendelijk park!!!!

Prachtige ligging, mooie omgeving.

4x geweest ondertussen en hopelijk niet de laatste x

Leiwen (Moezel) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 152 reviews