Reviews over Leiwen (Moezel)

super leuk park kids vonden het geweldig !

deborah heijkamp,
    28-12-2018

mooi park !!!! kids vermaken zich prima zoveel te doen en te zien . het huisje was prima schoongemaakt en zag er goed uit park ligt ook in een super mooie omgeving wij hadden een mooi uitzicht vanaf ons huisje

Top park

Krista,
    27-12-2018

Mooi ruim opgezet park, groot maar zeker niet te massaal. Omgeving schitterend, maar met kleine kids hoef je eigenlijk niet van het park af. Zwemmen, spelen binnen of buiten, wandelen over het park naar de hertjes, genoeg te doen. Gaan al jaren met de kerstdagen in een huisje op een park zitten (Landal of andere keten) maar dit is toch echt een van de betere parken. Restaurant prima eten (genoeg keuze en niet zo standaard). Lekkere wijntjes en park shop ook ruim assortiment tegen ok prijzen . Het zwembad ook zeker groter dan gemiddeld en leuke elementen in het bad (snap de kritiek op het zwembad echt niet).

6 personen vrijstaand huisje, veel ruimte tussen de huisjes, schoon, modern en alles erop en eraan. Alleen douche viel wat tegen (heel klein) maar alle slaapkamers eigen wastafel.

We gaan gelijk weer boeken voor volgend jaar kerst. Zijn de kids jaartje ouder en willen we meer van omgeving zien.

Super park

Magny,
    17-12-2018

Wat een azijn zeIkers hier... Hetgene wat de vakantiegangers hier krijgen hebben ze thuis niet eens...

Perfect park.... Wij hadden een super schoon en luxe huisje... Alles top geregeld.. WiFi betaal je... Dat moet je thuis toch ook.... Zelfs een Lidl of Aldi in de buurt dus klagen voor de zuinige Hollanders is echt overbodig.... Zwembad te klein... In de zomer heb ik zo'n zwembad thuis in de tuin.... Jullie moeten je schamen....

3 jaar na elkaar echt top vakantie beleeft

Bortels Thierry,
    2-11-2018

Uniek dit is voor ons prijs kwaliteit de beste keuze

Fijn park, mooie omgeving

Mark Keijzers,
    29-10-2018

Fijn en ruim opgezet vakantiepark. Omgeving is erg mooi vanuit de camping wandel je zo de natuur in, met mooie uitzichten over de Moezel. Ons huisje was eigentijds ingericht en van alle gemakken voorzien (oven, magnetron, vaatwasser etc.). Staan ook niet zo dicht op elkaar zoals bij andere keten. Zwembad lekker om even plons te maken en voor kleinere kinderen voldoende vertier. Grote binnenspeeltuin wat in deze tijd vh jaar erg fijn was. Wij hebben heerlijke uitstapjes / wandelingen gemaakt in de omgeving (Cochem, Bern-Kastel, Burg Rammstein, hangbrug Geierlay, Edelsteenmijn Idar-Oberstein). M.a.w. wij hebben een erg fijne week gehad en komen waarschijnlijk hier nog wel n keer terug.

Leiwen (Moezel) scoort een 9,4 uit 10, op basis van 152 reviews