Reviews over Leiwen (Moezel)

geweldig

minitrekkertje
    20-8-2018

een super leuk dorpje met gezellige mensen , een leuke supermakrt met de gewone prijs , maar het wijn en gastenhuis van de familie Lowen in leiwin dat is de aanraarder , lekker en goed eten voor een hele schappelijke prijs. met 7 personen gegeten en gedronken voor 90 euro totaal echt geweldig .TOP

Rustig plaatsje aan de Moezel!

hansbaan_1
    12-8-2017

Leiwen is een mooi plaatsje aan de Moezel! Je kunt er heerlijke wijnen halen! Onder in Leiwen zit een heerlijk koud benen badje waar je naar het fietsen of lopen heerlijk kunt ontspannen!

Leuk dorp aan de Moezel

J. Scholtens
    27-7-2017

In de omgeving heel veel Weingut's. Prachtige uitzichten op de Moezel. Rustige omgeving.

Prima dorpje met wijnhistorie

Karen Schipper
    7-1-2017

Klein simpel dorp. Prima sfeer.

niet erg bijzonder

Martin
    18-9-2016

simpel klein dorpje welke het van de wijnbouw moet hebben. Niet toeristisch.

Leiwen (Moezel) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 152 reviews