Reviews over Leiwen (Moezel)

Rustig plaatsje aan de Moezel!

hansbaan_1
    12-8-2017

Leiwen is een mooi plaatsje aan de Moezel! Je kunt er heerlijke wijnen halen! Onder in Leiwen zit een heerlijk koud benen badje waar je naar het fietsen of lopen heerlijk kunt ontspannen!

Leuk dorp aan de Moezel

J. Scholtens
    27-7-2017

In de omgeving heel veel Weingut's. Prachtige uitzichten op de Moezel. Rustige omgeving.

Prima dorpje met wijnhistorie

Karen Schipper
    7-1-2017

Klein simpel dorp. Prima sfeer.

niet erg bijzonder

Martin
    18-9-2016

simpel klein dorpje welke het van de wijnbouw moet hebben. Niet toeristisch.

Excellent omgeving en Landal Park super

George Barnes
    10-9-2016

Bij Landal Park mooi / excellent / accommodaties, faciliteiten, eten, shop.. - punt is Wifi erg slecht je moet een duur voucher kopen om goed Wifi te hebben. Nogmaals Landal Park is excellent.

Leiwen (Moezel) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 151 reviews