We hebben een aantal aanbieders voor Kyllburg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Kyllburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Kyllburg

Mooi plaatsje in prachtige natuur

henk_van_kerkhof
    12-8-2015

Mooie plaats, maar ietwat uitgestorven. Ligt op een heuvel, wat meteen betekent dat je bijna alleen 2 soorten wegen hebt: of steil omhoog, of steil naar beneden. Fietsen met een normale fiets is niet te doen. Op een Lidl op 850 m van de camping (steil omhoog!!!) na is er weinig tot niets te koop. Omgeving is prachtig.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ontdek deze streek ;MOOI .

Cooreman Robert
    28-4-2013

We zijn van daaruit naar Bittburg geweest met een brouwerijbezoek ;ook Bern castell Echternach ,Trier en Tonishteiner;Stiftberg en miletair kerkhof ,je kan er vissen op de Kyll en mooi openluchtzwembad op wandelafstand zoveel meer ,Vervelen doe je er niet .IN Maalberg is het ook schoon ,!!!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Kyllburg loopt leeg

Johan
    29-8-2012

Kyllburg is een doodbloedend stadje in een schilderachtige omgeving. Het heeft geen uitgaansleven, veel winkels zijn leeg en het enige grote viersterren hotel in de hoofdstraat staat als 9 jaar leeg. Maar hou je van rust en lekkere wandelingen, dan is Kyllburg een uitstekend uitgangspunt.

Gereisd Met partner in augustus 2012
Kyllburg scoort een 7,1 uit 10, op basis van 16 reviews