Kröv (Moezel)

We hebben een aantal aanbieders voor Kröv (Moezel) voor je op een rij gezet:

vakanties Kröv (Moezel)

We hebben een aantal aanbieders voor Kröv (Moezel) voor je op een rij gezet:

Reviews over Kröv (Moezel)

Fantastisch !

bert van dam,
    9-1-2019

Prachtig park aan de Moezel

Vriendelijk personeel

niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

Gereisd met partner in december 2018

mooi park

al,
    3-12-2018

Al jaren vaste klant op mont royal nu alweer terug wat ons opgevallen is dat de keuze in het restaurant zeer gering is en absurd duur voor broodje hamburger met handje vol friet (13,50) . De brunch viel ook zwaar tegen voor 10,25 per persoon vonden wij de keuze gering maar dat is bij ieder mening anders. voor de rest mooi park en je kunt alle kanten uit.p,s niet vergeten het personeel is steeds vriendelijk

Gereisd met partner in november 2018

Jammer van doorgaande weg langs park

Jan,
    23-11-2018

Tien persoonshuisje heel mooi.

Temperatuur in slaapkamers niet apart te regelen ERG warm.

De tien persoonshuisjes staan dicht langs de doorgaande weg vooral 's nachts veel last van vrachtverkeer.

Verder mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

stille omgeing

benny,
    3-9-2018

sinds 2017 nieuwe uitbaters die druk bezig zijn om achterstand en verwaarlozing op te lossen. vriendelijke behulpzame mensen die weten wat camping is en geen toeristen fabriek waar alleen geld telt. restaurant is zeer gunstig van prijs en het smaakt ook nog eens lekker. zeer stille omgeving waar je heerlijk tot rust komt

Gereisd met partner in januari 2017

Mooi park, aanrader!

J.Y.M. Gerritsen,
    8-8-2018

Super nette ingerichte huisjes, keurig park. Wel wat aan de dure kant, maar dat wordt door de mooie huisjes echt gecompenseerd. Woning was compleet ingericht, van koffiezetapparaat tot oven/magnetron en vaatwasser. Moderne inrichting. Nadeel was de verbouwing van het "centrum", waardoor het winkeltje en restaurant gesloten waren. Ook is dit park slecht begaanbaar voor minder validen door het heuvelachtige landschap.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018
Kröv (Moezel) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 188 reviews