Körperich

We hebben een aantal aanbieders voor Körperich voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Körperich voor je op een rij gezet:

Reviews over Körperich

Goede verblijfs locatie voor bezoek aan Luxemburg

A.M. de Bruine,
    31-8-2013

Korperich stelt niet veel voor, al probeert het wel toeristen aan zich te binden. Toeristen die hier verblijven zijn vooral gericht op Luxemburg dat op 10 minuten afstand ligt. Het dorp kent diverse restaurants waaronder Gasthof Hinkelshoff (TOP!!!). Een rustige verblijfsplaats op korte afstand van Luxemburg.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

lekkere restaurants fantastische omgeving

nvaneekeren,
    1-8-2012

het dorpje is een eenvoudig boerendorpje. er zijn enkele goede restaurants en mooi zwembad. verder een supermarktje. verder is er niet veel te beleven en historisch weinig te zien. de omgeving maakt alles goed. en het is op 5 minuten rijden van Vianden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Het is een blijvertje geworden

Desirée van Os,
    13-4-2010

Wij hebben een samengesteld gezin met kinderen in de leeftijden: 22, 20, 17, 15 en 7.

Sinds zomer 2006 bezoeken wij Camping Gaytall met veel plezier. De campingbaas Christian Back is voornamelijk te vinden in zijn geliefde gaststätte waar hij de gasten voorziet van een heerlijk vers getapt koud Bitburger bier en een voortreffelijke goed betaalbare menu kaart presenteert. Het zwembad is eigendom van de gemeente, ligt gesitueerd aan de camping en is in 2008 geheel gerenoveerd met een nieuwe glijbaan en een totaal vernieuwde rubberen binnenkant van de baden. Ook de vloer rondom de baden zijn bedekt met een rubberen uitvoering van greffel.

In de zomervakantie wordt er door 3 families (vaste gasten) een animatie programma georganiseerd. Knutselen voor de kleinste, disco,vossenjacht of dropping of iets dergelijks, dansavond en als afsluiting meestal een talentenjacht of playback show.

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

Een gezellig dorp met een mooie omgeving

1-2-2010

Körperich is een leuk dorp om de vakantie door te brengen.

Vooral Camping Körperich is zeer aan te raden wanneer u een vaste staanplaats zoekt in deze omgeving. Het is een gezellige camping met goede faceliteiten.

Er is een restaurant dat 's avonds een bar is en in het hoogseizoen van de zomer wordt er door een activiteitenteam leuke activiteiten georganiseerd. Ook is er een vernieuwd zwembad dat erg leuk is voor kinderen. Er is een babybad, een bad voor wat jongere kinderen en een diep bad met duikplanken en ook nog een glijbaan.

Het is een kleine maar gezellige camping!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010
Körperich scoort een 7,6 uit 10, op basis van 9 reviews