We hebben een aantal aanbieders voor Gunderath voor je op een rij gezet:

Fijne vakantie gehad!

Denise Hendriks,
    27-1-2019

Niks te klagen!

We hadden premium huisje voor 4 personen met boven de slaapkamers!

Oke huisjes zijn wat verouderd maar schoon en groot!

Zwembad is groot genoeg voor kleine kinderen, die van ons 1 en 3. Super fijn en bandjes etc genoeg voor ze.

En de kids Factory is echt geweldig voor de kleintjes!!

Wij komen zeker nog een keer terug.

O wat je wel moet weten is dat in januari in cochem door de week alles gesloten is. Koblenz is wel de moeite!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
    park manager, Ferienpark, 29-1-2019

Hallo Denise Hendriks,

bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen.

Het is waar dat onze huizen niet nieuw zijn, dus we hebben al actie ondernomen en werken aan het opnieuw ontwerpen van de bungalows.

Leuk om te lezen dat je je prettig voelt in ons park.

We kijken er naar uit om u en uw gezin in de toekomst opnieuw te verwelkomen.

Met vriendelijke groet, uw Team van de Park Eifel

leuke dagen gehad

Jan Hendriks,
    18-1-2019

De bungalows zijn sterk verouderd ook de vip bungalow waarin wij verbleven, wij hadden een aanbieding waardoor de prijs kwaliteitsverhouding voor ons goed was. verder is het een gezellig gemoedelijk klein park met vriendelijk personeel ook het diner buffet is aan te bevelen. Alleen jammer dat de beloofde broodjesservice van het vip arrangement niet bezorgd werden, na het indienen van een klacht hierover bij de receptie waar we doorgestuurd werden naar de bakker met onze klacht werden ze de volgende dag wel bezorgd maar helaas is er met de klacht verder niets gedaan (jammer een excuus hiervoor was al prima geweest.)

Gereisd met partner in januari 2019
    Park Manager, Ferienpark, 23-1-2019

Hallo Jan Hendrik,

hartelijk dank voor uw feedback.

Ten eerste verontschuldigen wij ons dat de broodbezorgservice niet soepel met u is verlopen.

Leuk voor ons om te lezen dat je tevreden was met ons personeel en ons dinerbuffet, dit is erg belangrijk voor ons.

We kijken er naar uit om u en uw gezin in de toekomst opnieuw te verwelkomen.

Met vriendelijke groet, Uw team van de Park Eifel

Prima verblijf maar park verdient een update

Kim van Riel,
    5-1-2019

Weekend verbleven. Een park met genoeg te beleven voor ons zoontje van 1,5 jaar. Wel is het huisje gedateerd en verdient echt weer een update. Wij zijn er van overtuigd als de huisjes en het gehele park weer een update krijgen dat het park weer veel tevreden bezoekers gaat ontvangen. Dus wij zeggen opknappen! Mooie omgeving.

Wij hebben ook een ongelukje gehad op het park maar dit is top opgepakt door de manager (ziet het vaak wel anders). Onze complimenten.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
    Park Manager, Ferienpark, 8-1-2019

Hallo Kim van Riel,

bedankt voor je feedback.

wij vinden het altijd fijn om te horen als de gasten het naar hun zin hebben gehad.

Wij zijn het met je eens, een renovatie voor ons park wordt voorbereid.

Het is geweldig om te horen dat ze kunnen genieten van onze omgeving.

Tot de volgende keer in Park Eifel

Andre van de Velde,
    30-10-2018

Geweldig appartement met echt alles erop en eraan. Mooie rustige omgeving. Kinderen kunnen veilig spelen. Vriendelijke eigenaar. Aanrader. Top week gehad

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Zeer tevreden

Brian,
    27-10-2018

Centerparcs eifel is een net park, schone cottage zeer tevreden week gehad,

wifi is gratis sinds begin oktober echter is het wel zo dat als je sterke wifi wilt het moet bijkopen, en ook daarbij goede kwalteitsverhouding kortom fantastische vakantie gehad, Enkel als je slecht ter been bent zijn er aantal verbeterpuntjes, maar dat zou met dit park wel goed komen.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
    Team Park Eifel, Ferienpark, 2-11-2018

Hallo Brian,

bedankt voor je feedback.

Wij vinden het altijd fijn om te horen als de gasten het naar hun zin hebben gehad.

Fijn dat jullie hebben genoten van de mooie omgeving.

Tot de volgende keer in Park Eifel

Gunderath scoort een 5 uit 10, op basis van 174 reviews