Gerolstein (Eifel)

Gerolstein (Eifel)

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Gerolstein (Eifel) voor je op een rij gezet:

vakanties Gerolstein (Eifel)

Bungalow.net

Weer & Klimaat Gerolstein (Eifel)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)13°18°21°23°23°20°14°
Min. temp. (℃)-1°-1°11°13°12°10°
Zonuren1h3h4h5h7h7h7h7h5h3h2h1h
Dagen regen1210121012111010991212

Reviews over Gerolstein (Eifel)

• 7Sander10-09-2019

Handig voor boodschappen of hapje eten

De wat grotere plaatst in de Eifel dus voldoende supermarkten en eetgelegenheden. Het centrum is saai, veel dezelfde winkels en ook leegstand. Je bent er zo doorheen. We hebben uitstekend en goedkoop gegeten bij Italiaan "mama mia". Gerolstein is wel een uitstekende plek om de trein te nemen naar bijvoorbeeld Bitburg of Trier.

• 6Cultuur
    • 5Sfeer in stad

september 2019

• 8Cornelis03-09-2019

Leuk gelegen plaats

In Gerolstein en omgeving veel rotsformaties en overige bezienswaardigheden. Leuk is de Helenaquelle waar je bronwater kan tappen en de Kasselburg. Ook het natuurkundemuseum is interessant. Er zijn wel fietsroutes maar wel met stijgen en dalen. Een goede fietskaart is aan te raden.

Een paar winkels etc in het centrum. Daarbuiten Lidl enz

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Felix14-06-2019

Herkenning van omgeving tijdens diensttijd 19981

Schitterend gebied in omgeving is zoveel te doen en te zien elk stadje beschikt over eigen zwembad. Bitburg met prachtig zwemparadijs cascade daun met chique winkels wild cq pretparken in daun bitburg en gerolstein je verveelt je hier geen minuut. Kastelen zijn hier ook te zien wegen zijn fantastisch korte route naar Luxemburg voor benzine en tabak een week hier is gewoon tekort je kunt hier wel een maand naartoe

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Alleen gereisd in juni 2019

• 8familie Schonenberg08-05-2019

Mooii en indrukwekkend!

De omgeving van Gerolstein is erg mooi en indrukwekkend. De natuur is super mooi. Een fijne omgeving om te wandelen. In de nabije omgeving zijn een aantal wildparken die de moeite waard zijn om te bezoeken. Zien er mooi en verzorgd uit. De verscheidenheid aan restaurants is goed. Wij hebben een aantal keer lekker buiten de deur gegeten.

• 7Uitgaanslevenn

april 2019

• 7Toos & Max24-08-2018

Gerolstein in de prachtige Eifel

Prachtige omgeving om te wandelen, hiken, fietsen en genieten van leuke kleine plaatsjes. Goed bereikbaar vanuit Nederland. Gerolstein zelf biedt niet heel veel. Lekker bronwater en vlakbij bevindt zich het wolvenpark Kasselburg met een aardige roofvogelshow. De medewerkers daar zeer gepassioneerd met veel liefde en zorg voor de dieren en een interessante kasteelruïne. Maar in de omgeving valt veel te genieten.

• 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Anne24-08-2018

In de Eifel valt veel te ontdekken

De Eifel is een prachtig gebied en goed bereikbaar vanuit België en Nederland. Gerolstein is een wat grotere plaats die zijn bekendheid ontleent aan de grote Gerolsteiner bronwaterfabriek. De plaats zelf is niet interessant alhoewel veel moeite is gedaan om het een aantrekkelijke uitstraling te geven. Het vogel en wolvenpark is een leuk uitstapje voor een paar uur. Een gezellig restaurant hebben we er niet kunnen ontdekken, maar vlakbij in Michelbach hebben we lekker gegeten in hotel Huschens. Een Nederlands echtpaar, Femke en Simon, heeft daar onlangs de schouders onder gezet om het in oude glorie te herstellen en je vindt in de wijde omgeving geen prettiger bediening en fijne sfeer. Wij sliepen ergens anders maar een volgende keer gaan we daar graag een paar dagen genieten! De omgeving van Gerolstein is prachtig!

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Anja04-07-2018

Hele mooie vakantie gelegenheid

Prachtige natuur, mooie omgeving, veel te zien en te doen, heel mooi stadje en vriendelijke mensen. Veel leuke eetgelegenheden, mooie wandelingen en alle nodige winkels in de buurt. Ook veel supermarkten etc.

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in mei 2018

• 9CAT12-06-2018

Gezellig en gemoedelijk

leuk stadje, veel winkeltjes en speeltuinen voor kinderen. Gratis museum en waterfabriek bezoeken.

• 9Sfeer in stad
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

mei 2018

• 9Gerrie Broers28-10-2017

Geweldige omgeving en vele wandelmogelijkheden.Vok

In het dorp zijn goede winkel voorzieningen.Eetgelegenheden die we bezocht hebben waren heel goed. Kortom een prima vakantieplek.

• 9Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn

oktober 2017

• 8familie Vanbrabant19-09-2017

gerostein is een klein stadje, maar gezellig

het bezoek aan het watermuseum is wel de moeite, maar voor de rest hebben we in Gerolstein niet zo veel gedaan. we zijn wel naar 2 dierenparken geweest. vooral Daun bevalt ons enorm! is ook een aanrader met kleinere kinderen. ja de regio beviel ons.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving