Gerolstein (Eifel)

We hebben een aantal aanbieders voor Gerolstein (Eifel) voor je op een rij gezet:

vakanties Gerolstein (Eifel)

Bungalow.net

Reviews over Gerolstein (Eifel)

Aanrader voor grotere groepen!

Marieke Rovers,
    4-2-2019

Wat een fijne plek voor een vrienden of familieweekend. Het huis is zeer ruim en van alle gemakken voorzien en het uitzicht is fantastisch! De host is zeer vriendelijk en behulpzaam en zorgt ervoor dat je je helemaal thuis voelt!!

Heerlijk!

Hannah,
    1-2-2019

Fantastisch huis in een fantastische omgeving! Brandschoon, ruim, luxe en werkelijk van alle gemakken voorzien (zelfs 30 seconds stond in de spellenkast!). De communicatie met de eigenaar verliep vlot, vriendelijk en uiterst efficiënt. Kortom een aanrader!

Aanrader!

Ingrid van de Grint,
    1-2-2019

Hele mooie treinreis van Gerolstein naar Trier. En dagje Trier een aanrader. Riant appartement en heerlijke bedden. Prachtig uitzicht.

Geweldig

Mandy Schroen,
    20-1-2019

Erg gezellig en mooi hotel, met een nóg mooiere omgeving! Als je een beetje van stevig wandelen houdt is de omgeving perfect. Er is ook een heel boogschiet parcours door de bossen, heel bijzonder. Personeel is erg vriendelijk en heel behulpzaam, ze weten veel over de omgeving. Eten is lekker en je kunt zien en proeven dat alles met liefde bereid wordt. We waren met de motor en daar werd ook goed voor gezorgd! De kamer was heel ruim en netjes. We zijn een maand later nog eens terug geweest, en zullen zeker nog heel vaak gaan dit jaar!

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijke herfstweek in November

Verweij,
    13-12-2018

Zeer mooi en goed verzorgd park. Dorp is op loopafstand en bij bakker van de Edeka supermarkt kun je 7 dagen per week heerlijke verse broodjes halen. Prachtige wandelingen in de omgeving en leuke restaurantjes in Gerolstein. Bezoek aan Trier is aanrader, dit kan eenvoudig met de trein en buiten de sprits is dat ook nog erg goedkoop.

Gereisd met partner in november 2018
Gerolstein (Eifel) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 105 reviews