Reviews over Gerbach

Wij komen terug 😊, met de kinderen.

S. Bergers,
    15-2-2019

Ieder jaar gaan wij er met vrienden een weekend tussen uit. Dit jaar was dat naar camping Donnersberg. Heerlijk ontspannen weekend gehad. Lekker gewandeld, verse broodjes iedere ochtend en s avonds in het restaurant gegeten. Leuke camping met ruime plekken midden in de natuur. Vriendelijke mensen, kampvuurtje. Kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Komen zeker weten terug,

Henk en Betsy,
    6-2-2019

Wij zijn een aantal keren op deze camping geweest, voor je rust en de natuur is dit zeker een aanrader, maar het is geen saaie camping, je mag vuurtje stoken op de kampeerplek mits het vuur van de grond is en je geen schade veroorzaakt aan het gras, in het hoogseizoen worden er activiteiten georganiseerd door het outdoor team, het is een zeer hondvriendelijk camping er is zelfs een honden douche en de honden mogen in de vijver zwemmen, evt samen met de baasjes, wil je dat liever niet dan is er nog een natuur zwembad daar mogen geen honden komen. Er is een gezellig restaurant waar je lekker een hapje kunt eten. Het sanitair is zeer netjes en wordt goed schoon gehouden.

Ook komend jaar 2019 gaan wij deze camping weer aandoen. Zeker de moeite waard eens een kijkje te nemen op camping Donnersberg in Gerbach.

Gereisd met partner in augustus 2018

Camping om tot rust te komen.

Jos & Marly,
    20-8-2018

Goed verzorgde camping in groene omgeving. Schoon sanitair. De douches hebben niet allemaal dezelfde "looptijd". Sommige staan op 4 of 4.30 of 5 minuten afgesteld. Ideaal voor mensen met honden. In het seizoen uitgebreide keuze uit activiteiten. De schnitzel in het restaurant smaakt goed. Regels worden niet altijd strikt gehandhaafd. Er was een verbod voor open vuur en BBQ met houtskool i.v.m. de droogte (heel begrijpelijk). Hierdoor was het uitgesloten dat ik een vuurtje mocht maken en bqq'en. Jammer dat de regels niet voor iedereen gelijk zijn..... want als je een avondwandeling over de camping maakte, zaten er meerdere kampeerders heerlijk bij een houtvuurtje voor de eigen tent. De tijdsaanduidingen waren soms niet al te duidelijk. Openingstijden zwembad/bestellen van brood. Voor fietsers vinden wij de omgeving minder geschikt. Erg steil!

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijk rustige groene camping

Mascha’s Dansstudio,
    19-8-2018

Heerlijk ontstressen. Afkicken van je smartphone lukt hier prima want geen/amper bereik. Mooi groen, fris sanitair, zwembadje én een natuurplas voor verfrissing, niet de hele dag muziek maar geluid van natuur, lekkere grasplekken, ruime plaatsen, in hoogseizoen dagelijks kampvuur, direct vanuit de camping het bos in kunnen voor wandelen.Ik ben bang voor honden, maar weinig last gehad van de honden: keurig opgevoed, aangelijnd, maar af en toe wat geblaf. Wel stonden we op ons eerst aangewezen plekje tegenover gasten met 5 en ernaast 4 honden met hekjes eromheen voor de honden. Minder leuk uitzicht. Na een wandeling zagen we nog prachtige vrije plekken. Daar bleken we ook te mogen staan dus volgende dag verhuisd en enorm genoten van de week rust. Minpuntjes: douchen is voor mannen 4 en vrouwen max 5 minuten. Dan stopt ie voor 10 minuten. Milieuvriendelijk maar minder voor langharigen en vrouwen die bijv ook weleens willen ontharen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een thuiskom camping

Fam Groen,
    20-7-2018

Na een poosje niet op deze camping geweest te zijn. Dit jaar weer op Donnersberg geweest na een vakantie in Italië. En wat een welkom fantastisch. Het gaf je een gevoel van familie. Deze mensen hebben wij ontmoet in de vrijbuiter bij een beurs.

En hetzelfde gevoel van dit voelt goed hebben wij nog steeds. Een leuke gezellige camping. Het was geen hoogseizoen dus plek zat. En als je dan op het terras zit met een lekkere Kellerbier. Zie je hoeveel deze mensen al hebben veranderd aan de camping, in die tijd dat wij niet geweest zijn. Mooi om te zien. Ze kwamen zelfs langs met golfkarretje om te zeggen dat het zwembad open is top. Na het drukke Italie was dit lekker thuiskomen rustig relax. We komen zeker weer terug.

Gereisd met partner in juni 2018
Gerbach scoort een 8,7 uit 10, op basis van 9 reviews