Reviews over Ediger/Eller

voor herhaling vatbaar

Jan Stegen
    12-8-2018

Huisje was perfect en zee proper. Park was ook zeer mooi.

Leuk oud dorp met veel vakmanshuizen.

H.Denissen
    17-7-2018

Leuk klein middeleeuws stadje met specifieke oude huizen en straatjes. Ligt aan de Mosel. Veel terrasjes aan de doorgaande straat, maar geen last van het verkeer. Prima dorpje om als tussenstop te bezoeken.

Leuk Dorpje met vel gezelligheid

Frits
    27-5-2018

Het is een klein dorpje waar je langs de Main een aantal restaurants vind waar je goed kunt eten en vooral niet duur, en gezellig en tevens wijn kunt kopen regelmatig zijn er wijn dagen. oor Disco vertier moet je naar Cochem of ergens anders. Er bevindt zich een kleine supermarkt aan de straat langs de Main voor de grotere winkels moet je 15 km verderop zijn je kunt er goed wandelen tussen de druivenranken er zijn wandelroutes naar een bedevaartkapel, je kunt er goed fietsen langs de Main een leuke plek om heen te gaan

Gaan beslist voor de derde keer weer

stijn
    31-3-2018

Goede huizen mooie dorpen en steden. Schitterende omgeving

Bram Vuijk
    12-3-2018

Leuk dorp waar je ook lekker kan eten.

Alleen het is niet zo groot.

Maar langs de moezel zijn zoveel leuke dorpen lekker eten is geen probleem.

Heerlijk fietsen langs de moezel naar zell is heel leuk beroemd om de ZWARTE KAT moezelwijn... Beilstein met de boot uit cochem is ook heel leuk.

Of nog even verder varen naar BERN_KASSEL een heel leuk dorp.

Of lekker winkelen in Trier .Dus veel te doen.

Gr A Vuijk

Ediger/Eller scoort een 8,2 uit 10, op basis van 333 reviews