Reviews over Ediger/Eller

Mooie bestemming

Mies,
    8-12-2018

Wij hadden een huisje die nog niet opnieuw gestoffeerd was. Voor 4 personen was het 6 persoonshuisje lekker ruim. Wij zaten precies achter een wal, met daarachter de provinciale weg die het park door midden snijdt. Redelijk centraal gelegen. Het geluid van de auto's stoorde ons niet, daardoor hadden wij achter ook niet veel inkijk, alleen onze buren hadden wij en natuurlijk andersom goed zicht op.

Lees vaak dat mensen de oudere stoffering oubollig vonden. Wij vonden het totaal niet erg, daardoor was het huisje ook goedkoper. Maar toch veel ruimte en luxe van 2 badkamers + sauna.

Wij hadden wat probleempjes met de vaatwasser en de oven, een droogrekje was kapot. Alles direct gemaakt, geweldige service. Sowieso was al het personeel zeer hartelijk.

In de omgeving van Cochem is veel te beleven, ik zal daarover wat schrijven bij wat te doen.

Deze vakantie was voor ons een geweldige vakantie, wij hebben genoten. We komen graag weer terug.

Voor herhaling vatbaar!!

Fam. Aalders,
    6-12-2018

Houd rekening met een langere reistijd, i.v.m. wegwerkzaamheden in Duitsland.

Geniet daarna van alles, wat het huis en omgeving te bieden heeft. Grandioos!

Ga bij de receptie even omhoog, met de wenteltrap, om te genieten van het uitzicht. Wij waren met 14 mensen in huis nr. 430. Opa en Oma met kinderen en hun gezin. Sinterklaasviering.

Zelf eten gekookt. Ruimte genoeg. Prima bedden!!!

2x naar het (kleine) zwembad geweest. Weinig vertier voor de kinderen. WiFi is inderdaad waardeloos!

Snelle service bij storing vaatwasmachine.

Wij gaan, met ons tweeën, zéker nog eens terug!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 8-12-2018

Bedankt voor jullie leuke review, familie Aalders!

Super leuk om te lezen dat jullie zo genoten hebben, en dat jullie nog eens terug komen :)

Wij kunnen niet wachten om jullie weer te mogen ontvangen!

Geweldig

Rietje Beket,
    23-11-2018

Een heerlijk park een fijne sauna

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 8-12-2018

Bedankt voor je review, Rietje!

Leuk om te lezen dat het verblijf zo naar wens was.

Daar doen we het voor :)

We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen op één van onze Roompot parken!

Mooi park en omgeving

ccdek,
    20-11-2018

Prima vakantie park.

Het staat alleen vrij slecht aangegeven.

In het huisje was geen info map aanwezig, daardoor miste je de gebruiksaanwijzingen van oa verwarming en oven/magnetron.

Voldoende serviesgoed. Prima bedden. Beneden alleen een bad aanwezig dat is jammer als je met oudere mensen reist.

Bedankt voor je review!

Leuk om te lezen dat het park en de omgeving goed is bevallen!

We zullen je tips over de route naar het park en het bad doorgeven aan de verantwoordelijke personen, zodat hier aandacht aan besteed kan worden!

We hopen je nog eens te mogen ontvangen op één van onze Roompot parken!

heerlijk

Lien Pottier,
    17-11-2018

Het park is niet zo super voor kinderen, niks speciaals. Wel super huisjes met alle comfort en wie van golfen houdt, zal hier zeker z'n gading vinden. Auto kan voor de deur, wasmachine, droogkast, vaatwasser, sauna....in de huisjes, fantastisch! Mooie rustige ligging!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 8-12-2018

Bedankt voor je bericht, Lien!

Leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van het verblijf op Ferienresort Cochem!

Komen jullie nog eens terug?

Ediger/Eller scoort een 8,6 uit 10, op basis van 333 reviews