Ediger/Eller

We hebben een aantal aanbieders voor Ediger/Eller voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ediger/Eller voor je op een rij gezet:

Reviews over Ediger/Eller

Leuk oud dorp met veel vakmanshuizen.

H.Denissen,
    17-7-2018

Leuk klein middeleeuws stadje met specifieke oude huizen en straatjes. Ligt aan de Mosel. Veel terrasjes aan de doorgaande straat, maar geen last van het verkeer. Prima dorpje om als tussenstop te bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2018

Leuk Dorpje met vel gezelligheid

Frits,
    27-5-2018

Het is een klein dorpje waar je langs de Main een aantal restaurants vind waar je goed kunt eten en vooral niet duur, en gezellig en tevens wijn kunt kopen regelmatig zijn er wijn dagen. oor Disco vertier moet je naar Cochem of ergens anders. Er bevindt zich een kleine supermarkt aan de straat langs de Main voor de grotere winkels moet je 15 km verderop zijn je kunt er goed wandelen tussen de druivenranken er zijn wandelroutes naar een bedevaartkapel, je kunt er goed fietsen langs de Main een leuke plek om heen te gaan

Gereisd met partner in mei 2018

Bram Vuijk,
    12-3-2018

Leuk dorp waar je ook lekker kan eten.

Alleen het is niet zo groot.

Maar langs de moezel zijn zoveel leuke dorpen lekker eten is geen probleem.

Heerlijk fietsen langs de moezel naar zell is heel leuk beroemd om de ZWARTE KAT moezelwijn... Beilstein met de boot uit cochem is ook heel leuk.

Of nog even verder varen naar BERN_KASSEL een heel leuk dorp.

Of lekker winkelen in Trier .Dus veel te doen.

Gr A Vuijk

Gereisd met partner in april 2016

mooi vakwerkdorp

Conny,
    1-9-2017

Op de terugweg naar huis kwamen wij langs Ediger en zijn gelijk gestopt omdat het er zo mooi uitzag! Het ligt aan de oever van de Moezel en bestaat uit een hoop mooie vakwerkhuizen. In het centrum staat de St Martin Kirche en wij troffen het erg, een jonge man was net het orgel aan het bespelen voor een prachtig muzikale omlijsting van onze bezichtiging. Verder zagen we redelijk wat horeca en overnachtingsmogelijkheden dus het zal er vast goed langer verblijven zijn, wij houden het in gedachten voor een volgend weekend in deze streek!

Gereisd met partner in augustus 2017

Ediger eller is een zeer oud dubbeldorp

Drumeke,
    24-6-2017

Deze 2 dorpen Ediger Eller zijn gelegen recht tegenover het grote Cochem.

ze liggen juist aan de andere kant van de berg.

Verblijf je in Ediger Eller dan kan je gerust via de oude postweg naast de spoorweg te voet naar Cochem wandelen.

Deze wandeling is juist geen 7 km en gaat via het vakantie dorp Golf Ressort Cochem van De Roompot.

Daar kan men dan als tussenstop even relaxen en even iets drinken vooraleer men de afdaling aangaat naar cochem.

De terugweg kan men zelf bepalen:

Te voet terug.

Met de trein terug ( circa 3 minuten door de berg).

Met de bus terug (22 km en 45 min)

Met de boot terug, met een mooie moezelvaart.

Gereisd met partner in juni 2017
Ediger/Eller scoort een 8,6 uit 10, op basis van 333 reviews