We hebben een aantal aanbieders voor Cochem voor je op een rij gezet:

vakanties Cochem

We hebben een aantal aanbieders voor Cochem voor je op een rij gezet:

Reviews over Cochem

Verrassend veelzijdig, meer dan geweldig!

Fam. Roke
    23-6-2019

In Cochem komt alles samen: de gezelligheid van een eeuwenoud, maar nog steeds levendig stadje, de overweldigende natuur rondom, de cultuur van een prachtig oude wijnstreek, de fietspaden langs de Moezel, de wandelroutes met adembenemende uitzichten en tot slot geweldige accommodaties om te verblijven. Wij sliepen bij Haus Erholung. Een accommodatie net buiten de drukte van het stadje. Het bestaat uit 2 dicht bij elkaar liggende oude maar goed verzorgde gebouwen. Het achterste heeft kamers om in te slapen, dus heerlijke rustig gelegen én met een eigen zwembad! Het voorste staat langs de Moezel om te ontbijten. Ook weer ideaal want wat is er mooier dan te ontbijten met zo'n geweldig uitzicht?! Kortom al die 10-en die we geven lijken overdreven, maar is het niet. Het is van harte gemeend!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Fantastisch!!

Marionkvdb
    19-6-2019

Het is een echt toeristisch stadje, waar veel te zien en te beleven valt! Lekker eten, leuke terrasjes! Zeker aan te raden is een broodje beenham (warm) van het loket bij de slager, mmm! De natuur is er prachtig en eventueel kun je met de Moezel boot mee voor een mooie tocht over de Moezel! Wij komen er graag!

Gereisd Met partner in mei 2019

Een schitterend weekend om nooit te vergeten..

Jolanda Hendriks
    19-6-2019

Samen met een vriendin naar het wijnfeest geweest.Leuk verblijf,vriendelijk personeel.Prachtig stadje aan de Moesel.Leuke bezienswaardigheden en als topper de vuurwerkshow in de avond over het water ,de burcht en de wijnbergen.Echt fantastisch om te zien.Zou er zo weer naar toe gaan.Een echte aanrader....

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kom er zeven maal per jaar geweldig

Henk van Gestel
    10-6-2019

Cochem is een fantastische plaats prachtig gelegen aan de moezel met gezellige terrassen en het hotel waar ik was namelijk Hotel Weinstube Hironiemi is echt fantastisch gelegen aan de rustige kant van Cohem met een prachtig uitzicht op de Burcht kan niet beter.

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Pinnen? NO. Alleen contant!

Rimma
    1-5-2019

Cochem is een gezellig stadje in de prachtige natuur. We logeerde in een mooi hotel, schoon, netjes met goed ontbijt, niets om op te merken. Èèn grote nadeel is hier contant betalen en als je moet wat geld bij pinnen dan betaal je gauw 2% bankieren. Nergens in een restaurant kan je pinnen. Geen creditcards/master of maestro card wordt geaccepteerd in horeca. Absurd! De bediening is meestal een jonge lui uit Oost Europa. Ze zijn vriendelijk maar ze kunnen nooit die warme betrouwbare Duitse mentaliteit vervangen. Dus net niet. We hebben tenslotte veel geld kwijtgeraakt hier aan het pinnen bij de geldautomaat. Heel erg teleurstellend.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Cochem scoort een 8,2 uit 10, op basis van 517 reviews