Biersdorf am See

We hebben een aantal aanbieders voor Biersdorf am See voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Biersdorf am See voor je op een rij gezet:

Reviews over Biersdorf am See

Mooie natuur en prachtige wandelingen

Mat Punt,
    10-9-2015

Maar 350 km van Den Haag en je voelt echt in het buitenland. Watervallen, stromende riviertjes en pitoreske dorpjes. Vlakbij een mooi hotel met allerlei mooie voorzieningen. Zwembad , Bowlingbaan en tennisbaan

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Biersdorf! Klein en weinig te doen.

Thomas,
    6-11-2013

Je komt hier niet voor het dorp, maar voor de omgeving. Die is namelijk schitterend. Heerlijk rustig, goede wandel mogelijkheden. Goede uitvalsbasis voor plaatsen in de buurt zoals Bitburg, Vianden & Trier.

Gereisd met partner in oktober 2013

Een prachtig gebied

Marie-Antoinette,
    8-2-2013

Heerlijke wandelingen gemaakt, ondanks het wat mindere weer. De omgeving is erg mooi en we gaan beslist in de zomer een keer terug. Prachtige natuur. En leuke plaatsen dichtbij, zoals Luxemburg stad en Trier.

Gereisd met partner in februari 2013

mooi dorpje biersdorf

schapman walter,
    15-9-2010

mooi dorpje zeker maar om te fietsen en te bikken ideaal ; om elders een pintje te gaan drinken zal je ver moeten zoeken buiten het hotel natuurlijk,wandelaars komen ook aan hun trekken ,maar zoals die limburgse dame zegde er zitten kuitte bijters in ,? trouwens ik wist dat de eifel mooi was , maar zo mooi had ik het niet gedacht of verwacht

Gereisd met partner in september 2010

goed maar

Mergaert,
    31-7-2010

Aanduiding van grote wandelingen laat veel te wensen over, en goede kaart op zak hebben is noodzakelijk.

Mooi om te fietsen, hier en daar staan borden met fietsaftanden naar een dorp, op de fietskaarten staan meer routes maar deze zijn dan niet aan geduid dus opnieuw een goede kaart is goud waard. Een mooie streek het bezoeken waard maar aanduidingen laten te wensen over.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010
Biersdorf am See scoort een 6,4 uit 10, op basis van 32 reviews