Bad Bertrich (Moezel)

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Bertrich (Moezel) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

vakanties Bad Bertrich (Moezel)

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Bad Bertrich (Moezel)

Overweldigende natuur bij Bad Bertrich

Jay
    12-6-2018

Bad Bertrich is een pittoresk wellness dorpje. Verwacht hier rust en mooie natuur. Prima uitvals basis naar andere plaatsen zoals Cochem of voor het bezoeken van de medicinale baden kun je hier bij veel klinieken hier terecht. Gemiddelde leeftijd van de bezoekers is dan ook vrij hoog. Heerlijk klimaat doordat het ingebed ligt tussen twee gebergten Moezel en Eifel. Mooi plaatsje voor een rustige tussenstop tijdens je reis.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gedateerd maar het heeft zijn charme.

Hans Traa
    2-11-2016

Het dorp ligt in een dal en bestaat voor toeristen maar uit een winkelstraat. Parkeren doe je aan de rand van het dorp, de rest mag je lopen maar de afstanden zijn niet groot. Waarschijnlijk heeft Bad Bertrich zijn hoogtijdagen eind 1800 begin 1900 gehad. Het plaatsje ademt een sfeer van rust uit en geeft de indruk dat de tijd er heeft stil gestaan. Voor ons een verademing maar voor jongeren die van "actie"houden een plaats om te mijden. Het was er erg rustig toen wij er waren (eind oktober 2016) met voornamelijk mensen boven de 60 jaar. Het dorp ligt in een dal dat het dorp geheel omsluit, je kunt alleen maar via de west- en oostkant binnen komen. Voor wandelaars een pracht plek met op- en afgaande wandelwegen in de directe omgeving. Het dorp zelf heeft een mooi en goed onderhouden park uiteraard ook weer voor de rustzoeker.

Gereisd Met partner in oktober 2016

mooie omgeving

hans van den elzen
    29-8-2015

Leuk dorpje met enkele goede restaurants, vooral bij Spaans restaurant erg lekker gegeten. Verder is er s'avonds weinig te beleven, geen leuke kroeg of zo. In de omgeving kun je prachtige wandelingen maken, fietsen gaat ook wel maar je hebt wel een fiets met veel versnellingen nodig (of een elec. fiets natuurlijk)

Gereisd Met partner in augustus 2015

Slaperig dorpje in mooie natuur

haribo
    21-6-2015

Prachtige natuur. Je kan hier mooie wandelingen maken (doe vooral die geologische vulkaanroute!). Maar het is wel extreem rustig in Bad Bertrich. Wij (30+) voelden ons wat te jong voor dit Kukident-dorp. Er gebeurt hier weinig, maar als je op zoek bent naar rust, is dit perfect. En let op: er is hier geen supermarkt. Verder is de thermen hier best lekker voor een paar uurtjes, maar wij hadden er ietsje meer van verwacht. Het was veel kleiner dan verwacht; niet iets om speciaal een eind voor te reizen in ieder geval.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie omgeving, dorp beetje uitgestorven

johan
    10-10-2014

de omgeving is echt prachtig. overal waar je naar toe rijdt kijk je je ogen uit. In het dorp zelf is niet zoveel te beleven. Wel is er onder het hotel een dansbar. Heeft een paar dagen in de week open en was enorm gezellig.

Gereisd Met partner in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Bad Bertrich (Moezel) scoort een 6,1 uit 10, op basis van 79 reviews