We hebben een aantal aanbieders voor Wuppertal voor je op een rij gezet:

vakanties Wuppertal

We hebben een aantal aanbieders voor Wuppertal voor je op een rij gezet:

Reviews over Wuppertal

winkelstad met paar leuke dingen

Guy,
    8-5-2017

De swebebahn is uniek en zeer zeker te ontdekken, vergeet wel niet een ticket te kopen aan de automaten. er is ook een leuke zoo in Wuppertal doch er zijn verschillende verblijven aan restauratie toe. Leuk en mooi museum midden in de stad met modernistische art. Vaak kom je zeer mooie gebouwen tegen in art nouveaux en Deco. De stad is doods op zondag en de winkels zijn niet echt met uitschieters zoals privéboetiekjes, het zijn de traditionele winkels zoals je ze overal gaat vinden. Veel graffiti op mooie gebouwen die daardoor verloederd lijken, veel mensen van vreemde origine. op bepaalde plekken heb je bijeenkomsten van daklozen en dronkaarts wat nooit een fraai gezicht is voor de toerist die er net toekomt. Hebben ook moeten zoeken op zondag om een restaurant open te vinden. Een stad om te bezoeken voor één dag.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Omgeving interessanter dan Wuppertal zelf

Archie,
    24-9-2014

De zweefbaan is apart en wel leuk om daar eens mee te hebben gereden. Wuppertal zelf vonden wij verder niet erg boeiend.In de omgeving is de natuur fraai, met name bij de hoogste spoorbrug van Duitsland: de Mungstener Brucke Dusseldorf is dichtbij en der altstadt dan ook gezelliger

Gereisd met partner in augustus 2014

Misschien komen we nog eens terug

Alida Veenstra,
    23-12-2013

Wij vonden vooral de kerstmarkt wel leuk. Zondags waren de winkels dicht en zijn we het centrum niet meer in geweest. Wuppertal zelf vonden we niet heel bijzonder, maar gezien het jaargetijde en het weer hebben we er ook niet heel veel van kunnen bekijken. Dat we gratis vervoerbewijzen kregen voor de regio was vooral ook een reden om te boeken. Het hotel is op loopafstand van het station, vanwaar je alle kanten uitkunt.

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

Wuppertal geen mooie stad maar 3 hoogtepunten

Pauline Pheifer,
    10-3-2013

Hou je van moderne dans dan is het een grootse belevenis om het Tanztheater Pina Bausch in real life te zien optreden en daarvoor ga je naar Wuppertal. De Scwebebahn is ook een geweldige belevenis die je nergens anders ter wereld kunt meemaken. En het Art Fabrik Hotel is uniek. In 2004 is de originele metaalfabriek van de familie van Friedrich Engels verbouwd tot een groot kunsthotel waar een heleboel kunstenaars aan hebben bijgedragen. Alleen al om dat resutltaat is het een genot om in Wuppertal een nachtje te logeren.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Mar 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer leuke stad!

jeroenvanhulten,
    8-7-2012

Leuke omgeving waar zat te beleven is. Phantasialand was leuk maar ook rondom de stad is veel te zien. (kastelen, dorpjes, etc) Als je van winkelen houdt, is de city arkade (winkelcentrum in de stad) zeker de moeite waard!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
Wuppertal scoort een 8,4 uit 10, op basis van 52 reviews