• 2.434
    1.784
    1.961

3.334

vakanties Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen)

Reviews over accommodaties in Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen)

Voor herhaling vatbaar

Niels,
    11-12-2018

Wij waren ontzettend tevreden over dit park.

Leuke schone huisjes, van alle gemakken voorzien. Een leuk zwembad, en een geweldige omgeving. Toen onze broodrooster kortsluiting gaf stond na een telefoontje binnen 10 minuten de technische dienst voor de deur om de electriciteit weer aan de praat te krijgen, en kregen we gelijk een spiksplinternieuwe broodrooster.

Toen we op de dag van vertrek bedachten dat we nog wel even in het restaurant konden gaan ontbijten, bleek helaas dat je van te voren moest reserveren. Ondanks dat er niemand in het restaurant zat konden we dus niet ontbijten. Dit was het enige minpuntje.

Helemaal fantastisch

Ingrid Van Breemen,
    10-12-2018

Hotel den brabander is een geweldig hotel met voor ieder wat wils. Vriendelijke gastheer en personeel en goed eten.

De prijzen zijn redelijk en de gezelligheid is groot.

Enigste nadeel vonden wij de hoofdkussen die waren te slap. Maar nadat we dat aangegeven hadden kregen we een kussen bij.

Winterberg is ook een gezellig stadje en er is veel te doen in de omgeving.

Wij gaan zeker terug

Geweldige plek voor je vakantie

Marloes,
    10-12-2018

Geweldige kamers, mooi uitzicht, vriendelijk personeel, goede service, heerlijk ontbijt en diner

Zeker voor herhaling vatbaar.

Eric Bos,
    10-12-2018

Mooi park, mooie accomodatie en prachtige omgeving.

Wij komen zeker graag weer.

De vries,
    10-12-2018

De huisjes waren netjes, maar duidelijk wel enige renovatie nodig vooral de badkamers.

Animatie was tiptop verzorgt.

Bediening in 't Cafe vriendelijk, maar we moesten soms lang wachten voordat er überhaupt iemand de bestelling op kwam nemen en het brengen ging ook niet al te vlot. Ik vond het persoonlijk niet heel erg baby/kinderwagen vriendelijk. Veel trappen, maar geen helling bijvoorbeeld waar het prima had gekunt.

Al met al hebben we zeker een leuk en positief verblijf gehad en zouden we zeker weer komen want ook de omgeving is erg mooi.