Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen)

We hebben een aantal aanbieders voor Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen) voor je op een rij gezet:

• 2.433
    1.955

3.338

vakanties Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen)

Bungalow.net

Reviews over accommodaties in Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen)

Goed hotel.

Michiel Tombal,
    20-3-2019

Goed hotel, fijne bedden, goed eten. Alleen de afstand hotel naar Monschau viel ons

tegen. (11km.) In de brochure stond dat dit veel minder was (circa 4 km. )

Gereisd met partner in augustus 2018

wij komen terug

Johannes Faro,
    20-3-2019

Heel leuk hotel voor iedereen , gastvrij en goede verzorging.

Ook in de nabijheid van hotel vele leuke restaurantjes plaatsen waar je gezellig wat kunt drinken, bowlen, winkels en natuurlijk skiën.top weekend gehad.

Gereisd met partner in maart 2018

Voor herhaling vatbaar!

Heleen v.N.,
    20-3-2019

We werden hartelijk welkom geheten in het hotel. Omdat wij beide jarig waren in deze periode, werden wij enorm verrast op onze verjaardag met een gezellig aangeklede tafel en een heerlijke fles wijn tijdens het diner (man) en weer een gezellig aangeklede tafel met een sprankelende fles sekt (vrouw) tijdens het ontbijt. De verzorging is hier uitstekend ende bediening is bijzonder vriendelijk. De kamer was super en je kunt je heerlijk ontspannen in het zwembad. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in januari 2019

Heerlijk verblijf gehad

Mariska Van der Velden,
    20-3-2019

Goede locatie met alle faciliteiten binnen bereik. Appartement netjes en voorzien van alles wat je nodig hebt. Algemene service in het restaurant was prima, de receptie wat minder.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Absolute aanrader

Gerben en Monique,
    19-3-2019

Wij vonden het in de krokusvakantie zo prettig en fijn bij John en Helene in gasthof Westfeld, dat wij afgelopen weekend nog even terug zijn geweest. Het is een heerlijk gasthof, met ruime kamers, een lekker zitje en een fijne badkamer. Het is prettig dat alles spik en span schoon gehouden wordt. Elke ochtend verheug je je al op het uitgebreide ontbijt, met heerlijk knapperig warme broodjes, warme eitjes en alles wat je je maar wensen kunt. Na het skiën hebben wij genoten van de sauna (privé-gebruik) en daarna was het genieten van een wijntje of frisdrankje in de stube (bar). John en Helene staan altijd voor je klaar, ook voor een vriendelijk woord of uitleg. Gasthof Westfeld ligt in een pittoresk dorpje (Schmallenberg-Westfeld), met prachtige traditionele vakwerk-huizen, 10 minuutjes van de skipistes van Winterberg. Wij verheugen ons nu al weer op volgend jaar!

Gereisd met partner in maart 2019