We hebben een aantal aanbieders voor Winterberg (Sauerland) voor je op een rij gezet:

vakanties Winterberg (Sauerland)

Bungalow.net

Weer & Klimaat Winterberg (Sauerland)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)12°17°20°22°22°18°13°
Min. temp. (℃)-2°-2°11°12°12°-1°
Zonuren1h3h4h5h6h6h6h6h5h3h2h1h
Dagen regen129121011111010991113

Reviews over Winterberg (Sauerland)

kijk verder als de hoofdstraat

m van megen
    20-6-2019

Dat je soms beter in een pension in Duitsland kunt zitten als in een hotel. We komen al jaren in Duitsland vaak in een pension dit omdat een hotel toch formeler is. Ook is het in veel pensions goed eten ook een dorpscafé verkoopt vaak eten, een voorbeeld kan ik geven een week met vrienden in een hotel 1 maal in het hotel gegeten slecht gegeten daarna in verschillende restaurants tot de laatste dag laten we kijken of het dorpscafé ook maaltijden heeft wat blijkt een zeer uitgebreide kaart en super gegeten. Dus als je naar Duitsland gaat zoek ook kleine eetgelegenheden op aar veel lokale bevolking komt en eet daar eens. Goed, goedkoper, en niet te vergeten contact met de mensen uit de buurt en streek.

Gereisd Met partner in september 2017

Geweldige vakantie!

Francien
    1-3-2019

Er wordt alles aan gedaan om de pistes zo optimaal mogelijk te houden. Ook de doorstroom bij de liften op drukke dagen is goed geregeld. Een prima plaats om als gezin een paar dagen heerlijk te genieten van skiēn en snowboarden.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk om een keer gezien te hebben.

Kirsten
    27-2-2019

Omdat het zo lekker dichtbij is hadden we besloten om maar eens naar winterberg te gaan in plaats van Tirol. Daar het ontzettend warm is voor de tijd van het jaar ligt er geen verse sneeuw maar gelukkig wel sneeuw afkomstig uit sneeuw kanonnen. Er kan dus wel geskied worden. Echter, als beginnende skiër krijg ik het zelf behoorlijk benauwd van de smalle pistes die veelal enorm druk zijn. Geef mij maar de ruimte en rust hoog in de bergen in Oostenrijk. Kan ik op mijn gemak de kneepjes van het skiën ondervinden . Overigens, het appartement in neuastenberg, Residence Neuastenberg is fantastisch gelegen. Ideaal voor de kinderen die zelf op pad konden vanuit het appartement om direct de sneeuw in te gaan. Wel gehorig maar dat maakt de locatie er niet minder om.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top locatie!

Vicky
    21-2-2019

Perfecte locatie dicht bij huis voor tal van activiteiten voor jong en oud. Bijvoorbeeld wintersport, wandelen, rodelen, mountainbiken, welness, lekker eten en op stap. Maar er zijn ook tal van leuke boetiekjes in het centrum.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk en eenvoudig skigebied

Alexandra
    2-2-2019

Leuke plek om je skiskills te verbeteren. Vanuit Nederland (Middelburg) was het te doen om in 1 dag heen en weer te rijden. Eenvoudige pistes. Rode pistes zijn te vergelijken met blauwe pistes in Oostenrijk, Zwitserland e.d. Indien mogelijk, vermijd weekenden en vakanties!!!

Gereisd Met partner in januari 2019
Winterberg (Sauerland) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 953 reviews