Sorteren

vakanties Winterberg (Sauerland)

Reviews over Winterberg (Sauerland)

Aanrader

Elize
    11-11-2018

Het was geweldig. Wij hadden een 8 persoons luxe bungalow en het was absoluut schoon en ook gezellig knus. Wij waren blij verrast hoe aardig en behulpzaam de medewerkers waren. Een kleine, maar zeker mooie zwembad. Het was bijna niet te geloven vooral na vele kritische reviews te hebben gelezen, maar wij hebben het geweldig goed getroffen. Wij zullen Zeker terugkeren. Als je goed zoekt naar activiteiten in de omgeving, is er zat te doen!!

Ps. wat ook een leuke verrassing was : wij ontvingen van Landal na onze thuiskomst een persoonlijke kaartje om te bedanken voor de positieve enquete die wij ingevuld hadden.

geweldig

Elise Droste
    11-11-2018

Het was in alle opzichten fantastisch. De sfeer in dit familiehotel, de comfortkamer, het uitgebreide ontbijt met het beste gekookte ei ooit. We hebben iedere avond ook in het hotel gegeten, omdat de eerste avond al zeer goed was en wij daardoor overtuigd waren dat het ergens anders niet beter kon zijn.

Aanrader

Donja
    5-11-2018

Appartementen zijn netjes en zeer schoon. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Kortom een goed hotel / appartement voor een gezellig vakantie.

N.E. van Egdom
    2-11-2018

Met veel plezier denken wij terug aan ons verblijf. Het eten was goed en voor de kinderen was er genoeg te doen en ook met de kaart konden veel dingen doen. Het was echt genieten.

Heerlijk genieten

Chantal
    31-10-2018

Leuk opgezet park met een prachtig uitzicht op de pistes

Winterberg (Sauerland) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 912 reviews