Sorteren

Reviews over Westernbödefeld

Geweldig! We komen terug!

Harry
    8-10-2018

Alles super goed geregeld!!!!!!

Een super team onder leiding van Danny & Bo!!!!! Erg goed gehad.

heerlijk hotel, super gastvrij!

Yvonne benedictus
    22-9-2018

Gewoon gaan, alles is hier perfect!

Goed lekker gezellig prima team.

J.j. Siegersma
    9-9-2018

Goed hotel in een klein dorp

Yvonne & Bram
    8-8-2018

Net thuis gekomen en na rustig alle indrukken die wij hebben meegemaakt tijdens ons verblijf bij Zur Schmitte hebben verwerkt kunnen we maar een ding zeggen; " Geweldig genoten " van ontvangst tot het afscheid zijn we in de watten gelegd door Danny, Bo, Jan, Maria en de rest van dit geweldige team. Het hotel ligt lekker centraal gelegen en bied vele mogelijkheden om mooie/leuke uitstapjes te maken op diversen afstanden. De kamers waren super netjes en schoon met een daarnaast niet geheel onbelangrijk een heerlijk bed. Het eten was geweldig en gevarieerd. De all-inclusive formule in een woord super. De uitstapjes die inbegrepen waren een genot en er was voor ieders gading wel iets leuks te vinden. Ik kan het dan ook een ieder aanraden om zeker eens een verblijf te boeken bij dit leuke en knusse hotel met zijn geweldige team.

Wij komen zeker nog eens langs !

BEDANKT Danny, Bo en team voor alles.

Groetjes,

Yvonne & Bram

fantastisch

Diana
    25-7-2018

Gezellig kleinschalig hotel, er werken hier mensen met passie, geweldige kok en top personeel.

Sfeer, heerlijk diner en gezelligheid dat zijn de trefwoorden voor dit hotel.

Kan het echt aanraden.

Westernbödefeld scoort een 8,1 uit 10, op basis van 26 reviews