Reviews over Westernbödefeld

Mooi !

Ron & Els Pepplinkhuizen.,
    3-7-2017

Als je denkt alles te hebben gezien, moet je toch eens naar Willingen. Ga dan eens wat drinken of 'n hapje eten in de kerk .....Don Camillo . Bij iedereen bekend. Wat eerst 'n kerkje was , is nu 'n enig restaurantje geworden , met de kenmerken van de kerk . Zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in juni 2017

Wandelen-prima / uitstapje-met auto

Marc,
    17-5-2016

In het Kleine dorpje is niets te doen. Wandelen kun je er prima. Voor uitstapjes naar de iets grotere dorpjes of de zeer aan te bevelen Warsteiner bierbrouwerij ben je 30 minuten onderweg met auto/taxi.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Fantastische plek

Harmen Timmerman,
    22-4-2013

Een uitstekende plaats om vandaar uit allerlei uitstapjes te doen: zoals Biggesee, Edersee met Kasteel Waldeck (fenomenaal uitzicht) Winterberg, Kortom een fantastische mogelijkheid om vooral met motorgroep maar ook met auto te toeren over zeer smalle en prachtige bergweggetjes. En dat zo heerlijk dicht bij Nederland. Sauerland: GRANDIOOS!

Gereisd met vrienden in april 2013

Prachtig mooi en genoten

Evert Komduur,
    14-12-2010

Fam. Willemsen en team heel erg bedankt voor de mooie dagen die we bij jullie hebben gehad. Goed verzorgd en we hebben ons uitstekend vermaakt. Hoop dat het filmpje goed overgekomen is. We hopen nog een keertje bij jullie te kunnen komen.

grusse

Evert&Willie