vakanties Sundern

Reviews over Sundern

Rust!

Sundern,
    1-11-2018

Wij verbleven in Hotel Gut Funkenhof. Wat een heerlijke rustige omgeving. Prachtige, gezellige, oude verbouwde boerderij met bijgebouwen. De kamer in het bijgebouw was wel zeer gedateerd maar heel ruim. We boften dat we de laatste mooie week hadden van dit jaar. Eerste dag gefietst rond de Sorpesee, ca 20 km, met 24 graden. Plaatsjes in de omgeving bezocht, o.a. Winterberg. Was ook nog heerlijk rustig, skiliften e.d. waren nog dicht. Leuk om te winkelen. Verder nog een fietstocht gemaakt, keuze is legio zowel voor de toeristische fietsers als voor de racefiets of mountainbike. Als je vooral uitgaansleven zoekt, moet je hier niet zijn, maar voor fietsen, wandelen, stadjes bezoeken: heerlijk!

Sfeervol qua uitstraling maar slecht eten

Dorothee,
    29-10-2018

Sfeervol hotel, mooie omgeving. Ontbijtbuffet was prima, maar wel elke dag precies hetzelfde. Avondbuffet was zéker geen aanrader. Onze kamer was prima, schoon en ruim. Alleen de badkamer klein met zo’n vervelend douchegordijn. Matrassen niet goed en ruime spleet ertussen (niet romantisch!).

Hondenpension?

Ruud,
    30-9-2018

Op zich een goed verblijf gehad, kamer voldoende, eten voldoende, maar honden in de lobby, zelfs honden in het restaurant bah.En dan verblijven die honden ook op de kamers

Tot de volgende keer! we hebben genoten

jeffrey,
    22-8-2018

De ligging is top!

Sonja en Erik zijn hele vriendelijke en meegaande mensen.

Eten was perfect geregeld kortom een echte aanrader!

Wij waren er op de motor en hebben nog nooit zo`n fijn weekend gehad , de hele dag touren en s`avonds lekker smikkelen :) , want koken kunnen ze wel.

Kamer zijn netjes en schoon en de bedden liggen perfect.

geweldig.

Wim en Dieneke de Graaf.,
    17-8-2018

uitstekend Hotel,prettige sfeer,prima kamers en badkamer.

Sonja en Eric fijne mensen je voelt je welkom.

Het eten is heerlijk.

kortom wij hebben genoten van ons verblijf in een prachtige omgeving.

in een prima Hotel

Sundern scoort een 8,7 uit 10, op basis van 77 reviews