We hebben een aantal aanbieders voor Simmerath voor je op een rij gezet:

Reviews over Simmerath

Heerlijk!

Erik,
    14-11-2018

Prachtige omgeving voor wandelen en mountainbiken, minder geschikt voor fietsen. Het mooi gelegen dorp Einruhr ligt aan het water en het grootste deel van het NP Eifel is lopend of met de boot te bereiken. Geen supermarkt in Einruhr, maar in de omgeving veel mogelijkhefen voor winkelen, shoppen en cultuur. Goede restaurants in het dorp 😋

Gereisd met partner in oktober 2018

Dirk,
    28-6-2017

Simmerath is ons geweldig goed bevallen. De streek is er wondermooi en wij als wandelaars hebben daar ons hart opgehaald bij de heel mooie uitgestippelde wandelingen daar in de buurt. Ook de gezelligheid van de diverse horecazaken om een verpozing en een gezellige terras te doen is wondermooi. Wij komen er zeker nog terug..

Gereisd met partner in juni 2017

geweldig,prachtig gebied.

Wahlen,
    29-5-2017

Sluit altijd een goede verzekering af,wij waren een weekend met 10 personen ,helaas kreeg een persoon een

akute blindedarmontsteking en moest direct worden opgenomen in het paatselijke ziekenhuis ze is er ruim

een week geweest in summerath niet s anders dan lof voor Allen die hiervoor geholpen hebben.

Dit is weer eens de andere Kant van een vakantie ,maar we komen zeker bij deze vriendelijke mensen terug.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Mooie ligging van Einruhr aan de Obersee

Herman E.,
    27-5-2017

Het dorp Einruhr is zeer mooie gelegen en ideaal voor wandelaars. Er zijn vele gemakkelijke wandelingen naast uitgebreidere trektochten mogelijk. Nadeel is wel dat het steeds meer bezocht wordt. De B 266 is van 7:30 u tot 20 u helaas druk (met het nodige lawaai).

In Einruhr is geen supermarkt; in Simmerath zijn vele winkels.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Geweldig

Wim Caris,
    18-2-2017

Simmerath is een leuk klein dorpje, fantastisch gelegen aan een meer waar je een leuke boot tocht over kunt maken. De natuur is in een waar Fascinerend en het eten is zeer lekker en spot goedkoop. Wij gaan ieder jaar terug naar dit deel van duitsland.

Gereisd met vrienden in mei 2015
Simmerath scoort een 8 uit 10, op basis van 192 reviews