vakanties Simmerath

Reviews over Simmerath

Sonja Sarlette,
    14-12-2018

Super omgeving, Heel vriendelike eigenaars en fantastisch ontvangst!!

Super locatie en zeer vriendelijke verhuurders

Nico & Jeanet,
    12-12-2018

Zoek je rust in de mooiste omgeving net over de grens, dan is dit wat je zoekt. Het lijkt afgelegen maar je zit overal vlakbij en toeren door de omgeving tovert een lach op je gezicht. De verhuurders zijn zeer gastvrij en proberen het iedereen naar de zin te maken. Alles is netjes onderhouden, schone, leuke thema kamers met een toepasselijke aankleding.

Aanrader

AJM van Milligen,
    11-12-2018

Een goed navigatiesysteem kan de reistijd versnellen.

Een gezellige accomodatie met bijzonder sympatieke gastvrouw en gastheer. Goed verzorgde en schone kamers met douches. Gezellige ambiance. Wij komen zeker nog eens

Moeilijk te overtreffen!

Peter Emiel,
    9-11-2018

Waldstube is weliswaar enige kilometers verwijderd van bakker en kruidenier, maar is dat erg? Daarvoor krijg je een prachtige ligging aan het startpunt van talrijke wandelingen, een meer dan goed uitgerust en ruim verblijf met mooie kamers, professionele keuken, bbq en zoveel meer. De eigenaars zijn super vriendelijke en behulpzaam. Een echte aanrader voor genieters!

Ik raad het iedereen aan

Hilde Hermans,
    6-11-2018

Zeer ruim voldoende gerief

Mooie tuin voldoende accomodatie om buiten te eten en te aperitieven

Grote keuken

Rustig gelegen