Sorteren

Goed gelegen

whermens_1
    26-8-2017

Prima uitvalshoek voor uitstapjes

bezoek aan wildpark bij uitstek een aanrader

Dirk
    28-6-2017

Simmerath is ons geweldig goed bevallen. De streek is er wondermooi en wij als wandelaars hebben daar ons hart opgehaald bij de heel mooie uitgestippelde wandelingen daar in de buurt. Ook de gezelligheid van de diverse horecazaken om een verpozing en een gezellige terras te doen is wondermooi. Wij komen er zeker nog terug..

geweldig,prachtig gebied.

Wahlen
    29-5-2017

Sluit altijd een goede verzekering af,wij waren een weekend met 10 personen ,helaas kreeg een persoon een

akute blindedarmontsteking en moest direct worden opgenomen in het paatselijke ziekenhuis ze is er ruim

een week geweest in summerath niet s anders dan lof voor Allen die hiervoor geholpen hebben.

Dit is weer eens de andere Kant van een vakantie ,maar we komen zeker bij deze vriendelijke mensen terug.

Mooie ligging van Einruhr aan de Obersee

Herman E.
    27-5-2017

Het dorp Einruhr is zeer mooie gelegen en ideaal voor wandelaars. Er zijn vele gemakkelijke wandelingen naast uitgebreidere trektochten mogelijk. Nadeel is wel dat het steeds meer bezocht wordt. De B 266 is van 7:30 u tot 20 u helaas druk (met het nodige lawaai).

In Einruhr is geen supermarkt; in Simmerath zijn vele winkels.

Einrurh mooi gelegen en prachtige wandelingen

Guido
    12-5-2017

Mooie natuur en rustig gezellig

Simmerath scoort een 8,3 uit 10, op basis van 191 reviews