Sorteren

vakanties Schmallenberg (Sauerland)

Reviews over Schmallenberg (Sauerland)

Uitmuntend in alles

Luc VB
    14-11-2018

Voor de derde maal waren wij te gast in dit hotel.

Hélène en John doen er alles aan om jouw verblijf aangenaam te maken.

Kamers en publieke ruimten zijn altijd zeer netjes, ook het ontbijt is verzorgd en wordt zonder vragen bijgevuld. Indien je speciale wensen hebt proberen ze die in te willigen. Voldoende parking achter het hotel. Voor het diner vindt je op 200m een restaurant/bar met zeer goede keuken, en op 650m afstand heb je nog een ander restaurant, allebei met schappelijke prijzen.

Wandelaars hoeven geen auto te gebruiken maar kunnen vanuit het hotel verschillende wandelingen maken. Je krijgt ook een Sauerland-karte waarmee je, tijdens je verblijf, gratis de bus kan nemen naar Schmallenberg of Winterberg.

We hebben ons volgend verblijf hier al geboekt.

H&J, bedankt voor jullie gastvrijheid.

L&M

Een aanrader voor een ontspannen verblijf

Elsbeth janssen
    11-11-2018

Wij hebben weer heerlijk genoten in Westfeld. Voor de tweede keer bij John en Hélène. Je komt hier echt tot rust en voelt je hier op je gemak. Het was niet de eerste keer en ook niet de laatste. John en Hélène bedankt .

Een echte aanrader

HUUB Penners
    7-11-2018

Zeer fijn verblijf gehad. Gezellig, gastvrij en wat mn de vrouwen aanspreekt proper. Nog nooit eerder een review geschreven maar deze is echt verdient

Van harte aanbevolen

Krijn Huijzer
    29-10-2018

Wat een fijn adres,ze doen echt alles om het naar je zin te maken.

Ontbijt en diner zijn uitstekend.

Wij hopen hier zeker nog eens terug te komen.

Fam Huijzer Sliedrecht

Geweldig!

fam. Stobbe
    28-10-2018

De gastvrijheid van deze familie valt echt op, niet vaak zo ervaren! Verder hebben we genoten van de 2 pipo- wagens (knus met een mooi uitzicht), van het lekkere ontbijt en diner in het gezellige restaurant en natuurlijk van de prachtige omgeving! Bedankt Harrold , Karin en Max, wij komen vast een keer terug!

Schmallenberg (Sauerland) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 239 reviews