We hebben een aantal aanbieders voor Schleiden-Gemünd voor je op een rij gezet:

Reviews over Schleiden-Gemünd

Goede prijs kwaliteit

Fam H.,
    21-1-2019

Hotel heeft voldaan aan onze verwachtingen. Hotel heeft een geweldige ligging. Je loopt zo het dorp in. Daar zijn voldoende restaurants. Veel mogelijkheden om te wandelen en te mountainbiken. Hotel is eenvoudig, kamers zijn ruim en schoon. Ontbijt is goed, voldoende keus. Avond eten is eenvoudig. Eigenaar is Nederlands. Hij is vriendelijk en heeft leuke tips voor de omgeving. Prima hotel voor deze prijs.

Gereisd met partner in januari 2019

Best oké

Coralie,
    31-12-2018

Allereerst: wil je goed eten en een hele schone kamer, ga dan ergens anders heen. Maar kom je voor wandelen of andere outdoor activiteiten, en heb je geen hele hoge eisen aan de badkamer, dan is het prima. De omgeving is prachtig, om te wandelen een dikke 10. Bed zacht en schoon, warme deken, grote kamers. Ontbijt, goed en simpel. Avondeten: rampzalig. We zijn bij de kebabzaak op de hoek beland en de rest van de tijd elders gegeten (er is een heerlijk schnitzer restauant in het dorp). De badkamer was niet zo schoon, douchdeurtje overleden, mja weet je: voor dat geld neem je dat er gewoon bij. Wij zijn ook hostels e.d. gewend misschien scheelt dat. We hebben het leuk en gezellig gehad.

Gereisd met partner in december 2018

Prima low-budget hotel.

Freek Moes,
    19-12-2018

We gingen een weekendje weg. Daarbij was dit hotel ons verblijf.

Het was niet top, maar de sterren zeker waard.

Gereisd met partner in december 2018

Geweldige ervaring

Jos de Natris,
    24-10-2018

Zëër verbaasd zijn wij over zovele negative reactie s. wij waren blij en verrast dat we voor zo weinig geld een hotel hadden gevonden waar het bed eten en hygiëne

gewoon in orde waren,,,,, wat de eigenaar voor kleding droeg vinden wij niet zo

belangrijk hij was schoon ! net zoals zijn hotel !

Gereisd met partner in oktober 2018

Gewoon goed.

Fam. Driessen,
    11-10-2018

We hebben heel wat reviews gelezen, waarvan er veel negatief waren. Hier willen wij ons niet bij aansluiten. Voor ons is het belangrijk dat een kamer, bed en badkamer schoon zijn, en dat was absoluut het geval. De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed. Als je een vijf sterren gevoel wilt hebben, moet je niet naar een drie sterren

hotel gaan. Wij hebben genoten. Dus ondervindt het zelf, hebben wij ook gedaan. En.. als je iets niet bevalt moet je het bij de eigenaar melden, wel zo netjes. Het is nl. wel heel gemakkelijk om kritiek de wereld in te slingeren.

Gereisd met partner in oktober 2018
Schleiden-Gemünd scoort een 7,7 uit 10, op basis van 96 reviews