Sorteren

Reviews over Oberhausen

Top verblijf

Annelies Brassé- van t Hoofd
    11-8-2018

Wij waren zeer verrast over de fijne heldere open schone slaapkamer. douche en wc.

Zelf voegen waren schoon niet beschimmeld of vuil wat we al vaak hebben meegemaakt, bedden goed, kussens echte Duitse zachte kussens , maar is wat je gewend bent, Ontbijt was super alles aanwezig goede koffie ,kun je niet over klagen, Receptie heel vriendelijk en open. klein nadeel onze kamer was boven het rokers gedeelte , wat iets minder was als iet roker zijnde. Heel dichtbij van centro hooguit 5 minuten lopen. Er zijn 2 restaurants bij hotel wat duurdere prijsklasse, maar in Centro kun je ook goed en goedkoop eten daar zijn reële prijzen voor eten en drinken

Klein, ruim genoeg, schoon en dichtbij Centro

Lis
    28-7-2018

Shoppen in Centro dat op 400 mtr loop afstand ligt. Kamer is niet ontzettend ruim maar ruim genoeg. Tenslotte sliepen wij er alleen maar. Gekozen voor 2 x een 1 persoons bed (twin bed), schoon, zachte kussens en comfortabel. Het french bed is 140 breed. Vind ik te krap voor 2 pers. Badkamer is ook ruim genoeg. En over de prijs van het ontbijt á 8,50€ valt niets te klagen. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Frisdrank automaat en warme dranken automaat. Miste de mogelijkheid voor extra suiker en een lepeltje, dit was ook niet op de kamer aanwezig. De receptionist heeft me deze gegeven.

Heerlijk een nacht in de airco geslapen vooral na wat nachten van 25 graden in NL.

Voor herhaling vatbaar.

Ter plaatse zijn de kamers goedkoper dan online.

Fantastisch hotel

FR. Smulders
    2-5-2018

Het is een fijn en mooi hotel met vriendelijk personeel

Ondanks dat we eerst even voor dichte deur stonden en er

4-4-2018

Ondanks dat we eerst even voor dichte deur stonden en er kleine verbouwingen gedaan was. hebben wij erg genoten van ons bezoek. aardig mensen daar en het ontbijt was top!

goed hotel

Maria
    21-2-2018

goede maar kleine kamers. geen airco. Goede bedden en ontbijt was ook prima

Maar alleen belachelijk dat je 7 euro moet betalen voor parkeren. Nog nooit meegemaakt bij een hotel!

Oberhausen scoort een 7,5 uit 10, op basis van 59 reviews