We hebben een aantal aanbieders voor Moers voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Moers voor je op een rij gezet:

Reviews over Moers

Mooie stad met een aangenaam centrum

putoris,
    16-7-2016

Het centrum bood voldoende uitgaansgelegenheden, restaurants en winkels om je daar te vermaken. Ook tijdens slecht weer was er nog gelegenheden om je te vermaken. Het park was mooi ingericht en goed onderhouden.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

veel groen in de omgeving.

jan,
    28-4-2014

Veel groen in de omgeving, waar je lekker kan wandelen, vooral de kasteeltuin, die je met een half uur niet bent uitgelopen. Via dat park loop je zo het centrum van Moers binnen, waar je verscheidene winkels hebt, voor ieder wat wils. Ook diverse terrasjes, en op vrijdag de markt, zeker een stad om naar terug te komen.

Gereisd met partner in april 2014

Restaurant tip

Yvon,
    2-5-2013

Gegeten bij een Joegoslaaf ,restaurant Dubrovnik op aan raden van een Duitser die daar liep. We vroegen een goed vlees restaurant ,en die verwees ons hierheen. Heerlijk gegeten en dat voor 12 euro , vind daar hier maar eens een restaurant voor.

Gereisd met partner in april 2013

Leuke plaats

m en v,
    15-5-2010

Moers is een klein plaatsje met een groot aantal winkels. Het is een gezellig plaatsje, zeker in de lente of zomer. Het heeft een gezellig pleintje met terrassen. Qua horeca is er genoeg aanbod. Ook de kerstmarkt is leuk om te doen, klein, maar gemutlich.

Wij komen er vaker om te winkelen, modehuis Braun is erg groot en heeft alle merken die het maar geeft.

Gereisd met partner in januari 2010

Prachtig hotel

Gerrit Kemker,
    14-2-2010

Hotel Van Der Valk Moers ligt fantastisch ten hoogte van Venlo in Nederland. Mooie omgeving. Het personeel was zeer behulpzaam en de kamers waren keurig ingericht en zeer schoon, maar dat zijn we bij van der Valk gewend. Het eten was perfect en het ontbijtbuffet was om U tegen te zeggen.

Gereisd met partner in Tue Nov 01 1994 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Moers scoort een 6,7 uit 10, op basis van 37 reviews