• Type accommodatie

Loopafstand
  • Type hotel

Sorteren

vakanties Meschede (Sauerland)

Reviews over Meschede (Sauerland)

zeker nog een keer weer

Silvia Zoutman
    29-7-2017

Hennessee prachtig. Wij stonden daar op de camping wat ons wel wat tegen viel. Maar afijn natuur is daar prachtig. Zou graag wel weer heen willen en dan heerlijk in een hotel. Maar helaas heb ik daar het budget niet voor.

Behoorlijke voorzieningen maar weinig eigen sfeer

Frank
    28-7-2017

Goed: Het is een prima uitgangspunt voor verkenning van het hele Sauerland. Vanuit Oost-Nederland rijd je er in 1.45 u. heen en je voelt je dan toch in een geheel andere omgeving dan waar ook in Nederland. Vrij veel kleinschalige winkels en eetzaakjes. De Hennesee ligt bij deze plaats en dat is een erg leuke plek om bijvoorbeeld omheen te wandelen of een boottochtje te maken van een uur. Er is vanuit het Stadspark een leuke moderne en erg hoge trap te beklimmen (333 treden) naar de Hennesee dam.

Minder goed: Voor een authentieke Sauerland atmosfeer is Meschede zelf niet de eerste plaats die je zou moeten bezoeken. Het is een redelijk druk verkeersknooppunt voor de streek.

Schitterende regio

koen
    14-8-2016

Prachtige wandelingen in de regio, super kind vriendelijk

Mooie stad en omgeving

Sari Bogaard
    7-10-2015

Er zijn veel winkels in Meschede. Je hoeft echt niets uit Nederland mee te nemen, alles is daar te koop. Alleen voor de fietsers moeten ze toch wat anders verzinnen dat is echt hopeloos om daar te fietsen in de stad.

leuke stop

evert_kramer
    8-10-2014

meschede zelf niet in geweest zaten in een voor oord van mescede

Meschede (Sauerland) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 71 reviews