We hebben een aantal aanbieders voor Meschede (Sauerland) voor je op een rij gezet:

vakanties Meschede (Sauerland)

Kras

Reviews over Meschede (Sauerland)

Absoluut een aanrader.

R T,
    17-8-2018

Het hotel was netjes en mooi ingericht, echt zoals je in Duitsland kan verwachten. De eigenaar en zijn vrouw en het personeel zijn aardig en zorgen dat hun gasten niets te kort komen.

De ligging en locatie zijn zeer geschikt om diverse plaatsen te bezoeken, zoals Warstein, Meschede met de Hennesee, de Mohnesee en ook Winterberg ligt niet al te ver. De omliggende plaatsjes zijn ook zeker de moeitte waard om door te wandelen. Dichtbij is een prachtige wandelroute (de Panoramaweg, net achter het hotel) met mooie uitzichten.

Het hotel is ook uitermate geschikt voor groepen en motorrijders zijn zeer welkom.

We hebben een super week gehad.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima vermaakt

Familie H.,
    8-8-2018

Leuke week gehad in een ingerichte tent. Onze kinderen hadden gelijk veel vrienden en vriendinnetjes.

Op de camping zelf was niet heel veel te doen, maar de omgeving is prachtig. Aanraders: rodelen in Winterberg, druipsteengrot en dierenpark in Warnstein en de himmelsteppe in Meschede.

Verder hebben we heerlijk gezwonnen in de Hennesee en in het zwembad. In het zwembad was het wel streng qua toezicht. Verboden te duiken en te springen, je mocht dus alleen via het trapje het water in. Het restaurant was prima. Heerlijke gyros gehad.

Sanitair was goed. 24/7 open en geen gedoe met muntjes maar gewoon onbeperkt douchen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Top locatie, super camping, alle faciliteiten aanwezig, en

9-5-2018

Top locatie, super camping, alle faciliteiten aanwezig, schoon en netjes met zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. De campnngwinkel heeft een beperkt assortiment levensmiddelen maar wel weer een zeer ruim assortiment wanneer je iets voor je caravan of tent nodig hebt.

Gereisd anders in april 2018

Prachtig huis, heel ruim

Anna,
    29-4-2018

Ruim huis mooie ligging en vrij uitzicht. Twee terassen, altijd de mogelijkheid om uit de wind te zitten. Vanuit het huis zijn wandelmogelijkheden. Dus je kunt de auto laten staan. Zwemmen in een schoon meer op 500 meter afstand.

Gereisd met vrienden in april 2018

Goed hotel. Ruim, schoon en zeer verzorgd