Reviews over Kronenburg

Voor herhaling vatbaar

Niels,
    11-12-2018

Wij waren ontzettend tevreden over dit park.

Leuke schone huisjes, van alle gemakken voorzien. Een leuk zwembad, en een geweldige omgeving. Toen onze broodrooster kortsluiting gaf stond na een telefoontje binnen 10 minuten de technische dienst voor de deur om de electriciteit weer aan de praat te krijgen, en kregen we gelijk een spiksplinternieuwe broodrooster.

Toen we op de dag van vertrek bedachten dat we nog wel even in het restaurant konden gaan ontbijten, bleek helaas dat je van te voren moest reserveren. Ondanks dat er niemand in het restaurant zat konden we dus niet ontbijten. Dit was het enige minpuntje.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Eric Bos,
    10-12-2018

Mooi park, mooie accomodatie en prachtige omgeving.

Super park met super mooie accommodaties

David Haanstra,
    13-11-2018

Het chalet Waldhaus 4 de luxe met sauna is een aanrader.

Mooi schoon park waar honden welkom zijn.

In de buurt is van alles te doen, er zijn wandelsroutes die direct bij het park beginnen of op korte loopafstand vanaf het park.

Goede uitgangsbasis voor leuke uitjes in de omgeving, Bad Münstereifel, de langste hangbrug van de Eifel, Vogelsang.

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 7-12-2018

Wat fijn dat je zo positief bent over jouw verblijf, David! We willen er tenslotte voor zorgen dat je met een glimlach terug kunt kijken op een geslaagde vakantie.

Wist je dat Eifelpark Kronenburger See in de winter ook een echte aanrader is! Als er sneeuw ligt kun je zelfs langlaufen en skiën.

Groetjes Mandy

Voor ons genoeg aanleiding om terug te komen.

Albert van Baaren,
    11-11-2018

Gezellig, mooie omgeving om te wandelen. Het park zelf is keurig onderhouden en voor ons zijn de faciliteiten genoeg. Keurig onderhouden zwembad met sauna en gelegenheid om je was te doen daar er geen wasmachines in de huisjes aanwezig zijn . Gezellig restaurant met een goede keuken en vriendelijk personeel. Voor ons genoeg aanleiding om in 2019 terug te komen.

Prima vertier en ook prima gelegenheid voor rust.

HJ Aarts,
    10-11-2018

Prima ligging, je hebt een mooi uitzicht over een dal met een meer. De faciliteiten zijn prima en in goede staat. Er is in de omgeving voldoende te doen, te wandelen en te bezichtigen. Personeel is vriendelijk. Het enige nadeel kan zijn dat het park tegen een helling gebouwd is en dus vrij steil, dus niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 7-12-2018

Bedankt voor de beoordeling.

Het klopt dat de accommodaties tegen een helling zijn gelegen en zijn alleen bereikbaar via een trap. Wij vermelden dan ook op onze website dat dit niet gunstig is voor gasten die slecht ter been of mindervalide zijn.

We hopen dat je verder een leuke tijd hebt gehad op ons park!

Groetjes Mandy

Kronenburg scoort een 7,5 uit 10, op basis van 94 reviews