• Type accommodatie

Reviews over Kronenburg

Bezienswaardigheid

Werner Vander Bruggen
    17-2-2018

Klein (middeleeuws)dorpje met ruïne in het Eifelgebergte.

Echt genoten!

Roland
    22-10-2017

Kronenburg is een klein historisch plaatsje op een berg,in een prachtig groene omgeving!!!heerlijk voor natuurliefhebbers,niet perse geschikt voor de stappers of shoppers onder ons,kortom heerlijk rustig en weids.

Mooi dorpje met karakteristieke huizen

Anton
    11-8-2017

Erg rustig dorp, helemaal niet ingesteld op toeristen

Leuke straatjes, mooie ruïne met uitzicht

M. Westdijk
    5-8-2017

Kronenburg is erg klein, maar wel de moeite waard. Een leuke steile wandeling naar het plaatsje om door de oude straatjes met mooie huizen te lopen. Ook de ruïne is erg leuk om te bezoeken. Je hebt om uitzicht en in het weekend wordt het 's avonds als het donker wordt verlicht.

Mooi met prachtig uitzicht!

Wilma
    16-7-2017

Heel rustig plaatsje, je hebt 2 gedeelten. 1 in het dal, wat niets voorsteld en 1 op de heuvel. Ook heel klein maar wel erg mooi. Je kunt naar de burcht klimmen en hebt een prachtig uitzicht. Verder ben je er snel uitgekeken maar wel heel mooi.

Kronenburg scoort een 8 uit 10, op basis van 94 reviews