We hebben een aantal aanbieders voor Kronenburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Kronenburg

Echt genoten!

Roland,
    22-10-2017

Kronenburg is een klein historisch plaatsje op een berg,in een prachtig groene omgeving!!!heerlijk voor natuurliefhebbers,niet perse geschikt voor de stappers of shoppers onder ons,kortom heerlijk rustig en weids.

Gereisd met partner in oktober 2017

Leuke straatjes, mooie ruïne met uitzicht

M. Westdijk,
    5-8-2017

Kronenburg is erg klein, maar wel de moeite waard. Een leuke steile wandeling naar het plaatsje om door de oude straatjes met mooie huizen te lopen. Ook de ruïne is erg leuk om te bezoeken. Je hebt om uitzicht en in het weekend wordt het 's avonds als het donker wordt verlicht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooi met prachtig uitzicht!

Wilma,
    16-7-2017

Heel rustig plaatsje, je hebt 2 gedeelten. 1 in het dal, wat niets voorsteld en 1 op de heuvel. Ook heel klein maar wel erg mooi. Je kunt naar de burcht klimmen en hebt een prachtig uitzicht. Verder ben je er snel uitgekeken maar wel heel mooi.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Authentiek dorpje

Ilse,
    7-7-2017

Van de burcht blijft niet veel meer over maar wel een mooi uitzicht over het meer. Heel klein dorpje met smalle straatjes. Leuk om eens door te wandelen. Op een half uurtje ben je rond. Goed bereikbaar met auto. Te voet een uitdaging als het niet te warm is...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

mooi behouden vestingstadje

Conny,
    3-7-2017

Kronenburg ligt hoog boven de Kronenburger See, een stuwmeer. Rond het meer kun je een mooie wandeling maken. Maar het mooiste is de klim naar boven naar de kleine goed behouden dorpskern. De witte vakwerkhuizen zijn goed onderhouden, er is een mooie kerk en vanaf de oude vestingsmuren heb je een geweldig uitzicht, zowel op het stadje als op de omgeving. Beslist een prachtig plekje waar je echt geniet.

Gereisd met partner in mei 2017
Kronenburg scoort een 8,3 uit 10, op basis van 96 reviews